پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۳
۱۲
۰
نسخه چاپی

اولین واکنش گلمحمدی بعد قهر یک روزه!

اولین واکنش گلمحمدی بعد قهر یک روزه!
یحیی گل محمدی:قصد دخالت در کار وزیر ورزش را نداشتم، حرف من یک درخواست دوستانه بود،هواداران دوباره اتحاد و همدلی را پررنگ‌ کردند.

به گزارش تیتربرتر؛ یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه پژوهشگاه نفت، اظهار داشت: پس از یک روز استراحت، اعضای تیم به تمرین برگشتند و انشالله کار را برای حضور پرقدرت در لیگ ادامه می‌دهیم.امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده درخشان ظاهر شویم و محبت و حمایت و انتظارات هواداران را جبران کنیم.

چرا گلمحمدی قهر را کنار گذاشت؟

چرا گلمحمدی قهر را کنار گذاشت؟
چرا گلمحمدی قهر را کنار گذاشت؟

 

یحیی گل‌محمدی بارها گفته بود پاسخ محکمی برای اظهارات چند ماه قبل مهدی رسول‌پناه دارد اما به خاطر آنکه تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا و سپس دربی مقابل استقلال باید به میدان برود، سکوت اختیار کرده و فعلا حرفی نمی‌زند.

سکوت یحیی اما دقایقی پس از تساوی مقابل استقلال در دربی 94 شکست و پاسخ تندی به اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس داد. یحیی به همین حد بسنده نکرد و به سالن نشست خبری رفت تا ادامه حرف‌هایش را به زبان بیاورد. این بار، وزیر ورزش را مخاطب قرار داد و برای مسعود سلطانی‌فر خط و نشان کشید. او حتی مهلت دو روزه به رأس مدیریت ورزش کشور داد تا تکلیف این مدیر را روشن کنند و تاکید کرد: «در غیر این صورت، تبعات اتفاقات بعدی به گردن خودشان است!»

موضوع اولتیماتوم به وزیر ورزش، زوایای مختلفی از حواشی را برای باشگاه پرسپولیس نمایان کرد. حاشیه‌ها نزدیک بود از کنترل خارج شود زیرا در کنار افزایش توهین و فشار به رسول‌پناه و اعضای هیئت مدیره، طرفداران تیم مقابل ساختمان وزارت ورزش و حتی دفتر باشگاه پرسپولیس تجمع کردند. آنها از یاد برده بودند که مشکل حذف رسول‌پناه از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت طبیعی باید از مسیر وزارت ورزش حل شود اما شیطنت برخی درفضای مجازی باعث شد تعدادی از طرفداران تیم، آدرس اشتباهی بگیرند و مقابل دفترباشگاه در خیابان شیخ بهایی تجمع کنند.

این مشکل می‌توانست یک حاشیه جدی و یک معضل بزرگ را برای پرسپولیس در ماه‌های آینده به همراه داشته باشد. حتی شایعاتی نظیر قهر، استعفا یا اخراج گل‌محمدی به گوش رسید و شایعه مذاکره یکی از اعضای هیئت مدیره با مهدی تارتار هم مطرح شد!

در این شرایط که مدیران باشگاه تحت فشار اذهان عمومی بودند، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس سکوت کرد و در فضایی آرام سراغ یحیی گل‌محمدی رفت و حرف‌های سرمربی تیمش را شنید. او همچنین تلاش خود را به کار بست تا مشکل را در داخل خانواده پرسپولیس حل کند و سراغ افراد دیگر نرفت. یحیی هم پس از گفتن درد و دل خود و شنیدن حرف‌های سمیعی، بدون ایجاد حواشی بیشتر، به تمرینات بازگشت و حاشیه بزرگی که گریبان باشگاه را گرفته بود، مدیریت شد.

سمیعی در روزهای آشوب و بلوا به باشگاه پرسپولیس آمد و مدیریت این باشگاه را برعهده گرفت. او مسیر متفاوتی نسبت به مدیران پیشین طی کرده و تلاش می‌کند با آرامش و به دور از هیاهو کار را پیش ببرد، درست مانند اتفاقی که درباره بازگشت گل‌محمدی رخ داد. باید دید این شیوه در آینده هم راهگشا خواهد بود یا خیر.

مطالب مرتبط:

اولین واکنش گلمحمدی بعد مصاحبه تند بر علیه وزیر

اولین واکنش گلمحمدی بعد مصاحبه تند بر علیه وزیر
اولین واکنش گلمحمدی بعد مصاحبه تند بر علیه وزیر

 

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در مورد حواشی روزهای اخیر ادامه داد: همان‌طور که اهالی فوتبال می‌دانند هرگز به دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تلاش می‌کنم از این موضوعات دور باشم اما در ماه‌های گذشته اتفاقاتی رخ داد که همه در جریان آن هستند. از قبل با توجه به برخی اتفاقات خواسته‌های خود را مطرح کردم که به هر دلیل اتفاقی رخ نداد و بعد از دربی هم به دنبال ایجاد تنش نبودم زیرا سلسله مراتب را می دانم. حقیقتا شأن من از بین رفته بود و انتظاراتی هم داشتم. از طرفی، قصد نداشتم در کار آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دخالت کنم.

گل‌محمدی گفت: حرف من یک درخواست دوستانه بود و از ایشان به عنوان متولی و بزرگ‌تر ورزش کشور انتظاراتی داشتم‌. خواستم اگر صلاح می‌دانند به موضوعات و حواشی پیش آمده ورود کنند تا این مشکلات ریشه‌کن شود و شأن و حرمت بنده و برخی دیگر که به آنها کم‌ لطفی شد، حفظ شود؛ چون واقعا اذیت شدیم. به هر حال در ویدیوهای منتشر شده کاملا مشخص است به بنده و خیلی‌ها توهین‌هایی صورت گرفته و این موضوع به صورت طبیعی باعث ناراحتی بنده شد. امیدوارم دیگر ویدئوها به‌خاطر حفظ حرمت بازیکنان تاریخ‌ساز تیم پخش نشود.

او افزود: در آن نشست خبری هم تحت فشار بودم. پس از مدت‌ها صبوری، ناراحتی خود را بروز دادم زیرا حقیقتا منتظر بودم زودتر از اینها، مشکل حل شود. من در پی آن بودم که وضعیت بهتری پیرامون تیم و باشگاه شکل بگیرد. بدون شک وزیر ورزش هم از این مسائل باخبر است. شاید حرف‌هایم به خوبی مطرح نشد اما حیطه اختیارات خود را می‌دانم و تا امروز در پی تخریب جایگاه مسئولان بالادستی نبوده و نیستم. بار دیگر تاکید می‌کنم در جریان انتشار ویدیوهای مورد اشاره، تحت فشار روحی شدیدی قرار گرفتم و آن صحبت‌ها را مطرح کردم اما نمی‌خواستم این حرف‌ها که توام با هیجانات ناشی از فوتبال بود، به حاشیه جدیدی تبدیل شود.این را هم بگویم ما ورزشی‌ها، روحیات خاص خود را داریم و خیلی این مدت بابت هتک حرمت‌ها زجر کشیدیم اما صبوری را پیشه کردیم.

وی در نهایت اضافه کرد: بار دیگر باید از حمایت پرشور و صادقانه هواداران عزیز و بامعرفت پرسپولیس و همچنین مدیریت باشگاه و پیشکسوتان محترم، رسانه ‎ها و خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه فوتبال و ورزش کشور که ما را درک کردند، تشکر کنم که نگذاشتند تنها بمانم. اتفاقا با این محبت‌ها مسوولیت‌مان سنگین‌تر شد. گاهی حس می‌کنم لیاقت این همه عشق و محبت خالصانه هوادارای عزیز را ندارم اما دعا و تلاش می‌کنم شرمنده‌شان نشوم. امیدوارم با حفظ همین اتحادی که شکل گرفته، در روزهای آینده بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم و بار دیگر برای کسب قهرمانی، قدم‌های محکمی برداریم.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 12
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری