پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
۸
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش شهره در سریال روزهای ابدی کیست؟

بازیگر نقش شهره در سریال روزهای ابدی کیست؟
سریال روزهای ابدی از هفته گذشته روی آنتن شبکه یک رفت؛ در ادامه به معرفی بازیگر نقش شهره در این فیلم می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ شیوا بلوچی یکی از بازیگران جوان فیلم روزهای ابدی است که در نقش شهره بازی می کند ما نیز در ادامه به معرفی این بازیگر جوان می پردازیم.

بیوگرافی بازیگر نقش شهره در روزهای ابدی

بیوگرافی بازیگر نقش شهره در روزهای ابدی
بیوگرافی بازیگر نقش شهره در روزهای ابدی

 

شیوا بلوچی متولد 25 مرداد 1368 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

شیوا بلوچی ، بازیگر سینما و تلویزیون ، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پرستاران» فعالیت داشته است.شـیوا بلوچی در سریال سرزمین کهن نیز ایفای نقش کرده است.

بازی شیوا بلوچی در سریال «پرستاران»

بازی شیوا بلوچی
بازی شیوا بلوچی

 

پرستاران مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی و محمود رضا تخشید است که در سال 1395 تولید و پخش آن در اواخر بهمن ماه از شبکه یک سیما آغاز شد. تهیه کننده این مجموعه داود هاشمی است و در 25 قسمت 50 دقیقه ای با مشارکت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است.

ترانه تیتراژ پایانی این سریال را رضا یزدانی تهیه و اجرا کرده است.

این مجموعه تلویزیونی زندگی چند پرستار را نمایش می دهد که در یک اورژانس فعالیت می کنند و البته فقط به زندگی حرفه ای آنها نمی پردازد؛ بلکه داستان هایی از زندگی شخصی این پرستاران و تعاملات آنها با کادر درمانی را نیز به نمایش می گذارد.

ازدواج شیوا بلوچی

از وضعیت ازدواج و همسر شیوا بلوچی هیچ خبری منتشر نشده است.

نسبت شیوا بلوچی با کاظم بلوچی

گفته می شود شیوا بلوچی دختر کاظم بلوچی است اما از نسبت فامیلی این دو بازیگر یعنی کاظم بلوچی و شیوا بلوچی خبری درج نشده است و ظاهرا این یک تشابه فامیلی ساده است.

شیوا بلوچی در فیلم معروف ما همه با هم هستیم نیز ایفای نقش کرده است.

ما همه با هم هستیم فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی ، نویسندگی پدرام پورامیری ، حسین امیری دوماری و محمد داودی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی است.

بازی شیوا بلوچی در نقش شهره روزهای ابدی

بازی شیوا بلوچی در نقش شهره روزهای ابدی
بازی شیوا بلوچی در نقش شهره روزهای ابدی

 

شیوا بلوچی در فیلم روزهای ابدی در کنار بازیگرانی همچون،صالح میرزا آقایی، یلدا افشار نیا، علیرام نورایی،کیمیا اکرمی، حمید گودرزی و .. در نقش مهناز بازی می کند.

آشنایی با سریال روزهای ابدی

این سریال به تهیه‌کنندگی «محسن علی اکبری» و به کارگردانی «جواد شمقدری»، سال 1357 و 8 ماه از مقطع انقلاب را روایت می‌کند که در آن به نفوذ آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون پرداخته می‌شود.

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران سریال روزهای ابدی

بازیگران سریال روزهای ابدی
بازیگران سریال روزهای ابدی

 

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال) کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت ‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز)، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی این سریال هستند. صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و … نقش ‌هایی بازی می‌ کنند که عینا واقعی است.

همچنین بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می ‌کنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال روزهای ابدی

سریال روزهای ابدی
سریال روزهای ابدی

 

سوژه این سریال از حوادث روزهای اول انقلاب در گنبدکاووس و کردستان آغاز و در نهایت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌انجامد.

این سریال به شش ماه از مقطع تاریخی ایران اسلامی می‌پردازد؛ از دی ۵۷ تا آبان ۵۸ و اتفاقات ۸ ماه از تاریخ انقلاب را. همچنین داستان این سریال و ماجراهایی که در آن رخ می‌دهد براساس واقعیت شکل گرفته است.

نمایش نفوذ آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف رژیم ستمشاهی و بحث قانون کاپیتولاسیون ازجمله محورهای مضمونی این سریال است که براساس مستندات موجود، به تصویر کشیده می‌شود.

درواقع، سریال روزهای ابدی به بازسازی بخشی از حوادث تاریخ کشور که کمتر به آن توجه شده می‌پردازد. البته بناست، فصل‌های دوم و سوم این سریال نیز ساخته شود. فصل دوم این مجموعه به حوادث حین گروگان‌گیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی می‌پردازد و فصل سوم، هشت سال دفاع مقدس را در بر خواهد گرفت.

زمان پخش سریال روزهای ابدی

قسمت های سریال روزهای ابدی هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود

همچنین تکرار آن بامداد همان شب و همچنین ساعت 3:45 و همچنین فردای آن شب ساعت 15:10 بازپخش خواهد شد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 8
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری