پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶
۹
۰
نسخه چاپی

جزییات کشف جسد معین شریفی در جنگل کردکوی بعد از 4 ماه

جزییات کشف جسد معین شریفی در جنگل کردکوی بعد از 4 ماه
جسد معین شریفی جوان کردکویی که از ۲۵ شهریور امسال در جنگل کردکوی مفقود شده بود، پیدا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ معین شریفی جوان ۳۷ ساله کردکویی که از بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور ماه برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفته بود تاکنون خبری از وی نبود تا اینکه جسد وی پیدا شد.

درست چند هفته پس از گم‌شدن پر هیاهوی سها رضانژاد کوهنورد قائمشهری که در نهایت با پیدا کردن جنازه وی در یکی از مسیرهای سخت گذر جنگل غرب گلستان پایان یافت، جوان ۳۶ ساله اهل کردکوی در گوشه دیگری از این عرصه جنگلی مفقود شد و حالا جسد نیز بعد از 4 ماه پیدا شد.

سهای ۲۷ ساله ۲۰ تیرماه امسال همراه با یک گروه کوهنوردی غیربومی و علیرغم ممنوعیت سفر ناشی از کرونا به ارتفاعات جهان نما در شهرستان کردکوی رفت اما نیمه های شب در مسیری بی بازگشت و نامعلوم قدم گذاشت و در نهایت حدود یک ماه پس از مفقودشدن، جنازه وی پیدا شد.

ماجرای گم شدن معین شریفی

ماجرای گم شدن معین شریفی
ماجرای گم شدن معین شریفی

خبر گم شدن معین شریفی کوهنورد اهل کردکوی از اواخر شهریور ماه خبرساز شد اما در میان جنجال های خبری رسانه ها به فراموشی سپرده شد تا اینکه امروز باری دیگر در صدر اخبار قرار گرفت.

معین شریفی جوان ۳۷ ساله بعدازظهر سه شنبه (25 شهریور 99) برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و تا کنون پیدا نشده است.

براساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه خودروی شخصی اش را در منطقه خیابان جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت ۱۹ طی تماس تلفنی با همکارش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش و دیگر خبری از وی نشد.

مطالب مرتبط:

روایت همسر معین شریفی از روز واقعه

روایت همسر معین شریفی از روز واقعه
روایت همسر معین شریفی از روز واقعه

همسر معین شریفی در گفتگو با رکنا در مورد روز گم شدن همسرش گفت:«ساعت پنج و پنج دقیقه روز سه شنبه بود که همسرم از خانه بیرون رفت.برنامه پیاده روی داشت و به من گفت که ماشینش را در خیابانک می گذارد و در جنگل پیاده روی می کند و بعد پیاده به سمت ماشین برمی گردد.من با او تماسی نداشتیم و وقتی تا ساعت ده و ربع شب به خانه نیامد،تماس گرفتم اما موبایلش در دسترس نبود.برای همین با شاگرد مغازه اش تماس گرفتم و او گفت از ساعت هشت هر قدر با معین تماس گرفته موبایل او در دسترس نبوده است.»

همسر معین در ادامه گفت:«همسرم جدیدا پیاده روی روزانه را شروع کرده بود.او کوهنورد حرفه ای نبود اما منطقه را می شناخت و به مسیر جنگلی آشنا بود.»

همسر معین شریفی در مورد آخرین حرفی که معین به شاگرد مغازه اش زده بود گفت:«شاگرد مغازه همسرم می گوید که در آخرین تماسی که همسرم ساعت هشت شب با او گرفته بود،گفته بوده که پیاده روی اش تمام شده است و دارد از جنگل به سمت پایین برمی گردد.»

وقتی غیبت معین طولانی شد،همسر او که دلواپس شده بود،با پدر معین تماس گرفت و بعد از موضوع به اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و پلیس رسید.

همسر معین شریفی در آخر گفت:«خودرو 206 همسرم در همان نقطه ای که به من گفته بود برای پیاده روی می رود پیدا شد.»

جزییات کشف جسد معین شریفی در جنگل کردکوی

جزییات کشف جسد معین شریفی در جنگل کردکوی
جزییات کشف جسد معین شریفی در جنگل کردکوی

پس از ۱۲۳ روز جنازه منتسب به «معین شریفی» جوان کردکویی که ۲۵ شهریور امسال در جنگل کردکوی مفقود شده بود، امروز پیدا شد.

با گذشت چهار ماه از زمان مفقود شدن معین، با وجود تلاش های نیروها امدادی و پلیس، هیچ خبری از او به دست نیامده بود تا اینکه امروز جسد یک مرد توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی در جنگل کردکوی کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل‌های کردکوی بی نتیجه ماند و سرنخ‌ها هم کارآگاهان را به نتیجه‌ای نرساند.

هادی هاشمیان افزود: دیروز خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جوان گمشده کردکویی است.

وی بیان کرد: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

هاشمیان ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان اینکه جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد را تقویت می‌کند.

وی افزود: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.

تایید لوازم شخصی «معین» توسط خانواده شریفی

رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف جسد در جنگل کردکوی خبرداد و گفت: خانواده شریفی لوازم متعلق به معین را تأیید کردند.

سرهنگ مجتبی مروتی در گفتگو با مهر اظهارکرد: بقایایی یک اسکلت به همراه لباس و تلفن همراه در جنگل کردکوی پیدا شد.

طبق گفته رئیس پلیس آگاهی گلستان خانواده شریفی هم تأیید کردند، این وسایل متعلق به معین است.

وی افزود: نیروهای آگاهی برای بررسی صحنه اعزام شده و جسد را برای آزمایشات پزشکی قانونی تشخیص هویت به پایین دست منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: با احراز هویت تحقیقات جنایی ادامه خواهد داشت.

مروتی در خصوص گمانه زنی قتل، گفت: باید پزشکی قانونی در مورد قتل نظر دهد چون بقایای جنازه اسکلتی است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری