پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹
۱۴
۰
نسخه چاپی

نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود

نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود
برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود به نکات مهم زیر توجه کنید.

تیتربرتر؛ همه ما آرزو داریم که در خانه ای نفیس و غرق در نور طبیعی زندگی کنیم. متأسفانه، همیشه چنین موقعیتی برای همه وجود ندارد، به خصوص در کلانشهرهای امروزه که خانه ها با متراژ های بسیار کم قوطی کبریتی ساخته می شوند. بنابراین این خود ما هستیم که باید فضای خانه را به گونه ای برای خود تزیین کنیم که از همین فضای کم نیز بیشترین استفاده را داشته باشیم. برخی افراد تصور می کنند که از دیواره های پارتیشن شیشه ای تنها برای فضاهای کاری می توان استفاده کرد و این خود یک باور غلط است.

پارتیشن های شیشه ای جلوه و زیبایی ظاهری یک خانه را افزایش می دهند، در حالی که نقش اصلی خود یعنی تقسیم بندی فضا را نیز به خوبی ایفا می کنند. برای قسمت های مختلفی از خانه می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید. چون نور به راحتی از این دیواره ها عبور می کند می توانید نور خورشید را به تمای فضای منزل خود منتقل کنید. مثلا برای گلخانه یا محفظه نگهداری گل در منزل زمانی که از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید، تمام نور گلخانه می تواند سایر مناطق منزل را نیز روشن کند و علاوه بر زیبایی که با وجود گل ها به خانه وارد می شود، ورود نور نیز خود موجب زیباسازی می شود. شما می توانید این سازه های شیشه ای را برای تقسیم مناطق مختلف زندگی در خانه خود نصب کنید. اگر به دنبال خانه ای با طرح نیمه باز هستید، پارتیشن های شیشه ای ایده آل هستند. اما در ابتدا، هنگام انتخاب پارتیشن های دیواری شیشه ای برای خانه مدرن خود، باید سه عامل مهم را مد نظر قرار دهید. این عوامل عبارتند از انتخاب پانل شیشه ای مناسب با توجه به فضای موجود، استفاده از پانل شیشه ای برای اتاق های با اهداف مشابه و سوم اینکه طرح هایی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود
نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود

 

شیشه بالکن محصولی بسیار با کیفیت و با مزایای کاربردی

اگر به سیستم بالکن شیشه ای نگاه کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که به کار بردن این دیواره های ضخیم شیشه ای چه فوایدی می تواند داشته باشد که امروزه اینقدر پر طرفدار شده است؟ باید گفت شیشه بالکن علاوه بر اینکه جدیدترین راه برای حفاظت و پوشاندن بالکن است، بلکه فواید بسیار زیاد آن موجب شده است که انتخاب اول افراد مختلف با سلایق متفاوت باشد. این محصول شیشه ای به دلیل اینکه تقریبا معایببی ندارد، در سراسر دنیا برای پوشش بالکن به شیوه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه های شیشه ای برای بالکن نه تنها ظاهری مناسب و شیک دارند بلکه از سازه های ایمن و قابل اعتمادی نیز هستند. این صفحات بسیار جذاب و خیره کننده می باشند. تراس شیشه ای به شما این امکان را می دهد تا از منظره تراس کاملا واضح و بدون هیچ گونه مانع مزاحمی لذت ببرید.

مزایای استفاده از بالکن های شیشه ای برای بالکن ها شامل موارد زیر است:

  • کیفیت: ساختار این پوشش دهنده بالکن از شیشه است. کیفیت شیشه به عنوان یک ماده شفاف و صیقلی بسیار عالی است. چون بالکن در معرض باد و باران است باید از وسیله ای با کیفیت و مقاوم برای تزیین و پوشش آن استفاده کرد تا همواره بر اثر عوامل مختلف دست خوش تغییرات قرار نگیرد. شیشه بالکن یک روش مطمعن خواهد بود؛ زیرا شیشه های به کار رفته در آن بسیار مقاوم و نشکن هستند و فضایی امن برای ساکنان به وجود می آورند. از این رو شیشه بالکن هم می تواند برای فضای داخلی و هم خارجی مورد استفاده قرار گیرد.
  • ایجاد حریم خصوصی: برخلاف این نظریه که شیشه شفاف است و به کار بردن آن برای بالکن حریم خصوصی افراد را خدشه دار می کند، یک حریم کاملا خصوصی می تواند ایجاد کند. اگر منزل شما در مکانی واقع است که دید زیادی از اطراف بر روی آن نیست که به راحتی حریمی خصوصی با استفاده از شیشه بالکن می توانید طراحی کنید. حال اگر در منطقه ای هستید که از دید اطرافیان به تراس منزل خود ناراحت می شوید راه حل آن بسیار ساده است. ما برای برطرف کردن این نگرانی شما عزیزان استفاده از انواع شیشه های مات، شیشه های رنگی، رفلکس آینه ای و شیشه های طرح دار را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این نوع شیشه ها در شیشه بالکن مورد نظر خود، دیگر بالکن شما از بیرون دید نخواهد داشت و می توانید همچون فضای داخلی منزل خود در آن جا رفت و آمد داشته باشید.
نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود
نکاتی برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای مناسب برای خانه مدرن خود

 

درب های اتوماتیک، پشتیبانی از حجم بالای تردد افراد و استفاده حداکثری از فضا

اگر ساختمانی چه اداری و چه مسکونی آنقدر شلوغ باشد که افراد زیادی در طول روز در آن جا رفت و آمد کنند، بهترین گزینه برای نصب درب آن استفاده از درب اتوماتیک است. دلیل این امر این است که درب اتوماتیک کشویی به راحتی به افراد زیادی اجازه می دهد بدون ایجاد ازدحام و شلوغی به محل وارد شده و از محل خارج شوند. این بهترین حالت برای یک مرکز خرید یا یک مکان عمومی یا ساختمان خصوصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز شلوغ است و افراد زیادی از آن تردد می کنند. اکثر درب های اتوماتیک خود را به داخل دیوار و یا کنار لایه ی دیگر می کشند و فضای زیادی را برای عبور و مرور از طریق رهگذران فراهم می کنند. درب های اتوماتیک شیشه ای نوعی درب اتوماتیک شفاف که از شیشه سکوریت تولید می شود. این امر باعث می شود افراد در دو طرف درب بتوانند یکدیگر را ببینند و از هرگونه برخورد نا خواسته آن ها جلوگیری می کند. به عبارتی همانطور که آن ها می توانند فرد مقابل را ببینند، مسیر حرکت خود را تغییر می دهند. حتی اگر یک درب باریک داشته باشید، باز هم درب های کشویی اتوماتیک به استفاده کامل از هر سانتی متر از مکان کمک می کنند. این درب ها تمام فضا را برای رفت و آمد افراد مهیا می کنند

 



+ 14
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری