پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۲۹
۱۶
۰
نسخه چاپی

واکنش عاشقانه نسیم ادبی به کرونایی شدن همسرش

واکنش عاشقانه نسیم ادبی به کرونایی شدن همسرش
نسیم ادبی به کرونایی شدن همسرش واکنش نشان داد.

به گزارش تیتربرتر؛ نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون از ابتلای همسرش ابرهیم اثباتی به کرونا خبر داد.

جزئیات ابتلای همسر نسیم ادبی به کرونا

جزئیات ابتلای همسر نسیم ادبی کرونا
جزئیات ابتلای همسر نسیم ادبی کرونا

 

نسیم ادبی با انتشار این عکس نوشت: تو بهترین منی در این دنیا

قدرتمندترین آدمی که باهاش روبرو شدم ،تویی

من و تو هنوز خیلی راه های نرفته و حرف های نگفته داریم ...

همین...

بمون

همیشه

بیوگرافی نسیم ادبی و همسرش ابراهیم اثباتی

بیوگرافی نسیم ادبی و همسرش ابراهیم اثباتی
بیوگرافی نسیم ادبی و همسرش ابراهیم اثباتی

 

نسیم ادبی (زادهٔ ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. نسیم ادبی فرزند خواهر محمود کلاری است.

جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی

چرا با همسرم ازدواج کردم

نسیم ادبی: ابراهیم روحیه‌ای دارد که من همیشه خیلی دوست داشته‌ام. ایشان بسیار آدم جذابی در جمع‌هاست و از کمک کردن به دیگران لذت می‌برد. در هر جمعی حضور داشته باشد، همه دوست دارند با او صحبت و درددل کنند. حتما شما هم با شخصیت‌هایی که در جمع‌ها حضوری گرم دارند، آشنا هستید؛ ابراهیم یکی از همین آدم‌هاست. او به حرف‌های همه گوش می‌کند و سعی می‌کند تا حد توان به دیگران کمک کند. ابراهیم شخصیت بسیار حمایتگری دارد و خیلی اهل خانواده و خانواده‌دوست است.

از همه مهم‌تر اینکه ابراهیم اعتقاداتی دارد که به آنها پایبند است که این برای من خیلی جالب است. من  انسان‌هایی را که روی عقایدشان پایبند و ثابت‌قدم هستند، دوست دارم و به نظرم این ویژگی خیلی اهمیت دارد.  شخصا نمی‌توانم به آدم‌هایی که هیچ اعتقادی در زندگی‌شان ندارند و به هیچ‌چیزی اهمیت نمی‌دهند، اعتماد کنم چون فکر می‌کنم انسان‌های بی‌ثباتی هستند.

جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی
جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی

 

ابراهیم معاشرتی و خونگرم است و ما حرف‌های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی‌مان حس کردم می‌توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم و واقعا هم از زمان آشنایی‌مان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام و هرگز احساس تنهایی نکرده‌ام. از همان زمان آشنایی‌مان هم چنین حسی را داشتم؛ اینکه می‌توانم با او درددل و صحبت کنم و در کنارش حس خوبی داشته باشم.

ابراهیم اثباتی: نسیم جان خیلی به من لطف دارند. من فکر می‌کنم ممکن است دو روح به هم برسند و نسبت به هم کشش داشته باشند. شما طبیعتا در زندگی و روابط اجتماعی‌تان  به افراد بسیاری برخورد می‌کنید اما کسی را می‌توانید دوست داشته باشد که با حضورش به شما تلنگری بخورد  و موج و هیجانی در وجودتان ایجاد شود که تداومش براساس خصوصیات و خلقیات طرف مقابل‌تان باشد. چنین حسی می‌تواند برای‌تان جاذبه خلق کند و به سمت آن فرد گرایش پیدا ‌کنید.

جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی
جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی

 

من هرقدر بیشتر با نسیم معاشرت و رفاقت داشتم بیشتر حس می‌کردم او مرا از نظر عاطفی و روحی کامل  می‌کند. هیجاناتی در روح نسیم وجود دارد که فکر می‌کنم اصلا دلیل موفقیتش در بازیگری هم همین هیجانات باشد. این شور و شوق و هیجان برای من که شاید سکون بیشتری دارم خیلی پرکشش بود. احساس کردم می‌توانیم مکمل یکدیگر باشیم و خدا را شکر باهم هماهنگ شدیم.   

مطالب مرتبط:

بیوگرافی ابراهیم اثباتی

جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی
جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی

 

ابراهیم اثباتی در حوزه موسیقی فعالیت می کند و همسرش درباره ازدواج با او می گوید: «با آقای ابراهیم اثباتی که همسر من هستند، در نمایش «خانم» پری صابری همکار بودیم، آهنگساز این نمایش بود و خیلی هم آدم بد اخلاقی بودند (خنده). من گفتم چطور می‌شود با ایشان حرف زد. همیشه می‌گویند که همه چیز با تنفر شروع و به عشق ختم می‌شود، برای ما این‌گونه رقم خورد.»

در این برنامه اتفاق جالبی رخ داد و مدیری درباره اینکه چرا خانم بازیگر هیچ کجا نامی از دایی خود یعنی محمود کلاری نبرده است، پرسید و او گفت: «دوست نداشتم که دیگران گمان کنند از نام او استفاده می‌کنم. زمانی که من کار خود را تازه شروع کرده بودم، مادربزرگم به آقای کلاری گفت که نسیم کار خود را در تئاتر شروع کرده است تا او مرا کمک کند.»

جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی
جدیدترین مصاحبه نسیم ادبی

 

وی ادامه داد: «اماآقای کلاری نپذیرفت و گفت اگر او می‌خواهد در این حرفه حضور پیدا کند، همان‌طور که من برای حضور در این حرفه زحمت کشیده‌ام و کسی حمایتم نکرد، نسیم هم باید زحمت بکشد. اگر استعدادش را داشته باشد خودش راهش را انتخاب می‌کند و من کاملا برای حضور او با تجربه کم در سینما مخالف هستم، من ابتدا خیلی ناراحت شدم و به مادربزرگم گفتم کاش نمی‌گفتی.»

این بازیگر گفت: «من خودم شروع به کار تئاتر کردم و به مرور کارم را ادامه دادم. امروز خیلی خوشحالم و از او ممنونم که خیلی بیشتر از من سختی کشیده است. چرا که هم دوره‌ای آقای کلاری و همه همکاران دوره سخت‌تری را سپری و راه سخت‌تری را طی کردند و من این این مسیر را بسیار بیشتر دوست دارم.»

جوایز نسیم ادبی

جدیدترین عکس نسیم ادبی
جدیدترین عکس نسیم ادبی

 

  • بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۵
  • بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۴
  • بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۹۰
  • بهترین بازیگر جشنوارهٔ تئاتر فجر ۱۳۸۸
  • دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش «عروسکی به نام مترسک» از جشنوارهٔ دانشجویی؛ ۱۳۸۱
  • دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر برای بازی در نمایش «عروسکی به نام مترسک» از جشنوارهٔ کانون‌ها؛ ۱۳۸۱
  • دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش «اهل اقاقیا» از جشنوارهٔ اردبیل؛ ۱۳۷۵
  • نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از نوزدهمین جشن حافظ برای مجموعه گلشیفته ١٣٩٨

 

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران میخوانند:



+ 16
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری