پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۵۴
۹
۰
نسخه چاپی

مشخصات بیوک انویژن 2021

مشخصات بیوک انویژن 2021
بیوک انویژن 2021 رونمایی شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بیوک انویژن 2021 رونمایی شدفضای داخل کابین از مواد اولیه بسیار باکیفیت شکل گرفته است. چرم سوزنی برای پوشش صندلی ها حس یک کراس اوور لوکس را انتقال می دهد.

تاریخچه اولیه تولید بیوک

تاریخچه اولیه تولید بیوک
تاریخچه اولیه تولید بیوک

 

بیوک، (Buick) شرکت خودروسازی آمریکایی است، که در سال ۱۸۹۹ توسط دیوید دانبار بیوک در شهر دیترویت، میشیگان تأسیس شد و هم‌اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی جنرال موتورز به‌شمار می‌آید.

شرکت بیوک در حال حاضر قدیمی‌ترین خودروساز آمریکایی است، که کماکان در حال تولید و فعالیت در صنعت خودروسازی می‌باشد و تاکنون خودروهای با برند بیوک، در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، چین، مکزیک، اسرائیل و ایران عرضه شده‌است.

آشنایی با خودرو جدید بیوک

مشخصات فنی بیوک انویژن 2021

مشخصات فنی بیوک انویژن 2021
مشخصات فنی بیوک انویژن 2021

 

انویژن به عنوان یکی از پرطرفدارترین کراس اوور های آمریکایی با ظاهری جدید و جذاب تر از قبل روی خروجی رسانه های خودرویی قرار گرفت که البته تصاویر مرتبط در کلاس استودیویی ارائه شدند.

در قسمت دماغه چراغ های اصلی با طراحی خطی و ترکیبی از ال ایی دیی و هالوژن ظاهری مرموز برای انویژن ایجاد کرده اند. گریل(جلوپنجره) کرومی با لوگوی بزرگ بیوک در مرکز و در نهایت بامپر یکپارچه و مجددا عناصر کرومی  ترکیب بسیار مناسبی را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

رینگ های آلومینیومی با توجه به آپشن در اندازه های 18 تا 20 اینچی ارائه می شوند. فضای داخل کابین از مواد اولیه بسیار باکیفیت شکل گرفته است. چرم سوزنی برای پوشش صندلی ها حس یک کراس اوور لوکس را انتقال می دهد. فناورانه های کابین نیز مانند نمایشگر 10.2 اینچی لمسی با پشتیبانی از الکسای آمازون، اپل کارپلی و اندروید اوتو جلب نظر می کند. شارژ بی سیم، نمایشگر هدآپ و سانروف بزرگ بخش دیگری از ویژگی های این محیط است.

مطالب مرتبط:

ایمنی خودرو بیوک انویژن 2021

ایمنی خودرو بیوک انویژن 2021
ایمنی خودرو بیوک انویژن 2021

 

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند ترمز اضطراری با تشخیص عابر، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سنسورهای هشدار برخورد جلو و عقب، نوربالای تطبیقی، دستیار پارک عقب، دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیقی قابل اشاره هستند که البته آپشن عامل اثرگذار در فعال سازی این موارد است.

موتور خودرو بیوک انویژن 2021

خودرو بیوک انویژن 2021
خودرو بیوک انویژن 2021

 

در بخش پیشرانه از موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 228 اسب بخار خروجی و گشتاور 258 پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود که با محور جلو در ارتباط است اما سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن قابل انتخاب است.

قیمت خودرو بیوک انویژن 2021

این محصول با قیمت پایه 32995 دلار عرضه می شود و در بالاترین آپشن به 41395 دلار می رسد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 9
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری