پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۳۰
۱۳
۰
نسخه چاپی

ماجرای استعفای مهدی رسول پناه از پرسپولیس+جانشین جدید

ماجرای استعفای مهدی رسول پناه از پرسپولیس+جانشین جدید
مهدی رسول پناه مدیر عامل پرسپولیس استعفا داد.

تیتربرتر؛ مهدی رسول پناه مدیر عامل سابق پرسپولیس پس از حاشیه ها و کلیپ هایی که در چند روز اخیر از او منتشر شد منجر به این شد که خیلی از فوتبالی ها درخواست استعفای او را بکنند از جمله سپهر حیدری،کریم باقری و ... که امروز او استعفا داد.

جزئیات استعفای مهدی رسول پناه از پرسپولیس

جزئیات استعفای مهدی رسول پناه از پرسپولیس
جزئیات استعفای مهدی رسول پناه از پرسپولیس

 

 متن استعفای مهدی رسول پناه 

مردم شریف ایران، هواداران عزیز پرسپولیس، خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی ها، تحدید ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو ودستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بودودر پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشودباردیگر استعفای خودرااعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم ومهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند. 

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت ها و کمک هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی مهدی رسول پناه

بیوگرافی مهدی رسول پناه
بیوگرافی مهدی رسول پناه

 

مهدی رسول پناه، عضو و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است که در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ و  پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد،  با رای اعضای این هیات به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب و فعالیتش را آغاز کرد و تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید مسئولیت مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت.

سوابق ورزشی مهدی رسول پناه

مهدی رسول پناه پیش از این عضو علی‌البدل هیات مدیره باشگاه بود که پس از درگذشت مرحوم کاشانی که ریاست هیات مدیره را بر عهده داشت به عنوان عضو جدید معرفی شد و پس از آن به ریاست این هیات هم رسید ولی همیشه به دلیل نداشتن سوابق ورزشی حضورش در چارت مدیریتی باشگاه مورد انتقاد بود و حضور او را به واسطه رابطه نزدیک با مسعود سلطانی‌فر و نه توانمندی‌های شخصی می‌دانستند.

تخصص و سوابق سیاسی مهدی رسول پناه

مهدی رسول‌پناه که یک دندانپزشک است و بیش از آنکه در ورزش فعال بوده باشد، در مسائل سیاسی فعالیت داشته و مدت‌ها به عنوان عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته انتخابات یک حزب سیاسی مشغول به کار بوده است.

شائبه نقش داشتن وزیر در انتخاب مهدی رسول پناه

از آنجا که مهدی رسول پناه در حزبی فعالیت داشته که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم عضو آن بوده است و از همین رو سلطانی‌فر بابت انتخاب او به عنوان عضو هیات مدیره مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و به ترجیح دادن روابط بر ضوابط متهم شده است.

نامزدی در انتخابات مجلش هشتم مهدی رسول پناه

رسول پناه در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران و شمیرانات نامزد شد که رأی نیاورد.

جانشین مهدی رسول پناه در پرسپولیس کیست؟

فیلم‌های منتشر شده اخیر از مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در نهایت او را مجبور به کناره گیری کرد. او در این فیلم‌ها علیه خیلی ها از جمله یحیی گل محمدی، ترابی، شجاع و حتی مدیران استقلال صحبت کرده است. 

حالا مهدی رسول پناه از پرسپولیس کناره گیری کرد. شنیده می‌شود از وزارت ورزش که حمیدرضا گرشاسبی مدیر محبوب هواداران پرسپولیس مدیرعامل این تیم خواهد شد. البته در این چند روز هوادارن در فضای مجازی خواستار بازگشت مدیر محبوب‌شان شدند. حالا باید دید با بازگشت گرشاسبی پرسپولیس به آرامش می‌رسد؟ 

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 13
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری