پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۹
۱۲
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم لاک پشت و حلزون+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم لاک پشت و حلزون+اسامی بازیگران
علی مصفا اولین بازیگر مرد در پروژه سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی است که با نقش و گریمی متفاوت با این پروژه همکاری می‌کند.

به گزارش تیتربرتر؛ هوشنگ نورالهی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاک پشت و حلزون» بیان کرد که این فیلم به کارگردانی رضا حماسی در هفته پیش رو کلید می‌خورد.

معرفی فیلم لاک پشت و حلزون

معرفی فیلم لاک پشت و حلزون
معرفی فیلم لاک پشت و حلزون

 

هوشنگ نورالهی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاک پشت و حلزون» که به تازگی مجوز ساخت دریافت کرده است   گفت: ما تمام امکانات را آماده کرده‌ایم و اگر شرایط آب و هوایی مساعد شود طی هفته جاری «لاک پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی را کلید می‌زنیم البته رعایت موارد بهداشتی را هم در نظر گرفته‌ایم. فیلم لوکیشن‌های داخلی دارد و به این موضوع فکر کرده‌ایم که بتوانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا کسی دچار بیماری نشود.

وی افزود: من سال‌هاست در این حرفه حضور دارم و می‌دانم که در شرایط ویژه‌ای هستیم، این شرایط را هیچوقت تجربه نکرده بودیم اما دوستان ما هم مقداری رعایت نمی‌کنند که باعث افسوس و از دست دادن دوستان گرانقدر ما می‌شود مثلاً کامبوزیا پرتوی از دوستان عزیز ما بود او در حالی که بیماری قلبی داشت، مبتلا به کرونا شد البته من هم وضعیت مناسبی ندارم چون پیش از نوروز ۹۹ عمل روده انجام دادم و باید مراقب باشم پس شرایط را درک می‌کنم.

قصه فیلم لاک پشت و حلزون

وی با اشاره به همکاری با رضا حماسی گفت: من حماسی را پیش از این نمی‌شناختم یکی از دوستان به نام شهرام گیل آبادی او را به من معرفی کرد از همین رو به تحقیق درباره رضا حماسی پرداختم و متوجه شدم استعدادی درخشان است و به همین ترتیب حاضر به همکاری شدیم. این را هم باید عنوان کنم که در نظر داریم این فیلم را در تهران کلید بزنیم البته همانطور که گفتم بیشتر لوکیشن‌های ما داخلی است.

خلاصه داستان فیلم لاک پشت و حلزون

خلاصه داستان فیلم لاک پشت و حلزون
خلاصه داستان فیلم لاک پشت و حلزون

 

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد...

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه‌ای از محسن رضایی که از چند ماه قبل پیش تولید خود را آغاز کرده بود، به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران فیلم لاک پشت و حلزون

اسامی بازیگران فیلم لاک پشت و حلزون
اسامی بازیگران فیلم لاک پشت و حلزون

 

علی مصفا اولین بازیگر مرد این فیلم سینمایی است.مصفا در این فیلم با نقش و گریمی متفاوت ظاهر می‌شود.

مراحل ساخت فیلم لاک پشت و حلزون

این تهیه‌کننده اظهار کرد: من چیزی حدود ۶۰ سال است که در سینما فعالیت دارم، یعنی در سال ۳۶ مدیر سینما آسیا بودم. اما از اول انقلاب وارد حوزه تهیه‌کنندگی شدم به طوری که اولین فیلمی که تهیه کردم «کفش‌های میرزا نوروز» بود بعد از آن بلافاصله شروع به ساخت «شاید وقتی دیگر» به کارگردانی بهرام بیضایی کردیم و… همینطور پیش آمدم و آخرین فیلمم هم «نبات» بود می‌خواهم بگویم من شرایط مختلف را تجربه کرده‌ام.

هرچند کرونا تاثیر زیادی بر اقتصاد گذاشته و بسیاری را دچار بیکاری کرده‌است اما سینمای ما پیش از کرونا هم چندان شرایط خوبی نداشت. پس در بروز چنین مشکلاتی فقط کرونا دخیل نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط باعث شده که انتظار داشته باشیم که دولت از سینما حمایت کند اما دست به این کار نمی‌زند، اظهار کرد: پیش از کرونا برخی از دوستان سینماگر ما چرخه اکران را در دست گرفته بودند و اجازه فعالیت به دیگران نمی‌دادند به همین دلیل سینما و سینماگران دچار آسیب شدند. این روزها هم که همه صنوف سینمایی صدمه دیده‌اند.

وی در پایان گفت: مقداری همکاران ما هم سهل انگاری کردند و سینما را به اینجا رساندند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 12
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری