پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳
۱۵
۰
نسخه چاپی

آشنایی با سریال چشم سوم+اسامی بازیگران

آشنایی با سریال چشم سوم+اسامی بازیگران
سریال پلیسی چشم سوم به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال چشم سوم به خاطر هفته نیروی انتظامی پخش می شود.

معرفی سریال چشم سوم

معرفی سریال چشم سوم
معرفی سریال چشم سوم

 

 آرش قادری نویسنده فیلمنامه این اثر در ارتباط با مضمون آن به روابط عمومی سیمافیلم گفت: «پس از موفقت مجموعه «هوش سیاه» از سوی نهادهای مختلفی در سطح کشور  پیشنهادهای مشابهی در خصوص نگارش آثاری با موضوع جرائم رایانه ای مطرح شد که در این میان ایده  سریال " چشم سوم" که از سوی نیروی انتظامی ارائه شد برایم جذاب تر بود و به همین دلیل آن را پذیرفتم.»

داستان سریال چشم سوم

این فیلم داستان پلیسی به نام حمید است که به همراه دستیار خود درگیر پرونده یک شبکه مافیایی قاچاق اسلحه می شود. او تلاش می کند تا مانع اقدامات یک تروریست حرفه ای به نام فرزاد شمیمی شود.

اسامی بازیگران سریال چشم سوم 

اسامی بازیگران سریال چشم سوم 
اسامی بازیگران سریال چشم سوم 

 

پیام دهکردی، عطا عمرانی، مصطفی قدیری، حمیدرضا فراهانی، کامبیز بنان، محمدرضا میرحسینی، زکیه سیف و جمع دیگری از بازیگران تئاتر در این اثر بازی می کنند.

مطالب مرتبط:

زکیه سیف بازیگر جوان تئاتر از جمله بازیگران سریال چشم سوم است که پیش تر در نمایش "سرزمین تهی سران" به نویسندگی و کارگردانی روزبه اختری ایفای نقش کرد . وی از سال 91  وارد حوزه تئاتر شد و تاکنون در نمایش هایی چون "تنهایی پرهیاهو" به کارگردانی کاوه آهنین جان ، “مرگ برمرگ” به کارگردانی مهران سلگی ، “عکس تمام رخ شروع یک مرگ” به کارگردانی زیبا باقرشاهی و … ایفای نقش کرده است .

زمان پخش سریال چشم سوم

همزمان با هفته نیروی انتظامی فیلم پلیسی«چشم سوم» به کارگردانی رضا دادویی از شبکه سوم پخش می شود.

عوامل فیلم چشم سوم

عوامل تولید فیلم «چشم سوم» عبارتند از: نویسنده: پیمان شیرخانی، کارگردان: رضا دادویی، تهیه کننده: سیدهاشم موسوی، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، انتخاب بازیگر: الهه حسینی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، دستیار یک و برنامه ریز: اکبر محمدخانی، تدوین: نیما حسندوست، صدابردار: فرشید احمدی، فیلمبردار: رضا گوگانی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صدا: عرفان یزدی، آهنگساز: امیرمهدی حسینی، مدیر تولید: فرهاد فرهادی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، گروه کارگردانی: عباس کاظمی راد، سیدرسول میرمحمد، مشاور پروژه: نورالدین حیدری ماهر، محصول: موسسه ناجی هنر

مجموعه کارهای قبل رضا دادویی کارگردان چشم سوم

رضا دادویی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار رضا دادویی می‌توان به کارگردانی فیلم تعبیر خواب اشاره کرد.

رضا دادویی در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم رضا دادویی در این سال، فعالیت در فیلم تعبیر خواب به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

اسامی بازیگران سریال چشم سوم 
اسامی بازیگران سریال چشم سوم 

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رضا دادویی فعالیت در فیلم تعبیر خواب بوده است. رضا دادویی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1391 فیلم تعبیر خواب را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از رضا دادویی نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم تعبیر خواب و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. رضا دادویی توانست با فعالیت در فیلم تعبیر خواب تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل و الهه حسینی توانست سطح کاری او را متحول کند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 15
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری