پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۱۷
۷
۰
نسخه چاپی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

ثبت وقف قرآنی مشترک اوقاف و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه به عنوان الگوسازی، وقفی را از سوی ائمه جمعه و اوقاف با نیت قرآنی باید انجام شود، گفت: این امر میتواند با کمک همه ائمه جمعه باشد و از محل درآمد آن برای فعالیتهای قرآنی و نماز استفاده شود.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک در دیدار با حجت الاسلام علیرضا فرهنگ،  دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از نمازهای جمعه در موقوفات برگزار میشود، اظهار داشت: اوقاف در برگزاری نماز جمعه همکاری دارد و در دیگر بخشها نیز حاضر به همکاری هستیم.

وی با بیان اینکه تقاضا شده است که ائمه جمعه هر گونه اختلاف با اوقاف را از طریق ستادی پیگیری کنند، ادامه داد: این امر منجر به تسهیل در امور و همچنین رسیدگی بهتر به درخواستها و مطالبات و حل نقاط حاشیهای خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حوزه های علمیه در استان اصفهان روبه تعطیلی است، ابراز داشت: در این زمینه اوقاف تجمیع منابع را در این زمینه با دستور دفتر رهبر معظم انقلاب انجام داده تا برای تامین نیازهای روحانیت اقدام کند.

وی با بیان اینکه به عنوان الگوسازی، وقفی را از سوی ائمه جمعه و اوقاف با نیت قرآنی باید انجام شود، اضافه کرد: این امر میتواند با کمک همه ائمه جمعه باشد و از محل درآمد آن برای  فعالیتهای قرآنی و نماز استفاده شود.



+ 7
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری