پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
۱۲
۰
نسخه چاپی

ماجرای پیوستن محسن مسلمان به استقلال!

ماجرای پیوستن محسن مسلمان به استقلال!
محسن مسلمان در لیست محمود فکری برای پیوستن به استقلال قرار گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ محسن مسلمان هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان از این تیم جدا شد و هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

آیا محسن مسلمان به استقلال می پیوندد؟

آیا محسن مسلمان به استقلال می پیوندد؟
آیا محسن مسلمان به استقلال می پیوندد؟

 

مسلمان که یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ بود، از سوی این مربی کُروات کنار گذاشته شد و سپس عازم ذوب آهن و سپاهان شد.

بعد از قطع همکاری سپاهان با مسلمان، گفته می‌شود این بازیکن مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفته است؛ موضوعی که محمود فکری سرمربی استقلال به آن به صورت دو پهلو پاسخ داد.

فکری در پاسخ به این سئوال که آیا مسلمان در لیست شما قرار دارد؟ گفت: هنوز نه اما می‌توانیم فکر کنیم که آیا مسلمان می‌تواند به ما کمک کند یا خیر.

سرمربی استقلال درباره اینکه دو پهلو به این سئوال پاسخ داده است، به خنده اکتفا کرد.

پیش از این محمد نادری بازیکن فصل پیش پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل راهی استقلال شد.

مصاحبه جدید محمود فکری

مصاحبه جدید محمود فکری
مصاحبه جدید محمود فکری

 

محمود فکری سرمربی جدید استقلال گفت: من خیلی دوست داشتم آمدنم به استقلال به شکل بهتری صورت بگیرد. زمانی که من هدایت نساجی را برعهده گرفتم، مدیران این تیم به من اعلام کردند به جای دیگری فکر نکنم ولی اگر از استقلال پیشنهادی به من برسد، آنها به من کمک می کنند تا هدایت استقلال را برعهده بگیرم.

فکری ادامه داد: بنا بر این دلایل من تصمیم گرفتم استعفا دهم و به استقلال بیایم ولی دوست داشتم این انتقال به شکل قشنگ تری رخ بدهد چرا که من در زمان بازیکنی از نساجی به استقلال آمدم و دوست داشتم این اتفاق در زمان مربیگری نیز رخ بدهد. نساجی خانه اول من بود و فوتبال حرفه ایم را از این تیم شروع کردم و از آنجا به استقلال آمدم.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: باشگاه استقلال نباید بابت انتقال من غرامتی پرداخت می کرد. قرارداد من با نساجی رفاقتی بود و 7 میلیارد بابت رضایت نامه طلب کرده بودند. حتی اگر نساجی از من شکایت می کرد، من باید 3 و نیم میلیارد تومان پرداخت می کردم و نمیدانم چرا این مبلغ 2 برابر شد که با قرارداد من جور در نمی آمد و انگار تنها راه حل این مشکل فروختن خانه ام بود. ان شالله که این مسئله ختم به خیر شود.

آخرین اخبار از نقل انتقالات استقلال

آخرین اخبار از نقل انتقالات استقلال
آخرین اخبار از نقل انتقالات استقلال

 

وی ادامه داد: یک زمانی هست که شما قصد دارید برای تیم پایین جدول بازیکن جذب کنید که پروسه خاصی دارد. اما بازیکنی که می خواهد در استقلال بازی کند، باید کیفیت مشخصی داشته باشد. مثلا در پست دروازه بانی رشید مظاهری سنگربان تیم ملی است و کیفیت بالایی دارد. من یا هر فرد دیگری که مربی استقلال می شد، نمی توانست بگوید که من رشید را نمی خواهم و بازیکنان دیگری که جذب شدند، بازیکنان توانمندی هستند.

سرمربی آبی پوشان در مورد رضایت یا عدم رضایتش از نقل و انتقالات استقلال پاسخ داد: در مجموع بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند. اگر قرار بود من راضی نباشم، هدایت تیم را برعهده نمی گرفتم. نمی خواهم که دنبال بهانه باشم. واقعا بازیکنان خوبی جذب شده اند. مشکلات استقلال، مسائل دیگری است که درون تیمی است و آن مشکلات باید برطرف شود.

وی ادامه داد: استقلال از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد و سال گذشته نیز از نظر بازیکن، یکی از تیم های پرمهره لیگ بود. ولی اینکه شما فکر کنید چون مهره های خوبی دارید و حتما باید نتیجه بگیرید، اشتباه است. باید تمام آن مجموعه درست کار کند. باید 70 تا 80 درصد مجموعه خوب کار کند تا تیم نتیجه بگیرد.

فکری گفت: به هر حال باید امسال همگی صبور باشیم. همه باید به تیم کمک بکنند. طرفداران نیز باید حواسشان جمع باشد و خادمین و خائنین را شناسایی کنند و از کسانی که به تیم خدمت می کنند، حمایت کنند. تمام توانمان را می گذاریم تا طرفدارنمان سربلند باشند و با کمک آنها ان شالله این اتفاق رخ بدهد.

مطالب مرتبط:

آخرین وضعیت محمد نادری از زبان محمود فکری

آخرین وضعیت محمد نادری از زبان محمود فکری
آخرین وضعیت محمد نادری از زبان محمود فکری

 

فکری در مورد وضعیت سلامت بازیکنان استقلال برای بازی در هفته اول گفت: چند تن از بازیکنان تیم به کرونا مبتلا شدند از جمله آقایان دانشگر، اسماعیلی و مهدی پور و چند نفر از بازیکنان جوان تیم بودند که تست های دوم و سوم آنها منفی و بیماری آنها برطرف شد.

وی در مورد جذب محمد نادری گفت: محمد نادری یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است. ما در سمت چپ کمی مشکل داشتیم. اگر بحث آسیب دیدگی نادری دوباره پیش نیاید، ایشان می تواند به تیم خیلی کمک کند. با آمدن نادری و میلیچ، خیالمان راحت تر شده است.

فکری در خصوص میزان فشار و مسائل حاشیه ای بر روی نادری به دلیل انتقال از پرسپولیس به استقلال گفت: با توجه به اینکه اکنون بحث کرونا مطرح است و تماشاگران در استادیوم ها حضور ندارند، حواشی درون زمین کمتر است اما فشارهای خارج از بازی و فضای مجازی زیاد است که خود نادری باید آن را کنترل کند تا روی او تأثیر منفی نگذارد. از بازیکنان و بزرگترهای تیم درخواست کردیم هوای نادری را داشته باشند و او بتواند هم در تیم جا بیفتد و هم فشارهای بیرون از زمین را کنترل کند.

سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه گفته می شود رقم قرارداد بازیکنان استقلال بالا بسته شده و حتی رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک اعلام کرده رقم قرارداد یکی از بازیکنان استقلال با 21 میلیارد اندازه کل بودجه تیم اوست، گفت: شاید منظور آقای خطیبی شیخ دیاباته باشد که قرارداد ایشان به دلار است و با آپشن هایش ممکن است به این رقم برسد. ما کل تیم نساجی را با مبلغ 12 میلیارد تومان بستیم. در تمام جهان نیز همینگونه است و ممکن است رقم قرارداد یکی از بازیکنان رئال مادرید یا بارسلونا به اندازه کل قرارداد اعضای یکی از تیم های پایان جدولی باشد.

وی ادامه داد: تیمی مانند استقلال یا پرسپولیس همیشه برای قهرمانی بسته می شود. زمانی که یک بازیکن در تیم خودش 2 میلیارد تومان می گیرد، قطعا زمانی که جذب استقلال یا پرسپولیس می شود، مبلغ قراردادش بالا می رود.

محمود فکری با تایید علاقه استقلال به محسن مسلمان نیز گفت: فعلا باید ببینیم چه می شود، اما مسلمان می‌تواند به ما کمک کند.

آیا حسینی از استقلال جدا می شود؟

آیا حسینی از استقلال جدا می شود؟
آیا حسینی از استقلال جدا می شود؟

 

فکری در ادامه درباره اتفاقات فرودگاه دوحه گفت: استقلال سال سختی را پشت سر گذاشته است. در دوحه همه عصبی بوده‌اند و اتفاقاتی رخ داده است. بعد از آن هم بنده وقتی به عنوان سرمربی معرفی شدم از کادر پزشکی عذرخواهی کردم و از همه خواستم به یکدیگر احترام بگذاریم. هرچقدر این احترام حفظ شود، نتایج تیم بهتر می‌شود. یک سری سوءتفاهم بین کادرپزشکی و بازیکنان ایجاد شده بود که هر کاری کردیم تا این مسئله حل شود، نشد. دلخوری کادرپزشکی زیاد و بود و مسئله حل نشد.

من با دکتر نوروزی رفت و آمد خانوادگی هم دارم. او سال‌ها خدمت کرده است. من چندبار از سید حسین خواستم تا عذرخواهی کند و حتی من پادرمیانی کردم تا این قضیه از ما انرژی نگیرد ولی این موضوع خیلی از من انرژی گرفت. من از هیات مدیره خواستم موضوع را حل کنند. یکی دو روز است کادرپزشکی جدید به تمرینات آمده است. شخصا دوست دارم مشکل حل شود. خود بچه‌ها هم دوست دارند که مشکل حل شود و نگاه مثبتی به کادرپزشکی قبلی دارند.

وی ادامه داد: اتفاقی رخ داده و دو طرف به یک شکلی در آن مقصر بوده‌اند. همه بازیکنان از این موضوع استقبال کردند ولی کادرپزشکی کوتاه نیامد. همانطور که دکتر نوروزی گفت، این بازیکنان بچه‌های ما هستند و بچه‌ها اگر اشتباه کنند، ما آن‌ها را دور نمی‌ریزیم. خواهشی که از ایشان دارم، می‌دانم ایشان استقلالی است و تعصب بالایی به این تیم دارد، خواهش من را که قبول نکردند ولی به خاطر هواداران قبول کنند و برگردند.

شایعه پیوستن محسن مسلمان و جدایی حسینی

محمود فکری در مورد شایعاتی پیرامون جدایی سیدحسین حسینی از این تیم و پیوستنش به تراکتورسازی گفت: ایشان قطعا در تیم می ماند و ما تمام بازیکنانمان را حفظ خواهیم کرد و کسی از جمع ما جدا نخواهد شد.

سرمربی استقلال درمورد پرونده رشید مظاهری توضیح داد: رای به نفع رشید مظاهری صادر شده و تنها مشکلی که پابرجاست، موضوع باز شدن پنجره نقل و انتقالات است که اگر این مشکل حل شود، او می تواند برای تیم بازی کند. طبق آخرین خبری که من دارم، رای به نفع مظاهری صادر شده و شاید مراحل دیگری داشته باشد که شاید خود رشید بخواهد از تراکتورسازی شکایت کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارد یا خیر گفت: بازیکن لیگ برتری نمی توانیم جذب کنیم ولی اگر یک بازیکن آزاد یا یک بازیکن ایرانی که جزو سهمیه لیگ برتر نباشد، ممکن است بتوانیم به تیم اضافه کنیم.

محمود فکری در مورد شایعات حضور محسن مسلمان در استقلال و اینکه آیا او جزو گزینه های حضور در جمع آبی پوشان است نیز گفت: هنوز نه ولی می توانیم روی او فکر کنیم که آیا می تواند به ما کمک کند یا خیر.

دین محمدی از استقلال رفت؟

محمود فکری درباره کادر فنی خود نیز گفت: دین محمدی ظاهرا نتوانست با ما ادامه دهد و سایر دوستان را داریم. آقایان عزیزیان و کرامتی به عنوان مربیان دروازه‌بانان اضافه شده‌اند. احتمال دارد شخص دیگری هم به ما اضافه شود. امید دفتری هم به جمع ما اضافه شده است. امیدوارم از توانایی‌های او بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه استقلال مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر نیز گفت: قرار نیست استقلال رده‌های پایین جدول را بگیرد. ما باید تا روز آخر مدعی قهرمانی باشیم و همه تلاش خود را می‌کنیم قهرمانی رقم بخورد و مطمئنا تیم‌های دیگر هم برای قهرمانی بسته شده‌اند. استقلال هر شکلی بسته شود، یک نگاهی باید به قهرمانی داشته باشد. ما نیازمندیم که مشکلات حل شود و همه کنار هم باشیم. اگر کار تیمی درست انجام شد، استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 12
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری