پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۴۱
۱۳
۰
نسخه چاپی

تصمیمات جدید محمود فکری برای استقلال پیش از جدایی

تصمیمات جدید محمود فکری برای استقلال پیش از جدایی
محمود فکری برای بازیکنان استقلال تصمیمات جدیدی گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ محمود فکری سرمربی استقلال امروز در بین هواداران این تیم درباره آخرین وضعیت میلیچ اظهارداشت: باشگاه پول میلیچ را نداد او حتی اخطارهایش را به صورت نامه به باشگاه ارسال کرده و در نهایت از راه قانونی قراردادش را فسخ کرده و جدا شده است.

انقلاب محمود فکری در استقلال

انقلاب محمود فکری در استقلال
انقلاب محمود فکری در استقلال

 

محمود فکری در تمرین امروز استقلال در واکنش به صحبتهای یکی از هواداران تیمش درباره اینکه کاظم قیم گفته میلیچ با فکری اختلاف دارد، پاسخ عجیبی داد و گفت: "مدیر امور بین‌الملل باشگاه چه کاره است که بخواهد حرف بزند؟ او در حد یک آبدارچی است و کاره‌ای نیست که بخواهد درباره میلیچ و ... حرف بزند. میلیچ پولش را نگرفت و از لحاظ قانونی قراردادش را فسخ کرد و رفت."

سرمربی استقلال در حالی با این ادبیات درباره مدیر روابط بین‌الملل باشگاهش صحبت کرده که قیم مسئول اصلی ارتباط با بازیکنان خارجی تیم است و اتفاقا رابطه خوبی با میلیچ و همچنین شیخ دیاباته دارد.

قیم هم البته در برابر حرفهای فکری سکوت نکرده و از خودش دفاع کرده است. او به خبرگزاری ایرنا(که اشتباها عکس مهدی روحی را در مطلب مربوط به او منتشر کرده) گفته است: "من هیچ وقت درباره میلیچ و یا اینکه بگویم او با محمود فکری مشکل داشت و از استقلال جدا شد حرفی بر زبان نیاوردم."

مدیر روابط بین الملل استقلال در ادامه صحبتهایش گفته قطعا حرفهای فکری را پیگیری خواهد کرد: "به طور حتم از طریق هیات مدیره باشگاه استقلال پیگیر حرف‌های محمود فکری خواهم بود و با جدیت این کار را انجام خواهم داد. سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه استقلال توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم."

آخرین وضعیت مرتضی تبریزی در استقلال

مرتضی تبریزی که یکی از خریدهای زودهنگام گل‌گهر سیرجان برای نیم‌فصل دوم بود، این روزها حضور فعالی در تمرین شاگردان قلعه‌نویی دارد و برای بازگشت به زمین مسابقه لحظه‌شماری می‌کند.

تبریزی که ماه‌ها به دلیل مصدومیت از مستطیل سبز دور بوده، این روزها در کنار یونس شاکری و گادوین منشا دو مهاجم دیگر گل‌گهر سخت در تلاش است تا بتواند بازگشت موفقی را داشته باشد.

مرتضی تبریزی در مصاف جمعه‌شب و معوقه با پرسپولیس نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود و پس از آن از ابتدای نیم‌فصل دوم می‌تواند با صلاحدید قلعه‌نویی به میدان رود.

مطالب مرتبط:

محمود فکری با استقلال جدید در مقابل مس رفنجان

محمود فکری با استقلال جدید در مقابل مس رفنجان
محمود فکری با استقلال جدید در مقابل مس رفنجان

 

استقلال در بازی با بعدی میهمان مس رفسنجان است و شاید محمود فکری برای این بازی تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

یکی از این تغییرات در چارچوب دروازه است و قرار است رشید مظاهری جای خود را به حسین حسینی بدهد. مرد شماره یک آبی‌ها در پایان بازی با نساجی که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود علیه محمود فکری مصاحبه کرد و گفت تفکرات محمود فکری موجب می‌شود او و دیگر دروازه‌بان استقلال تحت فشار بازی کنند و از نگاه سرمربی استقلال آنها نباید در جریان بازی‌ها گلی دریافت کنند.

سرمربی تیم استقلال به دلیل در پیش بودن بازی با سپاهان این مصاحبه و حتی رفتار وریا را نشنیده و ندیده گرفت. همه به وضوح دیدند وریا بعد از تعویض ناراحتی‌اش را نشان داد و مستقیم به رختکن رفت اما سرمربی تیم استقلال تلاش کرد این موضوع را طبیعی جلوه دهد. خیلی از پیشکسوتان استقلال که در اینباره مصاحبه کردند به صراحت گفتند اگر به جای محمود فکری بودند به رشید و وریا در بازی با سپاهان بازی نمی‌دادند.

استقلال در بازی با سپاهان ارائه‌گر بازی خوبی نبود و در نهایت نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد و رشید مظاهری هم در چارچوب دروازه آن شرایط ایده‌آل و همیشگی را نداشت.

بر همین اساس به نظر می‌رسد محمود فکری قصد دارد برای بازی با مس رفسنجان در هفته اول دور برگشت به حسین حسینی بازی دهد و او را به مرد شماره یک تیمش تبدیل کند. حسین حسینی بعد از بازی با فولاد جای خود را به رشید مظاهری داد و هفته‌های متمادی روی نیمکت نشست تا اینکه در دیدار با نفت مسجدسلیمان شرایط حضور در ترکیب ثابت تیم را پیدا کرد.

این جابجایی با توجه به اشتباهی که حسینی در سیو ضربه نیما انتظاری داشت موجب انتقاد از تصمیم محمود فکری شد اما به نظر می‌رسد این بار سرمربی تیم استقلال برای این تصمیم دلایل قانع کننده‌ای دارد.

مصاحبه رشید مظاهری علیه سرمربی و نمایش دور از انتظار در بازی با سپاهان؛ همه این‌ها به کنار. سیدحسین حسینی مدت‌ها مرد شماره یک آبی‌ها بوده و در چارجوب دروازه اسقلال دروازه‌بان باتجربه‌ای به شمار می‌رود. هر چند در برخی بازی‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته اما محمود فکری مایل است به اصول مربیگری در فوتبال بیشتر توجه کند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 13
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری