پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰
۱۰
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم طبقه یک و نیم+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم طبقه یک و نیم+اسامی بازیگران
فیلم سینمایی طبقه یک و نیم با بازی امیرمحمد متقیان همان همکار عمو پورنگ در مرحله اکران قرار گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ امیرمحمد «عمو پورنگ» بازیگر سینما شد.

معرفی فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

معرفی فیلم سینمایی طبقه یک و نیم
معرفی فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

 

فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی در میان ۶۲ فیلم بلند سینمایی حائز شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که مورد داوری قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

خلاصه داستان فیلم سینمایی طبقه یک و نیم
خلاصه داستان فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

 

داستان این فیلم کمدی اجتماعی در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

مطالب مرتبط:

بازی امیر محمد متقیان در فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

بازی امیر محمد متقیان در فیلم سینمایی طبقه یک و نیم
بازی امیر محمد متقیان در فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

 

امیرمحمد متقیان، بازیگری که در همکاری با داریوش فرضیایی «عمو پورنگ» به شهرت رسید، در اولین حضور سینمایی‌اش با چهره‌ای متفاوت در فیلم «طبقه یک و نیم» ایفای نقش کرد.

امیرمحمد متقیان (زادهٔ ۱۳ آذر ۱۳۷۴)که بیشتر با نام کوچکش امیرمحمد شناخته می‌شود جوان‌ترین مجری برنامه‌های کودک در سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده و دستیار عمو پورنگ در برنامه تلویزیونی عموپورنگ است؛ و در مجموعه محله گل و بلبل ۱ و محلهٔ گل و بلبل ۲ و محله گل و بلبل ۳ و بچه محل با نقش نگهبان محله (گلدون خان) و در محله گل و بلبل ۱ در نقش خودش بازی کرده‌است.

شروع فعالیت هنری امیر محمد متقیان

تا پایان سال سوم دبستان در ساوه زندگی می‌کرد. شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی بود. وی پس از آشنای با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر می‌شود و قبل از ورود به تلویزیون در دو تئاتر شهرستانی بازی کرده ‌است. متقیان که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد و توانست به تلویزیون و شبکه خانگی راه یابد.

امیرمحمد متقیان بازیگر شناخته‌شده برنامه‌های کودک که بیش از یک دهه در برنامه‌های متنوع کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نقش‌آفرینی کرده و به شهرت رسیده است، حالا با نقش و چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشته است.

اسامی بازیگران فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

اسامی بازیگران فیلم سینمایی طبقه یک و نیم
اسامی بازیگران فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

 

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، بهروز پناهنده ، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی ، رامتین پورقاسمیان و حضور امیر محمد متقیان به همراه مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران این فیلم هستند.

معرفی عوامل فیلم سینمایی طبقه یک و نیم

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسنده: حسین نمازی، دستیار نویسنده: وحید اسماعیلی، مدیر تولید: سعیده حمیدی، مجری طرح: حامی جهانی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، تدوین: منوچهر صانعی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: فرزان معاونیان، دستیار صدابردار: آرش هوجقانی، صداگذار: بهروز معاونیان، طراح لباس: رسا ابطحی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، مشاور پروژه: امیر صیدآبادی، سرمایه‌گذاران: سعیده حمیدی و کارخانه اُیاز، دستیار اول و برنامه‌ریز: گلچهره دانش، دستیار دوم کارگردان: حمید احمدی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی، عکاس: عرشیا حمیدی، جانشین تولید: امین شفا، گرافیست: راضیه شاکر.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری