پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴
۱۲
۱
نسخه چاپی

بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک کیست؟

بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک کیست؟
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال صفر بیست و یک می پردازیم.

تیتربرتر، سریال طنز صفر 21 که ساخته سیامک انصاری و جواد رضویان است هر شب از شبکه سه پخش می شود.این سریال جایگزین سریال نجلا است. یکی از بازیگران این سریال پادینا کیانی است که در نقش شادی نوه بزرگ خانواده را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک

بیوگرافی بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک
بیوگرافی بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک

 

پادینا کیانی متولد 5 آبان سال 1372 در تهران است.

تحصیلات پادینا کیانی

تحصیلات پادینا کیانی
تحصیلات پادینا کیانی

 

پادینا کیانی در رشته بازیگری تحصیل کرده و لیسانس چهره پردازی سینما دارد.

خانواده پادینا کیانی

پادینا کیانی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است.

مطالب مرتبط:

ازدواج پادینا کیانی

پادینا کیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت پادینا کیانی

پادینا کیانی در فیلم کوتاه بی چاره
پادینا کیانی در فیلم کوتاه بی چاره

 

پادینا کیانی فعالیت هنریش را ابتدا با تئاتر شروع کرد با توجه به استعداد خوبی که داشت توانست خیلی زود وارد عرصه بازیگری شود.

پادینا کیانی فعالیتش را در سینما با فیلم کوتاه شب در سال 98 به کارگردانی ریحانه پارسا آغاز کرد. و این چهره یکی از بازیگران نقش اصلی بود. وی در تئاتر حضور دارد و از آثار او می توان به تئاتر ملکه اشاره کرد.

اصغر پیران، مهدى کوشکى، صادق ملک، پادینا کیانى، داوود ونداده، آریا میر رکنى و محمد اشکان فر بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم شب

بی حکمت نیست که روز خبر از یک پایان نه چندان مطلق می دهد.

فریبرز بازغی و پادینا کیانی بازیگران فیلم کوتاه شب به کارگردانی ریحانه پارسا را تشکیل می دهند.

بازی پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک

بازی پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک
بازی پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک

 

پادنا کیانی در سریال صفر بیست و یک در کنار بازیگرانی همچون سیامک انصاری، سید جواد رضویان، رویا میر علمی، نگار عابدی و ... در نقش شادی نوه بزرگ خانواده را بازی می کند و اولین تجربه وی در تلویزیون می باشد. گفتنی است وی در این سریال نقش دختر نگار عابدی و جواد رضویان را بازی می کند.

خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک

داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می گردد که روابط دوستانه ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می کنند و در راستای همین تلاش ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب المثل مشهور «ژیان ماشین نمی شه، باجناق فامیل نمی شه!» می گردد.

زمان پخش و تکرار سریال صفر بیست و یک

سریال صفر 21 هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می شود. تکرار سریال صفر 21  پس از پخش در ساعت 20:45 را در 30 دقیقه بامداد، 9 و 50 دقیقه صبح  و 14 و 45 دقیقه روز بعد می توانید مشاهده کنید.

بازیگران سریال صفر بیست و یک

بازیگران سریال صفر بیست و یک
بازیگران سریال صفر بیست و یک

 

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک مهبد بیور از بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی جواد رضویان کاگردان سریال صفر بیست و یک

بیوگرافی جواد رضویان
بیوگرافی جواد رضویان

 

سید جواد رضویان از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است. در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجید دلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد.

سید جواد رضویان با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجددا به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد. جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند.

سید جواد رضویان تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده‌است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است. بازی او در سریال در حاشیه سری ۱و۲ به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش جواد رضویان شد.

بیوگرافی سیامک انصاری

بیوگرافی سیامک انصاری
بیوگرافی سیامک انصاری

 

سیامک انصاری، زاده ۱۳۴۷ و به گفته خودش در ویژه برنامه نوروزی ۱۳۹۷ شبکه سه، اصالتی تهرانی دارد. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران مرکز) است. پدرش به گفته خود در برنامه اینترنتی ۳۵ تاجر فرش بوده و به کشور آلمان فرش صادر می‌کرده. وی در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند.

سیامک انصاری به علت بازی کردن در سریال‌های کمدی تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شود اما در آثار او فیلم‌های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود. او تا به حال در سِمت‌های بازیگری تئاتر، بازیگری سینما، بازیگری شبکه خانگی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردانی در سینما پرداخته‌است.

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویر برداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه ریزی: امیر رونقی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست،  آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: امید مسعود فر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تبلیغات و فضای مجازی: شیدا محمدیان، تهیه کننده: مهدی فرجی.

مجموعه کارهای پادینا کیانی

مجموعه کارهای پادینا کیانی
مجموعه کارهای پادینا کیانی

 

سریال پادینا کیانی

  • 1399 صفر 21 (سیامک انصاری و سید جواد رضویان)

فیلم کوتاه پادینا کیانی

  • 1398 شب ( ریحانه پارسا )

گردآورنده: مریم بالوی فیلی

آنچه دیگران می خوانند: 



+ 12
مخالفم - 13
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
حق گو ۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۴۳
پاسخ
comments مسخره تر از این سریال تاکنون وجود نداشته حیف که ادم وقتشو برا دیدن این سریال بزاره معلوم نیست نویسنده گان این سریال حتی نتوستند یک کپی خوب انجام بدهند
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری