پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

امین قاسمی نژاد به پرسپولیس می رود یا استقلال؟

امین قاسمی نژاد به پرسپولیس می رود یا استقلال؟
امین قاسمی نژاد به پیشنهاد پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تیتربرتر؛ مهاجم شهرخودرو امین قاسمی نژاد اولین واکنش خود را نسبت به خیر پرسپولیسی شدنش نشان داد.

جزئیات جدایی امین قاسمی نژاد

جزئیات پیوستن امین قاسمی نژاد
جزئیات پیوستن امین قاسمی نژاد

 

از امین قاسمی‌نژاد که با ۷ گل زده بهترین گلزن شهرخودرو محسوب می‌شود به عنوان یکی از بازیکنانی نام برده شده که شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح و حتی گفته شده که شاید او نیم‌فصل از تیمش جدا شود.

امین قاسمی‌نژاد که با روزنامه همشهری صحبت کرده در واکنش به این شایعات گفته است:

در مورد آینده فعلا صحبتی ندارم و تمام تمرکزم روی ۳ بازی باقی‌مانده است.

بعد از این ۳‌ بازی یک تصمیم خوب و درست می‌گیریم ولی الان فقط به موفقیت شهر خودرو فکر می‌کنم. دوست هم ندارم زیاد در مورد این چیزها حرف بزنم.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال

بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال
بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال

 

امین قاسمی‌نژاد (زاده ۱ آذر ۱۳۶۵ - بابل) یک بازیکن فوتبال است که برای باشگاه فوتبال پدیده شهر خودرو بازی می‌کند. او بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. هواداران شهرخودرو از او با لقب پلنگ مازندران نیز یاد می کنند.

اطلاعات باشگاهی امین قاسمی نژاد

  • باشگاه کنونی    شهر خودرو
  • شمارهٔ پیراهن    ۹

باشگاه‌های حرفه‌ای امین قاسمی نژاد

  • سال‌ها    باشگاه‌ها    بازی    (گل)
  • ۲۰۱۳–۲۰۱۵    گیتی‌پسند    ۴۱    (۱۷)
  • ۲۰۱۵–۲۰۱۷    ماشین‌سازی    ۵۸    (۱۸)
  • ۲۰۱۷-    شهر خودرو    ۸۶    (۲۴)

مطالب مرتبط:

جدیدترین مصاحبه امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال

جدیدترین مصاحبه امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال
جدیدترین مصاحبه امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال

 

امین قاسمی‌نژاد در 9‌بازی، 7‌بار موفق به گلزنی شده و مهم‌تر اینکه او این تعداد گل را در 5‌بازی به ثمر رسانده که 4‌برد شهرخودرو در لیگ بیستم در همین 5‌بازی رقم خورده است. با توجه به همین آمار حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد آینده این بازیکن به گوش می‌رسد و شایعه شده او در نیم‌فصل دوم راهی تیم دیگری می‌شود.

تا قبل از پیروزی مقابل نساجی حسابی تحت فشار بودید اما به‌نظر می‌رسد حالا برای بازی با سپاهان روحیه خوبی دارید.

ما به برد مقابل نساجی خیلی نیاز داشتیم و خدا را شکر که از همان اول با تمرکز بازی کردیم و 3امتیاز مهم در خانه گرفتیم. امسال در بیرون از خانه نتایج چندان خوبی نگرفته‌ایم ولی تلاش می‌کنیم این روند را تغییر دهیم. هدف ما این است که در فاصله 3‌هفته مانده به پایان نیم‌فصل، خوب امتیاز بگیریم و از همین‌رو بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم است.

به‌نظر می‌رسد برابر سپاهان که حالا جزو آماده‌ترین تیم‌های لیگ است، کار سختی داشته باشید.

بازی با سپاهان هم بازی سختی است اما اگر منطقی بازی کنیم توانایی کسب نتیجه‌ای خوب را خواهیم داشت. امیدوارم در این بازی بیرون از خانه به آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

قبول داری از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشته‌اید؟

از همان شروع لیگ فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت و این به‌خاطر نتایج چند فصل اخیر بود. این در حالی است که ‌چندین تیم بالای سر ما و چند تیم هم پایین‌تر از ما در جدول هستند که بودجه‌ای چند برابر شهرخودرو هزینه کرده‌اند. در بعضی از بازی‌ها هم واقعا بدشانس بودیم.

 صحبت های شکوری درباره نقل و انتقالات پرسپولیس

ابراهیم شکوری بعد از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: ابتدا بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند الگوی خیلی از ما فوتبال‌ها را تسلیت می‌گویم. از کسانی که در این مدت هم برای پرسپولیس و هم مهرداد سنگ تمام گذاشتند و از همه رقبا و دوستانی که تسلیت گفتند تشکر می‌کنم. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و ویروس کرونا از کشور خارج شود.

وی افزود: یک بزرگ را از دست دادیم، کسی که به تیم نزدیک بود. میناوند بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بود که 75 بازی ملی داشت. او در چند سال اخیر کنار پرسپولیس بود و طبیعی بود که تیم ما تحت تأثیر درگذشت او قرار داشت. دوست داشتیم بازی در دقیقه 25 متوقف شود، اما قوانین بازی این اجازه را نمی‌داد. خدا را شکر دقیقه 25 گل زدیم و آن را به روح میناوند تقدیم کردیم. این موضوع یک اتفاق ویژه بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی با صلابت‌تر بازی کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده بودیمیر گفت: تا فردا 31 ژانویه طبق نامه وکیل بودیمیر فرصت داریم و باشگاه تلاش خود را می‌کند تا اقدامات خود را انجام دهد. باشگاه با تمام توانش و با همه ظرفیتش در تمام روزهای هفته حتی پنجشنبه و جمعه تا دیر وقت در تلاش است که مشکل را حل کند. مشکلاتی است که از گذشته به ما ارث رسیده است، اما سعی خواهیم کرد آن را حل کنیم. خوشبختانه توانستیم پول دستیار کالدرون را بدهیم که اگر پرداخت نمی‌شد، پنجره باشگاه بار دیگر بسته می‌شد.

شکوری در پاسخ به این سؤال که چطور قرار است پول بودیمیر تهیه شود، گفت: برای هوادار ما الان مهم نیست پول از کجا داده می‌شود و تنها می‌خواهد پرداخت شود. این بحث تیم ما را دچار مشکل خواهد کرد. اینکه از کجا پول بودیمیر را می‌دهیم در حال حاضر موضوع مهمی نیست. سعی می‌کنیم اگر این پول را دادیم، بگوییم از کجا پرداخت می‌شود. آن چیزی که برای باشگاه ما که در آسیا پرچمدار ایران است، اهمیت دارد پرداخت این پول است. در آینده شفاف صحبت خواهیم کرد چطور پرداخت می‌شود، اما الان مهم این است که پول بودیمیر را بدهیم.

وی ادامه داد: 500 هزار یورو در شرایط اقتصادی کشور مبلغ زیادی برای پرسپولیس است. اینکه قرارداد چطور بسته شده و چرا بسته شده است، بحث جداگانه‌ای است. کار بسیار سختی است و باید تلاش کنیم این مبلغ را بدهیم. طبق گفته وکیل بودیمیر تا فردا برای پرداخت پول او وقت داریم، اما تلاش خواهیم کرد این مبلغ را تهیه کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه در صورتی که باشگاه نتواند پول بودیمیر را بپردازد، جذب مهدی ترابی منتفی خواهد شد، گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم. امیدوارم هواداران کمک‌مان کنند، آن هم در شرایطی که برای ما مشکل درست کردند، مشکلاتی که تیمی بزرگ با این عملکرد در 4،5 سال گذشته دست و پنجه نرم کرده است.

 شکوری در خصوص اینکه کارگزار باشگاه به تعهداتش عمل کرده و تا فروردین ماه قرار نیست پولی بپردازد و با این شرایط تصمیم باشگاه چه خواهد بود، تصریح کرد: این اطلاعات شما است. اینها مباحث باشگاه است و اینکه بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، درست نیست. سعی می‌کنیم بحث پرداخت‌ها از جمله قراردادهای بازیکنان را داخل باشگاه حل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر فردا پول بودیمیر پرداخت نشود، پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم می‌شود یا یک ماه دیگر فرصت پرداخت خواهد داشت، گفت: اجازه دهید تا فردا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم پنجره بسته نشود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رئیس هیئت مدیره باشگاه وعده خبرهای خوب را داده و این خبرهای خوب چیست، گفت: من عضو هیئت مدیره نیستم و معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه هستم.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری