پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸
۱۱
۰
نسخه چاپی

برنامه بازی های جام حذفی 1400

برنامه بازی های جام حذفی 1400
قرعه کشی جام حذفی 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 با حضور تیم های لیگ برتری برگزار شد.

قرعه کشی بازی های جام حذفی 1400

قرعه کشی بازی های جام حذفی 1400
قرعه کشی بازی های جام حذفی 1400

 

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 با حضور 16 تیم لیگ برتری و 16 تیم صعود کرده از مراحل قبلی در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و در حضور سهیل مهدی مسئول مسابقات فوتبال در سازمان لیگ، ستار همدانی و اسماعیل حلالی دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس، امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی و فربرز محمودزاده  از ساعت 13:30 آغاز شد.

در این قرعه کشی تیم های لیگ برتری بر اساس قرعه حریفان خود را شناختند و در برخی موارد نیز میزبانی و میهمانی تیم ها بر اساس قرعه انتخاب شد اما تیم هایی که در مرحله قبل میزبان بوده اند در این مرحله میهمان هستند. برخی تیم های لیگ یکی در مرحله قبل از حضور در جام حذفی انصراف داده بودند. به همین دلیل تیم هایی از لیگ دسته دوم نیز به این مرحله صعود کرده اند.

قرار است مسابقات این مرحله در روزهای 21  و 22 اسفند 99 برگزار شود.

برنامه بازی های جام حذفی 1400

تیم ها حریفان خود را بر اساس قرعه به شرح زیر شناختند:

  • آلومینیوم اراک - هوادار
  •  ذوب آهن - شهرخودرو
  •  نفت آبادان - داماش پارسه تهران
  •  نساجی مازندران - سایپا
  • ملوان بندرانزلی - ویستاتوربین
  • پیکان- استقلال
  •  سپاهان- مس رفسنجان
  • استقلال‌ملاثانی- شاهین بندرعامری
  • نفت مسجد سلیمان - خیبرخرم آباد
  • گل گهر سیرجان - مس کرمان
  • تراکتور- شهرداری ماهشهر
  • شهرداری برد اسکن
  • شهرداری برد اسکن- خوشه طلایی ساوه
  • مس نوین کرمان - پرسپولیس
  • پارس جنوبی- پاس همدان
  •  اتحاد کامیاران -قشقایی شیراز
  • ماشین سازی تبریز- فولاد خوزستان

مطالب مرتبط:

بررسی استقلال در جام حذفی

بررسی استقلال در جام حذفی
بررسی استقلال در جام حذفی

 

تیم فوتبال استقلال تهران در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر ۱۵ بار به میدان رفت و در نهایت با کسب ۲۶ امتیاز از این بازی‌ها بعد از پرسپولیس و سپاهان، در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

آبی‌پوشان به طور متوسط ۱/۷۳ امتیاز به ازای هر بازی گرفتند که این امتیازی مناسب برای قهرمانی نیست. آنها ۷ بار پیروز شدند که ۴ بار آن در دیدارهای خانگی و ۳ بار خارج از خانه بود؛ ۵ بار متوقف شدند که ۲ بار در خانه و ۳ بار خارج از خانه بود و در نهایت ۳ بار پذیرای شکست شدند که ۱ بار در تهران و ۲ بار خارج از تهران بود.

بهترین و بدترین نتیجه در نیم فصل نخست

بهترین نتیجه نیم فصل اول آبی‌پوشان پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر یک و ضعیف‌ترین نتیجه این تیم نیز شکست خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سپاهان بود.

میانگین گل‌های زده و خورده نسبت به دقیقه

شاگردان محمود فکری در این ۱۵ بازی مجموعاً ۱۸ بار به گل رسیدند که معدل گلزنی آنها ۱/۲ گل به ازای هر بازی بود و ۱۱ بار هم دروازه شان باز شد که به طور متوسط ۰/۷۳ گل به ازای هر بازی دریافت کرده‌اند. آبی‌پوشان هر ۷۵ دقیقه یک گل زده‌اند و هر ۱۲۳ دقیقه یک بار دروازه شان باز شده است.

عملکرد استقلال به تفکیک نیمه‌های بازی

عملکرد آبی‌پوشان به تفکیک نیمه‌های هر بازی نشان می‌دهد آنها در مجموع نیمه‌های اول بهتری داشتند و در نیمه‌های دوم آسیب پذیر تر شده‌اند؛ به طوری که ۱۵ دقیقه‌های پایانی برای شاگردان فکری بدترین ۱۵ دقیقه‌های بازی بوده است.

استقلالی‌ها در ۱۵ نیمه اولی که در نیم فصل نخست داشتند، ۵ بار پیروز به رختکن رفته‌اند، ۸ بار مساوی و ۲ بار هم در حالی وارد رختکن شده‌اند که از تیم حریف عقب بوده‌اند.

عملکرد این تیم در نیمه‌های دوم به گونه‌ای است که آنها ۶ بار پیروز شده‌اند، ۵ بار مساوی کرده و در ۴ نیمه دوم بازنده بوده‌اند؛ که این آمار نشان می‌دهد آنها بیشتر نیمه‌های دوم موسوم به نیمه مربیان را شکست خورده‌اند.

عملکرد استقلال در دیدارهای خانگی

آبی‌پوشان در نیمه‌های نخست ۷ دیدار خانگی شان ۵ بار پیروز و ۲ بار مساوی به رختکن رفته‌اند. آنها در هیچیک از دیدارهای خانگی شان در پایان نیمه نخست شکست نخورده‌اند. اما آنها تنها برنده یک نیمه دوم در دیدارهای خانگی بوده‌اند و به ازای آن ۳ بار بازنده نیمه‌های دوم بوده‌اند و ۳ بار هم عملکردشان با حریفان برابری کرده است.

عملکرد استقلال در دیدارهای خارج از خانه

آبی‌پوشان در نیم فصل نخست ۸ بار خارج از خانه به میدان رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی، ۳ مساوی و ۲ شکست بود. آنها در ۸ نیمه نخست دیدارهای خارج از خانه خود ۳ پیروزی، ۳ مساوی و ۲ شکست داشتند و در نیمه‌های دوم این دیدارها نیز یک پیروزی، ۴ مساوی ۳ شکست در کارنامه شان دارند.

آبی‌پوشان در نیم فصل نخست ۱۸ بار گلزنی کرده‌اند که دقایق گلزنی آنها نشان می‌دهد با مجموع ۱۲ گل در ۱۵ دقیقه‌های اول، سوم و چهارم بیشترین آمادگی را برای رسیدن به گل داشته‌اند. کم خطرترین استقلال هم در ۱۵ دقیقه دوم با یک و ۱۵ دقیقه ششم با ۲ گل بوده است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 11
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری