پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۷
۱۳
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش نوشین در سریال همبازی کیست؟

بازیگر نقش نوشین در سریال همبازی کیست؟
سریال همبازی از جمله سریال های طنز تلویزیون است که از شبکه دو در حال پخش است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال نوروزی همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده از شبکه دو در حال پخش است. این سریال بازیگرانی زیادی دارد یکی از بازیگران این سریال  مریم مومن است که نقش نوشین را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش نوشین در سریال همبازی

بیوگرافی بازیگر نقش نوشین در سریال همبازی
بیوگرافی بازیگر نقش نوشین در سریال همبازی

 

مریم مومن متولد 1377 در مشکین شهر اردبیل، بازیگر است.

تحصیلات مریم مومن

مریم مومن دانشجوی رشته بازیگری است. فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است.مریم مومن از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

خانواده مریم مومن

مریم مومن تک فرزند خانواده می باشد گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم مومن به بازیگری شد.

ازدواج مریم مومن

مریم مومن هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت مریم مومن

مریم مومن، فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور ندارد و بیشتر فعالیت های او اتود و تمرین بود.

مریم مومن، اولین بار در سال 1396 بعد از تست وارد گروه بازیگران یک سریال تاریخی شد، این سریال با نام بانوی عمارت در پاییز و زمستان 97 از شبکه سه پخش شد.

بازیگر نقش فخر الزمان در سریال بانوی عمارت 

مریم مومن در نقش فخر الزمان به ایفای نقش پرداخته بود.

بازی مریم مومن در سریال بانوی عمارت

بازی مریم مومن در سریال بانوی عمارت
بازی مریم مومن در سریال بانوی عمارت

 

داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

این سریال در شهرهای تهران، کاشان و قزوین فیلمبرداری شده است مریم مومن در این سریال نقش فخر الزمان را برعهده داشت که به شدت وی را به شهرت رساند.

سریال بانوی عمارت قرار است در دو فصل ساخته شود اما عوامل سریال منتظر تا میزان رضایت مخاطبان رو بدست بیاورند و اگر اقبال خوبی بود فصل دوم آنرا شروع کنند.در فصل دوم این سریال نیز بازیگران فعلی حضور خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

علاقه مندی های مریم مومن

مریم مومن، به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت، او از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است. مریم مومن، عاشق لواشک و آلوچه خشک است.

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی از بازیگران محبوب مریم مومن هستند.

مصاحبه با مریم مومن 

مصاحبه با مریم مومن 
مصاحبه با مریم مومن 

 

مریم مومن، همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

مریم مومن، خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

مریم مومن، من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

بزرگ ترین حسرت زندگی مریم مومن

مریم مومن، بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

بازی مریم مومن در سریال همبازی

بازی مریم مومن در سریال همبازی
بازی مریم مومن در سریال همبازی

 

مریم مومن در سریال همبازی در کنار بازیگرانی همچون مهسا نوعی،کامران تفتی، محیا دهقانی ، علی اوسیوند و ... نقش نوشین را بازی می کند.

معرفی سریال همبازی

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی نوید محمودی اواسط هفته گذشته با توجه به روابط جوانان به هویت جلوی دوربین رفت.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

«سروش محمدزاده» در آثاری همچون «زیبا»، «ایکس ری»، «خط وصل»، «چهارشنبه»، «تلخ و شیرین»، «فرشته دختر احمدآقا»، «#ساعت_چهار»، «خورشید نیمه‌شب»، «تابستان آرزوها»، «قهر و آشتی»، «دیوار به دیوار 2»، «دراکولا»، «دیوار به دیوار» به عنوان «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «تدوین‌گر»، «دستیار کارگردان»، «مشاور کارگردان»، «تدوین فیلم‌های آرشیوی»، «مشاور هنری» حضور داشته است.  

اسامی بازیگران سریال همبازی

همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاوید نیا و محمد حیدری نیز به گروه بازیگران مجموعه اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط تصاویر هستند.  

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مهسا نوعی، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

مجموعه کارهای مریم مومن

مجموعه کارهای مریم مومن
مجموعه کارهای مریم مومن

 

  • سریال بانوی عمارت
  • سریال سرزده
  • سریال هم بازی

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 13
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری