پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳
۷
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

تعریض پل زندان با 60 میلیارد ریال اعتبار/ ایمن سازی اتوبان شهید اقارب پرست به زودی به پایان می رسد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض پل زندان با اعتبار 60 میلیارد ریال در حال عقد قرارداد با سازمان عمران شهرداری است و بعد از اتمام مراحل مقدماتی، طرح در مرحله اجرا قرار می گیرد.

به گزارش تیتربرتر؛ اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد شرفا در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی خیابان گلها به بلوار کشاورز به مبلغ قرارداد شش میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی صددرصدی داشته و به اتمام رسیده است. وی افزود: در این پروژه حدود یک هزار و 500 مترمربع آسفالت ریزی و سه هزار مترمربع هم خیابان سازی انجام شده است.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان در خصوص پروژه اصلاح هندسی کندروی بزرگراه شهید حبیب الهی گفت: بتن ریزی دیواره های این پروژه تکمیل شده و اکنون در حال زیرسازی کف کندرو و آسفالت است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مبلغ قرارداد آن ۱۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال است.  

وی ادامه داد: پروژه ایمن سازی اتوبان شهید اقارب پرست نیز تقریبا کامل شده و در آن نیوجرسی های سیمانی گذاشته شده است. این پروژه تاکنون پیشرفت 99 درصدی داشته و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این طرح شده است. شرفا اظهار کرد: ضلع شمالی این بزرگراه در مجاورت محله امیر حمزه نیز با اجرای نیوجرسی های درجاریز بتونی به طول یک هزار و 800 متر ایمنسازی شده است.

وی افزود: در این بخش با هدف کاهش تصادفات و جلوگیری از خودروهای سنگین و همچنین ایجاد امنیت بهتر برای ساکنان، بالغ بر یک میلیارد تومان بودجه صرف شده است.  60 میلیارد ریال برای تعریض پل زندان هزینه می شود شرفا گفت: ایستگاههای «بی آر تی» خیابانهای شفق، شهید مفتح و سهروردی نیز به منظور تأمین آسایش بیشتر شهروندان با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان مسقف شده است.

وی به پروژه تعریض پل زندان اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال عقد قرارداد با سازمان عمران بوده و مبلغ قرارداد آن 60 میلیارد ریال است که در حال حاضر اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است. مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه پارک قائمیه افزود: تاکنون برای این پارک ۷ هزار مترمربعی، سه هزار میلیارد ریال صرف تملک ۷۰ درصد پارک شده است، این در حالی است که ۳۰ درصد تملک باقی مانده آن با هزینه بیشتر انجام خواهد شد تا پارک به طور کامل مورد بهرهبرداری قرار گیرد.

وی در خصوص پل مکانیزه امام صادق (ع) در این منطقه بیان کرد: مبلغ این پروژه ۱۵ میلیارد ریال است که تاکنون آسانسورهای آن نصب شده و فقط کابین و شیشه ها باقی مانده که تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد. شرفا ادامه داد: آسفالت تراشی بلوار کشاورز حد فاصل چهارراه کشاورز تا پل شهید مفتح نیز انجام شده است. همچنین لکهگیری و عقب نشینی منازل نیز به پایان رسیده است.

وی افزود: مبلغ قرارداد این پروژه ۳۲ میلیارد ریال بوده که در آن به مساحت هفت هزار مترمربع آسفالت ریزی انجام شده است.  4.5 میلیارد تومان امسال صرف پیاده روسازی های منطقه شد شرفا با اشاره به پروژه پارک کوهستانی شفق گفت: این پروژه تقریبا در حال تکمیل طراحی است که بخشی از کارهای این پارک ۵ هکتاری در زمینه فضای سبز انجام شده اما امور عمرانی هنوز صورت نگرفته است. ضمن اینکه اجرای پارک دستگرد به مساحت سه هزار مترمربع در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و این پروژه اکنون در حال تملک است.

وی اضافه کرد: در سال جاری به طور کلی با مبلغ 50 میلیارد ریال آسفالتریزی انجام شده است. ضمن اینکه پیاده رو سازیهایی که در سطح منطقه ۱۳ انجام شده بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته و بیش از 300 میلیون تومان صرف ساماندهی مادی و معابر شده است.  

وی افزود: بیشتر پیاده روسازیهای انجام شده در خیابانهای قائمیه، باغ فردوس، جانبازان، شهرک قدس، خیابان گلها و همچنین پارک لادن یا همان پارک قائمیه است. 



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری