پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
۱۷
۰
نسخه چاپی

سیر تا پیاز ماجرای حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو شادمهر عقیلی+فیلم

سیر تا پیاز ماجرای حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو شادمهر عقیلی+فیلم
موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی با حضور ریحانه پارسا منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر: ریحانه پارسا که در یکی دوسال اخیر به شهرت رسیده است با حواشی مختلفی که پیرامون خود ایجاد کرده،میتوان او را جنجالی ترین چهره سینمای ایران دانست، این بازیگر جوان حالا با حضور در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی توانسته است دوباره خبر ساز شود.

ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر

ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر
ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر

ریحانه پارسا بازیگر دهه ی هفتادی کشورمان که توانسته است شهرت زیادی با جنجال آفرینی هایش جمع کند حالا دوباره خبرساز شده است، منتشر شدن کلیپی از حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی دوباره توجهات را به سمت این بازیگر جلب کرده است.

فعالیت ریحانه پارسا در صنعت مد

فعالیت ریحانه پارسا در صنعت مد
فعالیت ریحانه پارسا در صنعت مد

بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد." بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند. ریحانه پارسا نیز بعد از این صحبت‌ها، ابتدا عکس‌های مدلینگش را از اینستاگرام حذف کرد و بعد از مدتی، صفحه اینستاگرامش را پاک کرد تا از این حواشی دور شود. او در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت: "من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم." ریحانه پارسا اعلام کرد که به دلیل انتشار آن عکس‌ها، حدود 6 ماه ممنوع‌الکار بود.

مطالب مرتبط:

حواشی جدید ریحانه پارسا

حواشی جدید ریحانه پارسا
حواشی جدید ریحانه پارسا

به گزارش تیتربرتر به نقل از فرارو، ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد و حالا در میانه موجی از حاشیه قرار دارد، تبدیل به سوژه‌ای جذاب برای برخی سایت‌های زرد و صفحات مجازی شده است. سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی که اخبار عامه پسند منتشر می‌کنند با اخبار ریحانه پارسا درآمد زیادی کسب می‌کنند. 

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون پس از  مهاجرت به ترکیه، اقدام به کشف حجاب کرد. او که در دو سال اخیر یک چهره خبرساز و پر حاشیه بوده، پس از کشف حجاب با مسیح علی‌نژاد گفت و گویی انجام داد و از عقاید خود رونمایی کرد. 

آن زمان به نظر می‌رسید ریحانه پارسا تلاش می‌کند چهرهای که از خود در افکار عمومی ساخته را بازسازی کند و دیگر آن سلبریتی پرحاشیه و پر حرف و حدیث نباشد. این تغییر در رفتارهای ریحانه پارسا این شائبه را ایجاد کرد که شاید او تلاش می کند مانند بسیاری از کسانی که از ایران خارج شده اند تبدیل به یک فعال مدنی و اجتماعی شود. 

اما پارسا همچنان یک سلبریتی پر حاشیه است، شاید هم تلاش هایی در کار است تا او را به این مسیر سوق دهند. 

همچنان او پیشتاز تولید محتوای عامه پسند و زرد است. اخباری که مخاطب را به خود جلب می‌کند و مورد علاقه سایت‌های و صفحات مجازی است که صرفا برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند. 

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند و حالا حدود یک میلیون نفر او را پیگیری می کنند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

سایت های عامه‌پسند و خبرنگاران پاپاراتزی هر لحظه به دنبال شکار ریحانه پارسا هستند، تمام لایوهای و پست‎‌های او در اینستاگرام و تلگرام را شخم می‌زنند که بلکه خبری جنجالی از آن تولید کنند. ریحانه پارسا خود نیز به این فضا دامن می‌زند.

مثلا در آخرین اقدام ریحانه پارسا تصویری از دست خود با یک حلقه منتشر کرده که حالا صفحات اینستاگرامی با استناد به این تصویر خبر از از دواج مجدد او داده اند. آنها این متن را که پارسا در تلگرام منتشر کرده را هم مستند ادعای خود می دانند "آسوده شب را به ماه میسپارمٍ خدا بیدار و مراقب من میباشد با خورشید، صبح هنگام باز عهد خواهم بست: ((من در مسیر حق، حقیقت و آگاهی قدم برمیدارم))" 

همچنین ادعا می کنند ریحانه پارسا با امیر تتلو دیگر چهره جنجالی حاضر در ترکیه مثل پویان مختاری ارتباط دارد.

هر روز خبری تازه از  رابطه او با یک بازیگر و یا شاخ اینستاگرامی منتشر می‌شود. 

روزانه تعدادی زیادی خبر مشابه با محوریت ریحانه پارسا در اینستاگرام و برخی سایت‌های زرد تولید می‌شود، این اخبار در روز ده‌ها هزار و یا شاید صدها هزار بیننده و مخاطب داشته باشند.

به این ترتیب این سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی با هر خبر از ریحانه پارسا درآمد چشمگیری کسب می‌کنند. نگاهی به این سایت‌ها کاملا این مطلب را نشان می‌دهد. اهداف آنها کسب درآمد از طریق تبلیغات است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد از هر هزار بازدید برای یک خبر دستکم دو کلیک نصیب هر تبلیغ موجود در خبر می‌شود، مخاطبان اخبار این‌چنینی به تبلیغات تجاری موجود در خبرها اقبال نشان می‌دهند  و روی آنها کلیک می‌کنند.

تعرفه کلیک‌های تبلیغاتی از 50 تومان تا 1000تومان در نوسان است. یعنی بابت هر کلیک بسته به شرایط مختلف تا 1000تومان پرداخت می‌شود. اگر یک تبلیغ 10هزار بار کلیک شود، درآمدی معادل ده میلیون تومان در پی خواهد داشت.

بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد در یک سال اخیر، به تعداد سایت‌های اینترنتی که بعضا به صورت زنجیره‌ای به یکدیگر متصل هستند، اضافه شده است. این سایت‌ها غالبا محتوای خود را از شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کنند و در مواقعی نیز به صورت هماهنگ، نسبت به انتشار خبرهای فیک با محتوای زرد اقدام می‌کنند. 

به این ترتیب روشن می‌شود که چرا سایت‌های عامه‌پسند تلاش می‌کنند به هر طریقی خبری از ریحانه پارسا خبری منتشر کنند. اخبار او در یک ماه است که در صدر ترندهای ایران است و در مواردی خبرهایش تا صدها هزار کلیک هم جذب کرده‌اند.

مخاطبان به خاطر پیشینه و خصوصیات ریحانه پارسا، جنجال ها و حواشی‌اش به خبرهایش توجه ویژه نشان می‌دهند.

در اینستاگرام هم شرایط همین‌گونه است. صفحات عامه‌پسند که مملو از تبلیغات روزانه هستند با انتشار اخبار او، فالوئر بیشتر و در نتیجه پول بیشتری کسب می‌کنند. 

راز جذابیت ریحانه پارسا برای اینگونه سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی در همین است. پس برای آنها بهتر است ریحانه پارسا همچنان در صدر ترندها باقی بماند. 

شاید پارسا هم به دنبال همین است، به هر حال او را هر روز معروف‌تر می‌کند و این شهرت هم برای او منفعت دارد. 

البته در این چرخه "خبر، کلیک، پول"، فقط ریحانه پارسا نیست که سلبریتی محسوب می‌شود، بلکه سایت‌های عامه‌پسند و خبرنگاران پاپاراتزی ایرانی از اخبار همه سلبریتی‌ها، به ویژه زنان با همین الگو بهره می‌برند. با ساختن تیترهایی با محوریت "رنگ مو"، "حجاب و لباس" و استفاده از کلید واژه‌های "+18" و ... مخاطب را به سمت خبر خود و در ادامه تبلیغات موجود در آن سوق می‌دهند. 

به این ترتیب ریحانه پارسا جدای از اینکه خود خواسته به چهره‌ای جنجالی و حاشیه‌ساز بدل شده است، عده‌ای دیگر نیز تلاش می‌کنند این موقعیت او حفظ شود. هرچند درباره پارسا حرف حدیث‌های دیگری هم در میان است. از جمله اینکه گفته می‌شود او با مافیای شرط‌بندی مرتبط است. 

در همین راستا این گمانه هم مطرح است که همین مافیای شرط‌بندی پشت صحنه حاشیه‌سازی و خبرسازی برای اوست. 

بیوگرافی شادمهر عقیلی

بیوگرافی شادمهر عقیلی
بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام‌های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آن‌ها حین خدمت سربازی و یکی از آن‌ها در زلزلهٔ رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال ۹۲ درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم‌اکنون مقیم ایران است عاصفه است. شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد.

در سال ۱۳۷۶ از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صداوسیما رفت. فؤاد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همان‌جا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد. اولین آلبوم بدون کلام او به نام «بهار من» که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و هم‌زمان همکاری خود را با صداوسیما آغاز کرد.

تب شادمهر به مرور بالا گرفت و انتشار آلبوم «دهاتی» آغازگر موجی بود که همه موسیقی پاپ بعد از انقلاب را تحت تأثیر قرار داد. این آلبوم همچنان رکورد فروش آلبوم موسیقی را با بیش از دو و نیم میلیون نسخه فروش در اختیار دارد.

او بعد از انتشار چند آلبوم موفق و انتشار قطعاتی چون «گل یاس»، توانست نگاه ها را هم به سمت آثارش جلب کند. آخرین فعالیت رسمی شادمهر در ایران حضور در فیلم سینمایی «پر پرواز» بود. نقش خواننده‌ای که مجوز انتشار آثارش صادر نمی‌شود و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد.

سرانجام شادمهر در سال ۱۳۸۰ پیش از اکران فیلم شب برهنه، ایران را ترک کرد و فعالیت‌هایش را در کانادا و سپس آمریکا ادامه داد.

گردآورنده:فرحان مرادی

آنچه دیگران میخوانند:

موزیک ویدیو جدید شادمهر با ریحانه پارسا




+ 17
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری