پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰
۱۲
۰
نسخه چاپی

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور+تصاویر

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور+تصاویر
عاطفه رضوی با انتشار تصویری از مهدی پاکدل درکنار رعنا آزادی ور ازدواج این دو هنرمند را تبریک گفت.

به گزارش تیتربرتر: درحالی که از مدتها قبل شایعه ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور به گوش می رسید اما هیچ خبر رسمی از ازدواج آنها نبود تا اینکه ساعاتی پیش عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل(برادر بزرگتر مهدی پاکدل) تصویری از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور را منتشر کرد و با تبریک به آن ها ازدواج این دو هنرمند را علنی کرد.

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور حقیقت دارد؟

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور حقیقت دارد؟
ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور حقیقت دارد؟

از مدتها پیش شایعه ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور به گوش می رسید تا اینکه امشب عاطفه رضوی (همسر حسین پاکدل) با انتشار عکسی خبر ازدواج مهدی پاکدل را این گونه منتشر کرد:

دوستتان دارم خصوصا کنار هم 

مبارکمان باشد..

پس از انتشار این عکس مهدی پاکدل نیز در یک کامنت با گذاشتن دو اموجی گل این موضوع را تایید کرد.

زمزمه های ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور

عکسهای زن دوم مهدی پاکدل
عکسهای زن دوم مهدی پاکدل

سال گذشته زمانی که مهدی پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند. 

برخی از کاربران فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور می دانستند اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفت.

مدتها قبل اندیشه فولادوند بازیگر زن سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکسی در صفحه ی شخصی خود از مردم و طرفدارانش خواست تا برای دیدن این نمایش به تئاتر بروند و این نمایش زیبا را ببیند. اما نزدیکی بیش از حد مهدی پاکدل و رعنا ازدای ور در این عکس باعث شد تا کاربران در شبکه های مجازی با منتشر کردن عکس بالا خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را به دورغ یا واقعیت اطلاع رسانی کنند. این خبر توسط مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور هیچوقت نه تکذیب شد و نه تایید.

البته این اولین بار نبود که مهدی پاکدل با حواشی ازدواج مجدد دست و پنجه نرم می کردند. سال گذشته نیز بعد از جدایی از بهنوش طباطبایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته آن زمان در حد همان شایعه باقی ماند.

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.

ماجرای جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی

ماجرای جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
ماجرای جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است. این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

زن دوم مهدی پاکدل کیست؟/بیوگرافی رعنا آزادی ور

زن دوم مهدی پاکدل کیست؟/بیوگرافی رعنا آزادی ور
زن دوم مهدی پاکدل کیست؟/بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. .وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

سبک پوشش رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل

عکسهای زن دوم مهدی پاکدل
سبک پوشش رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس های آزادی ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد.

پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ی لباس او به شمار می رفت . 

او در جشن حافظ قبلی، لباسی عامه پسند تر به تن داشت. نقطه چشمگیر لباس او مانتوی زرد جلوبازی بود که کنار رنگ مشکی، خودنمایی می کرد.در مراسم اکران فیلم «آگهی تسلیت برای روزنامه»؛ با نقاشی های قدیمی رعنا آزادی ور در اکران فیلم «آگهی تسلیت...» مانتوی فشن و به روزی به تن داشت که دارای طرحی ساده بود اما نقش پارچه لباس طرح گل و مرغ های نقاشی های قدیمی بود؛ همین هم باعث زیبایی لباس شده بود.رعنا آزادی ور در افتتاحیه جشنواره 34، لباسی به تن داشت که شاید صرفا برای این مراسم تدارک دیده بود؛ لباس زیبایی از جنس مخمل و ساتن با رنگ مشکی و آبی که ترکیب مناسبی داشت که اگر برای پوشش بخش زیرین لباس، تمهید بهتری می اندیشید، می شد از آن به عنوان یکی از زیباترین لباس های افتتاحیه نام برد؛ لباسی که بتوان از آن در مراسم های مختلف رسمی استفاده کرد. او در روزهای دیگر جشنواره، روند کژوال پوشی را در پیش گرفته بود که گاه با لباسی عام تر و شیک، و در روزهایی نیز طراحی شده و متفاوت همراه بود. در پوشش او در جشنواره 34 نیز می توان انتخابهایی را دید که کمی جرأت می خواهد.

با نگاهی به شکل پوشش رعنا آزادی ور در مراسم فجر 33، جشن های حافظ و فجر 34، می توان گفت او همیشه سعی در نوعی متفاوت بودن در انتخاب های خود دارد؛ طرح لباس های او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده است؛ فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول با... . حتی این موضوع را می توان در رنگ ها هم مشاهده کرد. در لباس های مشکی او، بخش هایی مانند شال سرخابی یا ساتن آبی یا ترکیب خطوط سفید یا جوراب های بلند طوسی و یا حتی استفاده از ستاره های کوچک روی لباس، حجم مشکی بودن را می شکند و خودنمایی می کند. این حاصل انتخاب های متفاوت رعنا آزادی ور است که در همه استایل هایش می توان مشاهده کرد.

کارنامه هنری رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل

  • خشم و هیاهو (فیلم 1394) (هومن سیدی، 1394)
  • محمد رسول الله (مجید مجیدی، 1393)
  • این سیب هم برای تو (سیروس الوند، 1393)
  • خانه دختر (شهرام شاه حسینی، 1393)
  • داره صبح میشه (یلدا جبلی، 1393)
  • نخودی (جلال فاطمی، 1388)
  • تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، 1387)
  • درباره الی (اصغر فرهادی، 1387)
  • خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، 1386)
  • پارک وی (فریدون جیرانی، 1385)
  • زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، 1384)
  • کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)
  • هوو (علیرضا داوودنژاد، 1384)
  • مارمولک (کمال تبریزی، 1382)
  • آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، 1382)

بیوگرافی و کارنامه مهدی پاکدل

بیوگرافی و کارنامه مهدی پاکدل
بیوگرافی و کارنامه مهدی پاکدل

مهدی پاکدل (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌است.

کارنامه هنری مهدی پاکدل

آبی

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

با من بمان 

مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند. 

شهرت با اولین شب آرامش

او پس از بازی در سریال های مروارید سرخ و و خاموشی دریا در سال 1384 در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش به ایفای نقش پرداخت، مهدی پاکدل در این سریال نقش جدی تری را به عهده داشت و بخاطر بازی خوبش توانست به شهرت زیادی برسد. اولین شب آرامش را احمد امینی کارگردانی کرده و شبنم قلی خانی، یکتا ناصر و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. داستان سریال درباره دختری به نام آذر است که سر سفره عقد به او خبر میرسد که فرزاد نامزد قبلی اش به ایران برگشته و به همین خاطر آذر جواب منفی میدهد و عقد را به هم میزند و اتفاقاتی در ادامه رخ می دهد که داستان فیلم را جلو میبرد.

مصائب دوشیزه

مهدی پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه در کنار بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداخت و آشنایی این دو هنرمند در این فیلم باعث ازدواج آن ها شد. این فیلم توسط مسعود اطیابی ساخته شده و درباره دختری مسیحی به نام ژان با بازی بهنوش طباطبایی است که در صدد ازدواج با نامزدش آندره میباشد ولی بر سر مسئله هویت با پدرش مشکل دارد،  ژان با تصادف با یک دختر در خیابان مسیر زندگی اش تغییر کرده و با پسری به نام امیر با بازی مهدی پاکدل آشنا میشود.

آزاد راه

او در سال 1389 برای بازی در فیلم آزاد راه به کارگردانی عباس رافعی انتخاب شد، آزاد راه دومین تجربه همکاری مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی در یک فیلم بود. آزاد راه داستان زندگی پسری اصفهانی است که پدرش نذر کرده تا در حوزه درس بخواند، او به همین واسطه به تهران آمده و با دختری به نام پریسا نامزد میشود، برادر پریسا مرتکب قتل شده و پای پسر هم به ماجرا کشیده میشود و بین دو راهی عشق و ایمان قرار میگیرد. هومن سیدی، تینا آخوند تبار و الهه حصاری از دیگر بازیگران آزادراه هستند.

ستایش

مهدی پاکدل در همان سال در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش میپزدازد و بار دیگر در تلویزیون خوش می درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می افتد. بعد از رضایت دادن خانواده ستایش طاهر از زندان بیرون آمده و به خاطر علاقه اش به ستایش میخواهد با او ازدواج کند ولی با مخالفت خانواده ها روبرو میگردد.

محمد رسول الله

مهدی پاکدل در سال 1391 با گریمی سنگین نقش ابوطالب را برای فیلم محمد رسول الله بازی کرد، گریم او را یک گریمور ایتالیایی به نام جیانتو دروسی بر عهده داشت. او در این فیلم نقش ابوطالب پدر حضرت علی و عموی پیامبر را در سه مقطع سنی بخوبی ایفا کرد، محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی داستان زندگی حضرت محمد را روایت میکند. ساره بیات، داریوش فرهنگ، مینا ساداتی و محسن تنابنده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کیمیا

او در سال 1394 برای بازی در سریال کیمیا انتخاب شد ، بازی مهدی پاکدل در نقش پیمان در سریال کیمیا یکی از ماندگارترین نقش های او در کارنامه بازیگری اش بود. کیمیا به کارگردانی جواد افشاری زندگی دختری به نام کیمیا پارسا را در سه برهه از قبل انقلاب حین جنگ و بعد از آن را روایت میکند که با اتفاقات و ماجراهای زیادی روبرو میشود. مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان و حسن پورشیرازی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

ماجرای نیمروز

مهدی پاکدل با بازی در کاراکتر مسعود کشمیری در فیلم ماجرای نیمروز توانست بازی خوبی از خود بر جای بگذارد، این فیلم با ژانری اجتماعی در سال 1395 توسط محمدحسین مدیان ساخته شد و بازیگرانی همچون لیندا کیانی، جواد عزتی و حسین مهری از دیگر بازیگران در این فیلم بازی کرده اند. 

تنگه ابوقریب

مهدی پاکدل پس از آن با بازی خوبی که در دو فیلم تنگه ابوقریب با کاراکتر رضا و در چهار راه استانبول با کاراکتر فریبرز از خود نشان داد توانست با آثاری ماندگار کارنامه بازیگری خود را درخشان تر از قبل نماید.  

چهار راه استانبول

چهارراه استانبول تجربه ای دیگر از حضور مهدی پاکدل در سینما بود و تا کنون هیچ فعالیت دیگری نداشته و بیشتر وقتش را صرف بازی در تئاتر میکند. این فیلم در سال 1396 توسط مصطفی کیایی ساخته شد و درباره آتش سوزی ساختمان پلاسکو میباشد.

گردآورنده: فرحان مرادی

آنچه دیگران میخوانند:



+ 12
مخالفم - 24
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری