پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۵
۱۶
۰
نسخه چاپی

پناهگاه کرکس نمود اهتمام مخابرات به مسئولیت های اجتماعی است

پناهگاه کرکس نمود اهتمام مخابرات به مسئولیت های اجتماعی است
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در دیدار با گروه کوه نوردی این مجموعه با اعلام این مطلب گفت: یکی از افتخارات مخابرات منطقه اصفهان ساخت پناهگاه کرکس در ارتفاعات نیمه شمالی رشته کوه زاگرس مرکزی ایران می باشد که حاصل همت والای همکاران در راستای احیای وظیفه خطیر مسئولیت های اجتماعی است.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی در این دیدار که سه شنبه ۹۹/۸/۲۷  با حضور تعدادی از اعضای گروه کوه نوردی و پیشکسوتان این ورزش در ستاد منطقه برگزار شد با اشاره به لزوم حفظ و حراست از پناهگاه کرکس اظهار کرد :پناهگاه کرکس میراث تلاش سخت و طاقت فرسای مردانی است که با وجود ناملایمات فراوان و عدم وجود تجهیزات از هیچ فعالیتی در راستای بنا نهادن آن دریغ نکرده اند و امروز وظیفه ما حفظ این میراث با ارزش است.

وی کوه نوردی را تمرینی برای افزایش اراده و عزم انسانی دانست و خاطر نشان کرد: کسانی  که نه سرما باعث عدم حضورشان شده و نه گرما ! کسانی که  هیچ چیز نتوانسته خللی در عزمشان بوجود بیاورد، دوستانی که کوهنوردی و ورزش کردند که جسمشان سالم بماند و روحشان به اوج و تعالی برسد، دوستانی که وحدت و یکدلی و همنورد بودن را خوب آموختند و از هرگونه تفرقه و دودلی در جمع اجتناب کردند، اینها کوهنوردی را خوب آموختند و قطعا کوهنورد خواهند بود.

گفتنی است در این دیدار  تعدادی از کوهنوردان و پیشکسوتان ورزشی حاضر  به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اشاعه فرهنگ ورزشی در سطح مخابرات نمودند

لازم به ذکر است پناهگاه کوهنوردی شهدای مخابرات (کرکس) که از بزرگترین پناهگاه های کوهنوردی در سراسر ایران است یادگار سالهای ۸۲ الی ۸۴ مخابرات اصفهان است که در ارتفاع ۳۱۰۰ متری جبهه جنوبی کوه کرکس با همکاری گروه کوهنوردی مخابرات اصفهان ساخته شد. 

این پناهگاه دارای امکانات آب آشامیدنی ، سرویس بهداشتی ، سیستم روشنایی خورشیدی و  خط تلفن می باشد.



+ 16
مخالفم - 17
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری