پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳
۱۵
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش روشنا در سریال همبازی کیست؟

بازیگر نقش روشنا در سریال همبازی کیست؟
سریال همبازی از جمله سریال های طنز تلویزیون است که در نوروز 1400 پخش می شود در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال نوروزی همبازی از فروردین 1400 به کارگردانی سروش محمدزاده آغاز می شود این سریال بازیگرانی زیادی دارد یکی از بازیگرانی که در این سریال بازی می کند محیا دهقانی است که امروز به معرفی این بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی بازیگر نقش روشنا در سریال همبازی

بیوگرافی بازیگر نقش روشنا در سریال همبازی
بیوگرافی بازیگر نقش روشنا در سریال همبازی

 

محیا دهقانی متولد خرداد 1370 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات محیا دهقانی

محیا دهقانی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است.

ازدواج محیا دهقانی

محیا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت محیا دهقانی

شروع فعالیت محیا دهقانی
شروع فعالیت محیا دهقانی

 

محیا دهقانی فعالیت خود را در هنر با کلاس های بازیگری آزاد و زیر نظر داریوش ارجمند شروع کرد و همزمان در اتود و تمرین های مختلف تئاتری به ایفای نقش پرداخت.

محیا دهقانی اولین بار در سن 13 سالگی در سریال قهر و آشتی در سال 1383 ایفای نقش کرده است سپس تله فیلم رباط سال 86 و فیلم پرونده مختومه از جمله فعالیت هایش محسوب می‌ شود.

محیا دهقانی اولین بار به طور جدی در فیلم شیار 143 نرگس آبیار سال 92 در نقش یک دختر روستایی به بازی پرداخت. در ادامه در سریال پر مخاطب پایتخت 4 در نقش یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی است و با اطرافیانش سر ناسازگاری دارد بازی درخور توجهی نمایش داد.

محیا دهقانی در فیلم تحسین‌ شده ماجرای نیمروز سال 95 در قالب شخصیت اصلی زن فیلم نقش شخصیت خاکستری باهوش و توانایی را بازی می‌ کند که در میان تردید بین عشق و وظیفه، وظیفه را بدون تردید انتخاب می‌ کند.

محیا دهقانی در مجموعه پایتخت که نقش یک دختر عصبانی و تند مزاج را بازی می‌ کردم به عنوان یکی از بازیگران مجموعه تلاش کردم بازی‌ ام قابل توجه و در خدمت نقش، خواسته و انتظار کارگردان باشد.

جوایز و افتخارات محیا دهقانی می توان به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم های ایرانی - سان فرانسیسکو برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» اشاره کرد.

آشنایی با فیلم لیلاج

آشنایی با فیلم لیلاج
آشنایی با فیلم لیلاج

 

لیلاج فیلمی به کارگردانی داریوش یاری، نویسندگی سارا خسروآبادی و تهیه‌کنندگی علیرضا ابوالقاسمی‌نژاد ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم در سال ۱۳۹۵ با نام فصل شکار شروع به ساخت شده در سال ۱۳۹۸ به لیلاج تغییر نام پیدا کرده‌است. فیلم لیلاج در تاریخ ۶ آذر ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

خلاصه داستان فیلم لیلاج

رعنا نوازنده ساز در شرف برگزاری کنسرتی در اروپاست که باخبر می شود دخترش برای نجات پدرش به زادگاه رعنا رفته است. جایی که رعنا شانزده سال پیش درست در سن دخترش از آنجا فرار کرده است. رعنا کنسرت را رها میکند..

مطالب مرتبط:

آشنایی با سریال قهر و آشتی

قهر و آشتی یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۳ به کارگردانی احمد رمضان‌زاده، نویسندگی محمود استاد محمد، احمد رمضان‌زاده، سحر جعفری جوزانی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مسعود جعفری جوزانی، مهناز کروندی و تهیه‌کنندگی می‌باشد که از شبکه پخش شد.

بازیگران سریال قهر و آشتی 

محمود استاد محمد، الگا محمودی، رسول نجفیان، سحر جعفری جوزانی، فرناز جهانسوز، محمدرضا هدایتی، مهرانه مهین ترابی ، مجید زارع زاده

آشنایی با فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

بازی محیا دهقانی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز
بازی محیا دهقانی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

 

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس شده‌است.

این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد. موضوع این فیلم به ترورهای سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد.

دنباله این فیلم با نام ماجرای نیمروز: رد خون در سال ۱۳۹۸ اکران شد.

بازی محیا دهقانی در سریال همبازی

بازی محیا دهقانی در سریال همبازی
بازی محیا دهقانی در سریال همبازی

 

محیا دهقانی در سریال همبازی در کنار بازیگرانی همچون مهسا نوعی،کامران تفتی، دیبا زاهدی، علی اوسیوند و ... ایفای نقش می کند.

معرفی سریال همبازی

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی نوید محمودی اواسط هفته گذشته با توجه به روابط جوانان به هویت جلوی دوربین رفت.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

«سروش محمدزاده» در آثاری همچون «زیبا»، «ایکس ری»، «خط وصل»، «چهارشنبه»، «تلخ و شیرین»، «فرشته دختر احمدآقا»، «#ساعت_چهار»، «خورشید نیمه‌شب»، «تابستان آرزوها»، «قهر و آشتی»، «دیوار به دیوار 2»، «دراکولا»، «دیوار به دیوار» به عنوان «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «تدوین‌گر»، «دستیار کارگردان»، «مشاور کارگردان»، «تدوین فیلم‌های آرشیوی»، «مشاور هنری» حضور داشته است.  

اسامی بازیگران سریال هم بازی

همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاوید نیا و محمد حیدری نیز به گروه بازیگران مجموعه اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط تصاویر هستند.  

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مهسا نوعی، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

مجموعه کارهای محیا دهقانی

مجموعه کارهای محیا دهقانی
مجموعه کارهای محیا دهقانی

 

فیلم های محیا دهقانی

  • ۱۳۹۶ کُنجانچَم
  • ۱۳۹۶ لیلاج
  • ۱۳۹۵ ماجرای نیمروز
  • 1392 شیار ۱۴۳

فیلم کوتاه محیا دهقانی

  • ۱۳۹۵ باهر
  • ۱۳۹۵ شب، سکوت، رهایی

مستند محیا دهقانی

  • ۱۳۹۴ سبز سفید سرخ

سریال های محیا دهقانی

سریال های محیا دهقانی
سریال های محیا دهقانی

 

  • ۱۳۹۱ قهر و آشتی
  • ۱۳۹۴ پایتخت ۴

تئاتر های محیا دهقانی

  • ۱۳۹۴ زنجیر شدگان
  • ۱۳۹۴ دو، سه چیزی که نمی دانید
  • ۱۳۹۲ خانه برناردا آلبا
  • ۱۳۹۴ خسیس به روایت یک بازپرس

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 15
مخالفم - 18
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری