پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۲۱
۱۳
۰
نسخه چاپی
حضور ساسی مانکن در تهران

فیلم| ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران

حضور ساسی مانکن در تهران
ساسی مانکن، خواننده پاپ جنجالی خبر از بازگشت به ایران داد.

به گزارش تیتربرتر؛ ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن از خوانندگان پاپ است که در سال 2012 از کشور خارج شده است و در آمریکا زندگی می کند و همواره با آهنگ ها و حواشی زندگی خود جنجال به پا کرده است و حالا خبر از بازگشتش به ایران داده است.

او با دو آهنگ اخیر او یعنی "جنتلمن" و "دکتر" سروصدای زیادی در ایران به پا کرد. 

ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران

ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران
ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران

 

ساسی مانکن، خواننده پاپ جنجالی در اینستاگرامش تصویری از پاسپورت ایرانی و بلیتش از استانبول به تهران منتشر کرده است.

ساسان یافته توضیح روشنی زیر عکس ننوشته اما سوال کرده که "کسی میاد استقبالم؟؟"

پاسپورت ایرانی و بلیت ساسی مانکن از استانبول به تهران
پاسپورت ایرانی و بلیت ساسی مانکن از استانبول به تهران

ساسی پیش از هشت سال است که از ایران رفته و حالا در آمریکا زندگی می کند. او یکی از جنجالی ترین خواننده های دو دهه اخیر ایران بوده است.

ساسی مانکن در زمانی که در ایران بود چند باری بازداشت شد. او در انتخابات سال 88 آهنگی برای مهدی کروبی خواند. 

مطالب مرتبط:

حضور ساسی مانکن در تهران

ساسی مانکن خواننده پاپ ایران که سالهاست از کشور خارج شده است به تازگی وارد ایران شده است.

ساسان حیدری که در میان طرفدارانش به ساسی مانکن معروف است روز گذشته با انتشار یک استوری از بازگشت به ایران خبر داد. این خبر خیلی زود دست به دست بین کاربران فضای مجازی چرخید تا اینکه امروز این خواننده جنجالی فیلم خروجش از فرودگاه امام خمینی (ره) را منتشر کرد.

بیوگرافی ساسی مانکن

بیوگرافی ساسی مانکن
بیوگرافی ساسی مانکن

ساسان حیدری یافته متولد 27 آبان ۱۳۶۷ در اهواز است که که با نام های ساسی مانکن و یا ساسی شناخته می شود، خواننده ی موسیقی پاپ فارسی است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد.

ساسی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌است. آهنگ «ساقیا»ی ساسی یکی از پربازدیدترین موزیک ویدیوهای فارسی در یوتیوب است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

دلیل لقب ساسی مانکن؟

لقب مانکن به دلیل اضافه وزن زیاد او از سوی دوستانش برای او انتخاب شده بود اما در دوران جوانی با رژیم و ورزش توانسته بود وزن خود را به شدت کاهش دهد این موضوع باعث شد خودش هم لقب ساسی مانکن را بپسندد.

با بالا رفتن سن ساسی مانکن ، مجدد با اضافه وزن شدید مواجه شده است و در ماجرای واکنش پویا به آهنگ دکتر و جواب تتلو به پویا ، تتلو از واژه « اسکل تانکر » استفاده کرد و لقب او را مورد تمسخر قرار داد.

او بعد از حواشی انتخابات 88 و ارتباطش با مهدی کروبی در سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت. اکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

حواشی ساسی مانکن

حواشی ساسی مانکن
حواشی ساسی مانکن

ساسی مانکن سال گذشته به همراه چند تن از خوانندگان لس آنجلسی در جشنواره طنطوره عربستان شرکت کردند. 

فعالیت زیرزمینی او و انتشار کلیپ و آهنگ های بدون مجوز باعث شد چندین بار دستگیر شود که بیشترین روز بازداشتی اش یک هفته در کیش بود که علت این دستگیری هم برهم زدن نظم عمومی بدلیل جمع شدن هواداران برای گرفتن عکس اعلام شد !

ساسی در سال 1388 وقتی 21 ساله بود در روزهای منتهی به انتخابات از طریق یکی واسطه با گروهی از خواننده های مجاز و غیرمجاز به دیدار کروبی رفت و آنجا بود که از وی خواسته شد آهنگی در حمایت از آقای کروبی بسازد که او هم قبول کرد و این آهنگ منتشر شد.

مهاجرت ساسی مانکن از ایران

سال 1390 در 23 سالگی ایران رو به مقصد مالزی ترک کرد و تقریبا دو سال آنجا زندگی کرد، سپس مدتی در ترکیه و دبی بود و حالا مقیم انگلستان است.

ازدواج ساسی مانکن

ازدواج ساسی مانکن
ازدواج ساسی مانکن

ساسی مانکن در زمستان 1398 وقتی 31 ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو

نخستین فیلم ساسی مانکن از حضورش در تهران - بریم کله پاچه !




+ 13
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری