پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۰۵
۸
۰
نسخه چاپی

اسامی نهایی بازیکنان استقلال برای لیگ بیستم

اسامی نهایی بازیکنان استقلال برای لیگ بیستم
استقلال برای لیگ بیستم خود را آماده کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ باشگاه استقلال با وجود مشکلات زیاد مالی برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، با مشکلات دیگری هم روبه‌رو شده که کار را برای مدیران استقلال سخت کرده است.

آخرین وضعیت قراردادهای استقلال

آخرین وضعیت قراردادهای استقلال
آخرین وضعیت قراردادهای استقلال

 

در زمان مدیریت احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، قراردادهای عجیبی با بازیکنان بسته شده است، به طوری که قراردادهای بازیکنان فصل گذشته با افزایش چند برابری تمدید شده است. همچنین برخی بازیکنان جدید نیز با رقم‌های بالا جذب استقلال شده‌اند. این در حالی است که باشگاه استقلال یک ماه درگیر پرداخت 800 هزار دلار مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف بود تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رقم قرارداد چند بازیکن استقلال به تنهایی به 55 میلیارد تومان می‌رسد که به گفته یکی از مدیران استقلال که تأکید داشت نامش فاش شود، با این شرایط باشگاه برای پرداخت مبالغ قراردادها به مشکل جدی می‌خورد. ضمن اینکه سازمان بازرسی نیز به قراردادها ورود کرده است.

مدیران استقلال تنها توانسته‌اند در قرارداد حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره خود بازنگری کنند و هنوز با بازیکنان دیگر برای کاهش قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

ترکیب نهایی استقلال برای لیگ بیستم

ترکیب نهایی استقلال برای لیگ بیستم
ترکیب نهایی استقلال برای لیگ بیستم

 

جذب محمد رشید مظاهری دروازه‌بان ملی پوش و باتجربه در کنار حفظ سید حسین حسینی و تمدید قرارداد با حسین پورحمیدی، دروازه آبی‌ها در فصل جدید را بیمه می‌کند و آنها در هر شرایطی خیال شان بابت دروازه کاملا آسوده است.

سرمربی استقلال در لیگ بیستم هر فردی باشد، خیالش از چارچوب توری این تیم کاملا آسوده است و آنها نه تنها یکی از بهترین‌ها را در ترکیب دارند، بلکه نیمکتی کاملا مطمئن نیز در اختیار خواهند داشت. سخت ترین کار کادر فنی استقلال انتخاب در آخرین سنگر این تیم است و البته مدیریت کردن بر این دو دروازه‌بان مدعی.

کامل ترین خط دفاعی استقلال لیگ بیستم

آبیها در قلب دفاع هم شرایط خوبی دارند و به قدر کفایت بازیکن باتجربه، جوان و قابل اعتماد دارند. آنها مرادمند را در این منطقه به نفرات خود اضافه کردند. روزبه چشمی در کنار سیاوش یزدانی، محمد مرادمند عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و سینا خادم پور بعلاوه محمد دانشگر دست سرمربی فصل بیستم استقلال را کاملا باز می‌گذارد تا در سیستم و تاکتیکی بتواند ترکیب های مختلف را به شکل دهد.

در حالی که استقلال بهترین مدافع راست ایران را در اختیار دارد و بسیار بعید است وریا غفوری در شرایط عادی از ترکیب بیرون بماند، آنها یک بازیکن جوان و آینده دار به اسم آرش داجلیری را داشتند و برای ترمیم اقدام به جذب یکی از محصولات آکادمی خود در سالهای گذشته کردند و سید احمد موسوی را به خدمت گرفتند.

موسوی ۲۷ ساله یک ذخیره مطمئن است که در مواقع لزوم می‌تواند جای وریا غفوری را در ترکیب ثابت گرفته و همچنین یک تعویض کاملا مطمئن است. شرایط آبیها در دفاع چپ هم کاملا خوب و مناسب است. آنها دو باتجربه مثل میلیچ و زکی‌پور را در اختیار دارند و در کنار آنها یک جوان کاملا قابل اعتماد به اسم متین کریم زاده را گرفتند.

خط میانی متعادل در لیگ بیستم

عکس محمد نادری در استقلال
عکس محمد نادری در استقلال

 

تمدید قرارداد با فرشید باقری، فرشید اسماعیلی در کنار حفظ ریگی و اضافه شدن شجاعیان خط میانی آبی پوشان را به نقطه قوت تبدیل کرده است. حتی در صورت عدم بازگشت علی کریمی، استقلالی‌ها باز هم در مرکز خط دفاعی بازیکنانی باتجربه و قابل اتکا مثل مسعود ریگی و فرشید باقری را دارند. روزبه چشمی، سینا خادم پور و داریوش شجاعیان را هم بازیکنان چند پسته‌ای هستند که در روزهای ناداری می‌توانند در پست هافبک دفاعی عصای دست مربی باشند. احتمال ادامه همکاری علی کریمی و استقلال هم وجود دارد که در این صورت این منطقه از زمین کاملتر می شود.

گرچه بازیساز اول آبیها در این فصل فرشید اسماعیلی است، اما نفراتی مثل داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و فرشید باقری هم دیگر بازیسازانی هستند که می‌توانند در خط میانی آبیها کار کنند. آنها در میانه راه می‌توانند رضا آذری جوان را هم دوران نقاهتش را می‌گذراند را هم به این خط اضافه کنند. ضمن این که از سعید واسعی خرید جدید استقلال که احتمالا طی روزهای آتی از او رونمایی می‌شود هم نباید به راحتی عبور کرد.

در پست وینگر چپ شاید گزینه اصلی استقلال داریوش شجاعیان باشد، اما آنها بازیکنان دیگری هم برای قرار گرفتن در این منطقه دارند که شاید مهمترین آنها بابک مرادی خرید جدید این تیم است. در کنار آنها میلاد زکی پور هم دیگر بازیکنی است که قابلیت حضور در این پست را دارد.

مطالب مرتبط:

مهم ترین گزینه سمت راست خط میانی استقلال هم می‌تواند آرش رضاوند باشد. بازیکن توانمندی که فصل گذشته هم تعداد زیادی بازی برای این تیم انجام داد و نمره قبولی گرفت. سعید واسعی یکی از خریدهای جدید آبی پوشان که هنوز موفق به اخذ رضایتنامه اش نشده نیز یکی از گزینه‌های مهم برای قرار گرفتن در این منطقه از زمین است.

زکریا مرادی بازیکن جوان تیم استقلال هم دیگر گزینه حضور در سمت راست خط میانی آبی پوشان است و علی دشتی هم در صورت ادامه همکاری با آبیها دیگر گزینه حضور در این منطقه است.

قوی ترین خط حمله احتمالی استقلال در لیگ بیستم

آبیها در خط حمله هم مثل فصل گذشته شرایط خوبی دارند. آنها با ارسلان مطهری، قائدی و دیاباته باز هم می‌توانند خطرناک ترین خط حمله لیگ را داشته باشند و به این نفرات باید سجاد آقایی جوان را اضافه کرد که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی برای ذوب آهن توپ زده بود و حالا به این تیم بازگشته است.

مدیران استقلال دوران خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشتند و این تیم شسته و رفته تنها یک سرمربی کم دارد. هواداران استقلال بی صبرانه منتظرند تا مدیران باشگاه از گزینه سرمربیگری خود در فصل جدید رونمایی کنند تا امید آنها به سپری کردن فصلی خوب دو چندان شود.

آخرین وضعیت استقلال از زبان هادی شکوری سرمربی چوکا تالش

آخرین وضعیت استقلال از زبان هادی شکوری سرمربی چوکا تالش
آخرین وضعیت استقلال از زبان هادی شکوری سرمربی چوکا تالش

 

هادی شکوری، سرمربی تیم چوکا تالش و بازیکن اسبق استقلال، در خصوص بازی تدارکاتی تیمش مقابل استقلال، گفت: در دوران بدنسازی سه بازی تدارکاتی در تهران داشتیم و بعد به تالش برگشتیم و بعد دوباره برای بازی با استقلال به تهران آمدیم. از فکری و مسئولان باشگاه تشکر ویژه‌ای می‌کنم که به‌ عنوان یک استقلالی کمک کردند بازیکنان اسبق آبی‌ها که به تازگی سرمربی شدند یعنی عنایتی، اشجاری و خود من بتوانیم مقابل استقلال بازی کنیم. این موضوع خیلی خوب بود زیرا نقاط ضعف‌مان  را بیشتر شناختیم و محک خوردیم. در این بازی توانستم از همه بازیکنانم استفاده کنم. نیمه اول خوبی مقابل استقلال داشتیم ولی در نیمه دوم شاهد تفاوت تجربه‌ها بودیم. ما به این مدل بازی‌ها احتیاج داریم. قبل از شروع بازی‌ها قطعاً با یک تیم لیگ برتری دیگر نیز بازی می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

او در خصوص وضعیت تیم چوکا ادامه داد: ما یک مجموعه حاصل از نفرات باتجربه و جوان جمع کرده‌ایم. یکی، دو بازیکن اسم و رسم‌دار یگر به جمع ما اضافه خواهند شد. من فکر می‌کنم امسال روزهای خوبی برای چوکا رقم بخورد. این تیم سال اولی است که به لیگ یک آمده و امیدوارم به شرایط آرمانی که می‌خواهیم برسیم. مطمئم چوکا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از مجموعه مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم‌. آنها اردوی سه روزه را برای بازی با استقلال با بهترین شرایط برای ما فراهم کردند ولی مسئولان باید به کمک تیم‌های گیلانی بیایند زیرا گیلان پتانسیل بالایی دارد.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص جدایی علی کریمی، که یکی از ستاره‌های این تیم بوده، عنوان کرد: استقلال خیلی بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد با رفتن یک بازیکن تداخلی در کارش به وجود بیاید. محمود فکری کاملا به شرایط استقلال اشراف دارد. علی کریمی بازیکن بزرگی است و در روزهای خوب استقلال در دو سال گذشته نقش پررنگی داشته اما در نهایت جدا شد. این را بگویم که مطمئن باشید امسال، سال استقلال است چون همه عوامل از بالا تا پائین استقلالی هستند و امیدوارم یک مدیر استقلالی نیز بالا سر این تیم بیاید.

شکوری در پایان در خصوص جدایی میلاد زکی‌پور نیز گفت: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم چون به هر حال باید به همه کسانی که روزی در استقلال بازی کردند احترام گذاشت. امسال استقلال بازیکنان با کیفیتی جذب کرده که به کار تیم می‌آیند. هم برای آنها و هم برای کسانی که جدا شده‌اند آرزوی موفقیت دارم.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری