پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵
۱۵
۵
نسخه چاپی

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با تتلو

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با تتلو
ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینمای ایران بعد از مهاجرت شگفتی هایی از خود نشان داده و در تازه ترین جنجال ها خبر ازدواجش با امیر تتلو لو رفته است.

به گزارش تیتربرتر؛ ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون پس از خروج از کشور و اقامت درترکیه حالا دست به حاشیه سازی‌های تازه‌ای زده است. او در اقدامی جنجالی در لایو اینستاگرام خود با مو‌های تراشیده اقدام به کشف حجاب کرد و گفت این واقعی‌ترین تصویری است که باید از من دیده شود. البته او تاکید کرد که این کشف حجاب و خلاف قوانین نیست چرا که اندازه موهایش کمتر از دو سانت است.

ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری نیز وارد جدال لفظی سنگینی در این رابطه شدند و بهنوش بختیاری نوشت: دنبال پول بودن بد نیست، هر دقیقه دنبال یه پسر بودن کار بدی است.

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا پس از سریال پدر، با انتشار تصاویری جنجال به پا کرد و دقیقا از همان روزها به جمع چهره‌های جنجالی فضای مجازی وارد شد. ازدواج ریحانه پارسا بامهدی کوشکی نیز حسابی سر و صدا به پا کرد. ازدواجی که البته خیلی زود به جدایی نیز کشیده شد. ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت.

البته چند روز پیش ریحانه پارسا تفسیری جدیدی از ازدواجش با مهدی کوشکی بیان کرد و گفت که با مهدی عقد نکرده است و این اظهارات با واکنش تند کوشکی روبرو شد و گفته بود که پدر من و پدر ریحانه از رابطه ما خبر داشتند و پدرش صیغه را خوانده است و محرم بوده اند.

لو رفتن ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو

لو رفتن ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو
لو رفتن ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو

ریحانه پارسا که این روزها در ترکیه به سر می‌برد تا ساخت فیلم زمان درباره زندگی‌ شخصی خود را بسازد اما گویا علت مهاجرت خود را فراموش کرده است و هر روز در اینستاگرام حاشیه تازه ای برای خودش می سازد.

از کشف حجاب و انتشار بدن نیمه لخت در فضای مجازی گرفته و بعد از رابطه با محسن افشانی و پویان مختاری حالا نیز ماجرای ازدواجش با امیر تتلو خواننده رپ و سلبریتی پرحاشیه خبرساز شده است.

مطالب مرتبط:

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو به نام «س.گ» لو رفت! گه فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش؛ به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد.

در این استوری خطاب به امیر تتلو خواننده جنجالی رپ ایرانی خارج نشین نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

لو رفتن ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو
لو رفتن ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو

 

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

گفتنی است؛ امیر تتلو از بعد از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز ایران، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم!

 امیر تتلو با نام اصلی امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی است که به نام تتلو شناخته می شود و در شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور دارد.

تتلو در ادامه اقدامات عجیب و عموما غیراخلاقی اس در اینستاگرام از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت می کند و در اقدامی تتلو خواستار جذب "دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه" شده بود.

درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقاد‌ها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند. منتقدان تتلو می‌گویند او در ترکیه "حرمسرا" به راه انداخته است. قرار است تتلو به زودی آهنگی با عنوان "حرمسرا" منتشر کند.

انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا

انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا
انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا

 

ساعاتی پیش ریحانه پارسا با انتشار تصویری برهنه از خود در صفحه اینستاگرامش با حواشی زیادی رو به رو شد. ریحانه پارسا 21 سال سن دارد و متولد 1377 می باشد. ریحانه پارسا چند روز پیش در لایوی با مسیح علینژاد افشا کرد که رابطه او با مهدی کوشکی ازدواج سفید بوده است. ریحانه پارسا هر روز یک حاشیه و جنجال جدید می سازد امروز نیز در صفحه رسمی اینستاگرامش یک پرتره منشوری از خود منتشر نمود.

ریحانه پارسا پیش از این نیز عکس برهنه خودش را در اینستاگرام منتشر کرده است.

ریحانه پارسا در مسیر گلشیفته فراهانی
ریحانه پارسا در مسیر گلشیفته فراهانی

 

ریحانه با انتشار عکس جنجالی از خود خبر از رفتن بی بازگشت داد و نوشت:

بگذار زمین بچرخد،
زمان برقصد،
خدا هم ساز خود را بزند
این سرور که تمام شود
من با خبر شیطان می آیم.

با انتشار این تصویر برخی از کاربران فضای مجازی او را هم مسیر گلشیفته فراهانی می دانند.

 

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 15
مخالفم - 16
نظرات : 5
منتشر نشده : 0
 
no
+0
unlike
-0
فاطمه ۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۱
پاسخ
comments خاک توی سر همتون با این همه بی عفتی متاسفم براتون/2
 
 
ir
+0
unlike
-0
شهرزاد ۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۸
پاسخ
comments حرف مزخرف نزن تتلو قراره با صحر قریشی ازدواج کنه اینم همه میدونند پس حرف مفت نزن و شایعه درست نکنین مثل همون دفعه که شایعه کرده بودین روزبه حصاری با همین ریحانه پارسا ازدواج کرده ولی اونم حرف مفت بود. تازه کاره تتلو با صحر قریشی خیلی هم جلو رفته/2
 
 
ir
+0
unlike
-0
سارا ۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۲
پاسخ
comments عالی ??????????????? ????? /2
 
 
ir
+0
unlike
-0
سارا ۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۱
پاسخ
comments دوست دارم خیلی از نزدیک ببینم /2
 
 
ir
+0
unlike
-0
سارا ۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰
پاسخ
comments خیلی عالی هست دمت گرم /2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری