پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸
۸
۰
نسخه چاپی

ماجرای سرقت لپ تاپ پسر جو بایدن توسط وکیل ترامپ

ماجرای سرقت لپ تاپ پسر جو بایدن توسط وکیل ترامپ
دست بردن به اطلاعات شخصی لپ تاپ هانتر بایدن پسر جو بایدن توسط عامل ترامپ در آستانه انتخابات خبرساز شده است.

ه گزارش تیتربرتر؛ انتخابات آمریکا یکی از مهمترین رویدادهای سال 2020 به شمار می آید و رقابت تنگاتنگی بین دونالد ترامپ و جو بایدن شکل گرفته است. بر این اساس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق برنامه ریزی ها سه‌ شنبه سوم نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با سیزدهم آبان ۱۳۹۹ برگزار می شود.  

تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به رقیب جمهوریخواهش در سراسر این کشور پیشتاز است.

پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک هیل-هریس ایکس حاکی است جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نسبت به دونالد ترامپ در سطح ملی بیش از 7 درصد جلوتر است.

بر اساس این گزارش، 47 درصد رای دهندگان آمریکایی گفته‌اند که اگر امروز انتخابات برگزار شود به جو بایدن رای می‌دهند که این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی 2 درصد بیشتر است.

40 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز گفته‌اند که به ترامپ رای می‌دهند. 3 درصد نیز ترجیح می‌دهند به فرد دیگری رای بدهند. 3 درصد دیگر نیز گفته‌اند تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد. در بین مستقل‌ها نیز 40 درصد به بایدن و 32 درصد به ترامپ رای می‌دهند.

در این میان پیشتازی جو بایدن در نظرنسجی ها باعث شده است که دونالد ترامپ جایگاه خود را متزلزل بداند و برای اینکه پیروز میدان شود دست به هر کاری می زند تا رئیس جمهور آینده آمریکا بماند.

به طوری که در جدیدترین اقدام به اطلاعات شخصی لپ تاپ پسر جو بایدن دستبرد زده است.

گفتنی است؛ ترامپ جمهوریخواه و بایدن دمکرات روز سوم نوامبر/۱۳ آبان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جزییات دزدیده شده لپ تاپ پسر جو بایدن

هانتر بایدن پسر جو بایدن رقیب انتخاباتی ترامپ در آمریکا گرفتار وضعیت پیچیده ای شده است و اطلاعات شخصی وی در لپ تاپش به تاراج رفته است و وکیل ترامپ از این فرصت برای افشاگری علیه بایدن اقدام کرده است.

نیویورک پست نوشت لپ تاپ پسر جوبایدن حاوی پیام‌هایی درباره معاملات تجاری در اوکراین و عکس‌هایی از او در حال کشیدن مواد مخدر ، از یک فروشگاه در elaware به دست آمده است.جولیانی وکیل شخصی ترامپ گفته به زودی اسناد دیگری از روی لپ تاپ علیه جوبایدن و پسرش منتشر خواهد کرد.

اما سناتور کریس مورفی در توئیتی نوشته جولیانی وکیل ترامپ یک سالی است با جاسوسان روس در ارتباط است.

اقدام جولیانی وکیل شخصی ترامپ علیه بایدن
اقدام جولیانی وکیل شخصی ترامپ علیه بایدن

بدین ترتیب پای روسها به کمپین انتخاباتی باز شده و ظاهرا روسها علیه دموکراتها و به نفع ترامپ در حال عملیات هستند.

همکار جولیانی، آندری درکاچ ، یک قانونگذار اوکراینی، توسط وزارت خزانه داری آمریکا “بیش از یک دهه نماینده فعال روسیه” شناخته شد.

لو رفتن عکس پسر بایدن در حال مصرف موادمخدر
لو رفتن عکس پسر بایدن در حال مصرف موادمخدر

دونالد ترامپ می‌گوید معاون پیشین رئیس‌جمهوری، جو بایدن، در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ از مقام و موقعیت خود بهره برده تا دادستانی کل اوکراین به سود پسرش و مختل‌کردن تحقیقات در مورد شرکت گاز اوکراینی، برکنار شود. هنوز مدرک و سند مشخصی در این مورد ارائه نشده است. رویکرد جو بایدن در قبال کی‌یف در زمانی که معاون رئیس‌جمهوری بود، از حمایت دیگر قدرت‌های غربی برخوردار بود؛ کشورهایی که نگران نحوه مقابله دادستانی و دیگر نهادها با فساد در اوکراین بودند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به افشاگری نیویورک پست، در توییتی به این نشریه برای رو کردن دست بایدن تبریک گفت.

ترامپ در توییتی نوشت: تبریک به نیویورک پست برای نشان دادن فسادی که جو بایدن خواب‌آلود و کشور ما را احاطه کرده است. او همیشه سیاستمداری فاسد بوده است. شرم‌آور است!

چه کسی لپ‌تاپ پسر جوبایدن را به وکیل ترامپ داد؟

چه کسی لپ‌تاپ پسر جوبایدن را به وکیل ترامپ داد؟
چه کسی لپ‌تاپ پسر جوبایدن را به وکیل ترامپ داد؟

هویت تعمیرکاری که لپ تاپ پسر جوبایدن را دزدید و به اف بی آی داد؛ افشا شد.

جان پل مک ایزاک مالک فروشگاه تعمیرات لپ تاپ کسی است که اطلاعات شخصی پسر جوبایدن را به وکیل شخصی ترامپ و اف بی آی داده است تا بتواند در آستانه انتخابات برای ترامپ رای جمع کند.

وی طرفدار ترامپ بوده و از دادن پاسخ به این سوال که چگونه اطلاعات شخصی روی لپ تاپ را به مقامات داده خودداری کرد و گفت آنها{اف بی آی} سراغ من آمدند!

انتشار تصاویر و ایمیل‌های پسر بایدن در بحبوحه انتخابات باعث شد تا ترامپ دیشب در رالی خود در آیوا علیه بایدن سخنرانی کرده و خواستار انتشار ایمیل های بیشتر درباره رابطه جوبایدن و پسرش با موضوع اوکراین شود.

جولیانی وکیل ترامپ نیز قول داده تا ایمیل‌های بیشتری از وی منتشر کند که بلافاصله فاکس نیوز تعدادی از ایمیل‌ها را منتشر کرد.

دیروز نیویورک پست اولین بار تصویر پسر بایدن در حال کشیدن مواد مخدر را از روی لپ تاپ سرقتی منتشر کرد.

افشاگری بزرگ درباره فساد بایدن و پسرش

افشاگری بزرگ درباره فساد بایدن و پسرش
افشاگری بزرگ درباره فساد بایدن و پسرش

 «نیویورک پست» در گزارشی به ایمیل‌های «جو بایدن» که ادعا می‌شود شواهدی از سوءاستفاده «هانتر بایدن» پسر نامزد حزب دموکرات از قدرت پدرش را که در آن زمان معاون رئیس‌جمهور آمریکا بود، پرداخته است.

روز چهارشنبه توییتر و فیس‌بوک محدودیت‌هایی را برای جلوگیری از دست به دست شدن گزارش «نیویورک پست» درباره ایمیل‌های «جو بایدن» اعمال کردند؛ ایمیل‌هایی که ادعا می‌شود شواهدی از سوءاستفاده «هانتر بایدن» پسر نامزد حزب دموکرات از قدرت پدرش را که در آن زمان معاون رئیس‌جمهور آمریکا بود، نشان می‌دهد. اتهامی که پیش از این هم علیه جو بایدن مطرح بود.

روزنامه آمریکایی نیویورک پست در گزارش خود اعلام کرده این ایمیل‌ها را «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ از  لپ تاپی شکسته که در یک تعمیرگاه لوازم رایانه‌ای رها شده بود و بعد به دست اف‌بی‌آی کشف و ضبط شد، علیه بایدن‌ها به دست آورده و در اختیار این روزنامه قرار داده است. وکیل ترامپ گفته بزودی اسناد دیگری را هم از روی لپ تاپ مذکور علیه جو بایدن و پسرش منتشر خواهد کرد. نیویورک پست اما گفته نمی‌تواند تایید کند این رایانه به پسر بایدن تعلق دارد.

در گزارش نیویورک پست ذکر شده که هانتر بایدن در سال ۲۰۱۵ وقتی به هیأت مدیره شرکت انرژی اوکراینی Burisma می‌پیوندد، پدرش را که معاون اوباما بود، به یکی از مدیران ارشد این شرکت معرفی می‌کند. بنا بر این گزارش، هانتر با موفقیت از نفوذ پدرش استفاده کرد تا مقامات دولت اوکراین را برای اخراج یک دادستان که درباره این شرکت تحقیق می‌کرد، تحت فشار قرار دهد. در این گزارش همچنین تصاویری از هانتر بایدن در حال کشیدن مواد مخدر منتشر شده است. 

مطالب مرتبط:

کارزار انتخاباتی بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد بعد از بررسی برنامه‌های رسمی بایدن در آن زمان، مشخص شد که چنین جلسه‌ای میان بایدن و مدیر اوکراینی برگزار نشده است. نمایندگان نامزد حزب دموکرات بار دیگر تاکید کردند بایدن در اجرای سیاست خارجی آمریکا در اوکراین مرتکب هیچ اشتباهی نشده است. هنوز هیچ رسانه خبری دیگری هم صحت این ایمیل‌ها را تایید نکرده است.

فیس‌بوک روز چهارشنبه اعلام کرد از آن جا که احتمال نادرست بودن اطلاعات ارائه شده در این گزارش وجود دارد، توزیع آن را محدود می‌کند. توییتر هم توییت‌های نیویورک پست در ارتباط با این گزارش را غیرفعال و امکان توییت کردن این گزارش توسط کاربران را مسدود کرد.

اتهام زنی ترامپ به هانتر بایدن

ماجرای اتهامات مربوط به فساد مالی پسر جو بایدن باعث شد تا ترامپ به شبکه‌های اجتماعی بزرگ آمریکا حمله‌ور شود.

براساس گزارش فرانس۲۴؛ ترامپ بارها پسر جو بایدن را به فساد مالی متهم کرده است. ترامپ هانتر بایدن را به فساد مالی در پرونده معامله با طرف‌های اوکراینی متهم می‌کند. او این بار به فیسبوک و توییتر به خاطر سانسور گزارش این فساد مالی حمله کرده و آنها را متهم نموده گزارش نیویورک پست در این باره را حذف کرده‌اند.

ترامپ می‌گوید فیسبوک و توییتر لینک گزارش نیویوک پست در مورد فساد مالی هانتر بایدن را حذف کرده‌اند تا کسی از این گزارش باخبر نشود. این درحالی است که فیسبوک و توییتر می‌گویند به خاطر مبارزه با انتشار اخبار نادرست و جعلی این کار را کرده‌اند. توییتر چند بار توییت‌های ترامپ را به همین خاطر برچسب گذاری کرده است.

این اولین بار نیست که ترامپ به رسانه‌های بزرگ آمریکا حمله می‌کند؛ او بارها رسانه‌ها را به انتشار اخبار جعلی علیه خود متهم کرده است.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 8
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری