پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۳۰
۸
۰
نسخه چاپی

ماجرای کامنت عجیب حامد لک برای باشگاه آرسنال!

ماجرای کامنت عجیب حامد لک برای باشگاه آرسنال!
دروازه بان پرسپولیس زیر پست صفحه رسمی باشگاه آرسنال کامنت عجیبی ارسال کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، در پست دفاع میانی به دنبال جذب مدافع است و طی روزهای اخیر گزینه‌های زیادی در این خصوص مطرح شده است. بعد از ایمان سلیمی، فرشاد فرجی و علیرضا آرتا، اکنون نام حجت حق وردی از پیکان برای این تیم مطرح شده است.

نقل انتقالات جدید پرسپولیس در آذر 99

مدافع میانی پیکان که قراردادش را در ابتدای فصل با این تیم تمدید کرده، در شرایطی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته که این باشگاه نیز بعد از جدایی مهران موسوی و مصدومیت دانیال ماهینی در پست دفاع با کمبود بازیکن مواجه است. مهدی تارتار اما امیدوار است در فاصله زمانی باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالاتی بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. از سوی دیگر یحیی گل محمدی نیز امیدوار است مهدی تارتار شرایط جدایی حق وردی را بعد از انتقال قرضی امیر روستایی به این تیم فراهم سازد و باید دید این انتقال صورت خواهد گرفت یا خیر.

جزئیات پیام حامد لک به باشگاه آرسنال

جزئیات پیام حامد لک به باشگاه آرسنال
جزئیات پیام حامد لک به باشگاه آرسنال

 

صفحه رسمی باشگاه آرسنال انگلیس ، یک پست از ینس لمن دروازه بان پیشین خود در حال وقت کشی را منتشر کرده که حامد لک ، دروازه بان پرسپولیس زیر این پست یک کامنت جالب را قرار داده است.

صفحه رسمی باشگاه آرسنال انگلیس کلیپ وقت کشی ینس لمن دروازه بان‌ پیشین خودش را ، در یک بازی را گذاشته و حامد لک ، دروازه بان پرسپولیس که خودش استاد این کار ( وقت کشی ) است ، کامنت جالبی را زیر این پست گذاشته است .

سرنوشت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

حمید طاهرخانی که با نظر برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوسته بود و توانست تجربه بازی در جمع سرخپوشان را با عنوان جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه را به دست بیاورد، این روزها به شکلی عجیب از چرخه حضور در لیگ برتر دور شده است.

طاهرخانی که بعد از فرصت کوتاه حضور در پرسپولیس از سوی برانکو به تیم سپیدرود که تحت هدایت علی کریمی قرار داشت، قرض داده شده بود، در این تیم توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و انتظارات را به خوبی برآورده کند. با این حال او به شکلی عجیب از نیم فصل گذشته از چرخه حضور در فوتبال دور شده و در این فصل نیز هنوز مقصدی را به عنوان آینده فوتبالی‌اش انتخاب نکرده است. طاهرخانی که برانکو مدعی بود او استعداد خاصی دارد و قادر خواهد بود با تمرینات، توانایی فنی خود را بیش از گذشته افزایش دهد، ناگهان از حضور در لیست فینال آسیا و تجربه تاریخی‌ترین بازی پرسپولیس، به سمت ناکجا رفته و باید دید در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات به تیمی خواهد پیوست یا خیر. 

هافبک ریز چثه و تکنیکی سابق پرسپولیس که در فصل گذشته قصد حضور در پارس جنوبی را داشت، به دلیل پر بودن لیست این تیم، از این انتقال ناکام ماند و در ادامه عضو تیم امید تحت هدایت حمید استیلی در اردوها حاضر شد. با این حال دوری طولانی مدت او باعث شده تا این نگرانی که یکی دیگر از استعدادهای فوتبال ایران در سن کم در آستانه پایان راه قرار دارد، شکل گرفته است.

مطالب مرتبط:

جزئیات هت تریک امیر روستایی در ترکیب پیکان

سرنوشت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا
سرنوشت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که چند روزی است در صدد انتقال قرضی به پیکان قرار دارد، در دیداری دوستانه برای پیکان به میدان رفت و برای این تیم هت‌تریک کرد.

تیم فوتبال پیکان که روز گذشته در آخرین دیدار هفته نخست لیگ بیستم برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد، امروز با نفراتی که روز گذشته در ترکیب اصلی این تیم به میدان نرفتند، برابر تیم شمس آذر قزوینبه میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد. هدایت تیم شمس آذر قزوین برعهده فیروز کریمی است.

تقابل مهدی تارتار با پدر همسرش یعنی فیروز کریمی از نکات جالب این دیدار دوستانه بود.

امیر روستایی سه گل خودرو سازان را در این دیدار به ثمر رساند و محمد امین درویشی زننده دیگر گل تیم تحت هدایت تارتار در این دیدار بود.

روستایی با پیکان توافق کرده امروز قرارداد قرضی خود را با خودروسازان به مدت یک فصل نهایی خواهد کرد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 8
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری