پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸
۱۰
۰
نسخه چاپی
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان:

احداث ۱۱ مجتمع و شهرک گلخانه ای در خوزستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان:
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: در راستای ارتقای تولیدات کشاورزی خوزستان، ۱۱ مجتمع و شهرک گلخانهای در این استان احداث می شوند.

به گزارش تیتر برتر؛ محمد حسنینسب ظهر امروز شنبه با بیان اینکه تولید محصول کشاورزی در گلخانه های خوزستان با هزینه و انرژی بسیار پایین، تأثیر مثبتی بر تنظیم بازار کشور دارد، اظهار کرد: باید اهتمام بیشتری را در تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به پروژه های گلخانه ای داشته باشیم چرا که وند رو به رشد جمعیت، کمبود منابع طبیعی و تغییر شیوه مصرف باعث شده بخشی از بستر کشت سبزی و صیفی از فضای باز به گلخانه تغییر یابد. 

وی با اشاره به اینکه سطح گلخانههای خوزستان در سال ۹۸ به طور تقریبی ۶۹۸ هکتار است، افزود: در سال ۹۸، ۸۷ هزار و ۵۰۰ تن محصولات گلخانهای و قارچ خوراکی و ۱۲۸ میلیون شاخه گل و گیاهان زینتی در گلخانههای خوزستان تولید شد و امید می رود که امسال نیز شاهد رشد محصولات تولید شده در استان باشیم. 

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در ادامه گفت: ۱۱ مجتمع و شهرک گلخانهای در خوزستان احداث می شوند که کار زیرساخت این مجتمعها به اتمام رسیده است و منتظر بهرهبرداری این مجتمعها هستیم. 

حسنینسب عنوان کرد: ایجاد این ۱۱ مجتمع و شهرک گلخانه ای می توانند نقش بسیار مؤثری را در افزایش تولیدات گلخانه ای در خوزستان داشته باشند. 

وی در پایان تصریح کرد: امسال حدود ۲۰۰ هکتار از گلخانه های خوزستان در برنامه توسعه قرار دارد و تاکنون ۱۶۳ پروانه ساخت برای ۱۱۷ هکتار صادر شد. 



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری