پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۰۲
۱۴
۰
نسخه چاپی

مشخصات فنی گلف R مدل 2021

مشخصات فنی گلف R مدل 2021
از گلف R قوی ترین گلف رونمایی شد.

به گزارش تیتربرتر؛ فولکس‌واگن (به آلمانی: Volkswagen) (به صورت مخفف VW)، شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

تاریخچه فولکس واگن

تاریخچه فولکس واگن
تاریخچه فولکس واگن

 

این کارخانه در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی، آدولف هیتلر بنا نهاده شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان، توانایی خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین شرکت تأسیس شده، فولکس‌واگن نامیده شد که در زبان آلمانی به معنای خودروی مردم است

مشخصات فنی گلف R

مشخصات فنی گولف R
مشخصات فنی گلف R

 

چند روز پیش تصویری از نسخه پرتوتایپ «فولکس واگن گلف R» در فضای مجازی منتشر شد. خودرویی که در پیست معروف نوربرگ رینگ دیده شده بود، اکنون در تیزر جدیدش، که به صورت رسمی از سوی این خودروساز ولفسبورگی انتشار یافته است، خود نمایی می کند.

از فولکس واگن گلف R به عنوان پرقدرت ترین نسخه تولیدی گلف یاد می شود. به خصوص که قدرتمندترین گلف تاریخ هم به شمار می رود! خودرویی که احتمالاً در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

مشخصات فنی گولف R
مشخصات فنی گلف R

 

فولکس واگن هنوز اطلاعات فنی گلف R را به صورت جزئی اعلام نکرده است، اما تا همین لحظه، خودروساز آلمانی می گوید که این محصول، قدرتمندتر، دینامیک تر، کارآمدتر، یکپارچه تر و دیجیتال تر از اسلاف خود خواهد بود! نقطه عطف توانایی های فنی فولکس واگن گلف R جدید، سیستم چهار چرخ محرک این خودروست که امکان کنترل گشتاور اعمال شده بر چرخ های روی اکسل عقب را هم فراهم می آورد. گلف R جدید از یک سیستم مدیریت دینامیکی پیشرفته برخوردار است که به طور همزمان با قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو و سیستم کنترل تطبیق پذیر شاسی وارد عمل می شود.

مطالب مرتبط:

موتور فولکس واگن گلف R

موتور فولکس واگن گلف R
موتور فولکس واگن گلف R

 

همان طور که انتظار می رفت، قدرت در این خودرو توسط قوی ترین نسخه از پیشرانهEA 888 2.0 تأمین می شود. پیشرانه ای توربوشارژ و ۲٫۰ لیتری که بازدهی قابل توجهی دارد. از دیگر نکات جالب در این خودرو، وجود تکنولوژی های نو در آن است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به سیستمی اشاره کرد که گازهای خروجی خنک کاری شده با آب، به سمت توربو شارژر قرارگرفته در سرسیلندر هدایت می شوند یا سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها که از قابلیت تنظیم دوتایی میل بادامک ها برخوردار است.

موتور فولکس واگن گلف R
موتور فولکس واگن گلف R

 

فعلاً هیچ عدد مشخصی از قدرت تولیدی این پیشرانه در دسترس نیست، اما بنا به گزارش های اخیر، فولکس واگن گلف R با ۳۱۵ اسب بخار قدرت به میدان می آید. آن طور که تاکنون ما شنیده ایم، این هاچ بک داغ احتمالاً با امکان انتخاب جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک به خریداران عرضه خواهد شد.

زمان عرضه خودرو گلف R

زمان عرضه خودرو گلف R
زمان عرضه خودرو گلف R

 

به دنبال معرفی زودهنگام گلف R در ماه نوامبر، فروش آن نیز به فاصله ای اندک و از اروپا آغاز خواهد شد. این محصول پرفورمنس‌بالا احتمالاً در دو نوع اتاق هاچ بک و استیشن در شوروم های فولکس واگن به نمایش درمی آید. البته فروشفولکس واگن گلف R در ایالات متحد آمریکا فقط در قالب مدل هاچ بک و از سال ۲۰۲۱ انجام می گیرد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 14
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری