پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶
۱۸
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی کیست؟

بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی کیست؟
سریال همبازی از جمله سریال های طنز تلویزیون است که از شبکه دو در حال پخش است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال نوروزی همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده در شبکه دو در حال پخش است. این سریال بازیگرانی زیادی دارد یکی از بازیگران این سریال زهره نعیمی است که نقش نرگس را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی
بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی

 

زهره نعیمی متولد 1 خرداد 1375 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات زهره نعیمی

زهره نعیمی، دانشجوی رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره است، بجز بازی مرتبط با رشته اش متن می نویسد، عاشق شهربازی است و تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد.

خانواده زهره نعیمی

زهره نعیمی، پدر و مادرش
زهره نعیمی، پدر و مادرش

 

زهره نعیمی یک برادر کوچکتر از خود دارد و به همراه پدر و مادرش یک خانواده چهار نفره ی گرم و صمیمی را تشکیل می دهند.

نام مادرش زهرا شکوری متولد 55 است و  او هم مانند دخترش ورزشکار می باشد.

ازدواج زهره نعیمی

زهره نعیمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت هنری زهره نعیمی

شروع فعالیت هنری زهره نعیمی
شروع فعالیت هنری زهره نعیمی

 

زهره نعیمی در سال 94 اولین بار زمانی که 17 ساله بود یک دوره 6 ماه بازیگری را در آموزشگاه روزنه زیر نظر محمد امین اصلانی گذرانده است و چند تجربه تئاتر دانشجویی هم دارد.

اولین بار در سال 94 از طریق تست توانست یک نقش در سریال ایپزودیک چرخ و فلاک بازی کند و در سال 96 هم در سریال آسمان هوای باران دارد ایفای نقش کرده است.

مطالب مرتبط:

بازی زهره نعیمی در نقش زهره سریال پرگار

بازی زهره نعیمی در نقش زهره سریال پرگار
بازی زهره نعیمی در نقش زهره سریال پرگار

 

زهره نعیمی در نقش زهره در کنار بازیگرانی چون علی عمرانی ، مرجانه گلچین، الهام طهموری، فریبا کوثری، بهرنگ علوی و.. در سریال پرگار بازی می کند.

داستان سریال پرگار

قصه این سریال درباره مشکلات نوجوانان است که به طور غیر مستقیم پیرامون موضوعاتی همچون مواد مخدر در مدارس، نقش خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود. همچنین در خلاصه داستان آمده است که آسیب های استفاده از فناوری روی دانش آموزان خصوصا دختران محصل چه میزان است و نحوه برخورد پدر و مادرها با فرزندان نوجوان شان را آموزش می‌دهد. داستان سریال پرگار زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگترشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه سکانس های مختلف سریال است.

پرگار فصل دوم سریالی قدیمی است

سریال پرگار بخش دوم سریالی است که سعید عالم‌زاده 10 سال قبل با نام آسمان همیشه ابری نیست، ساخته بود. سریال آسمان همیشه ابری نیست با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند.

در فصل نخست این سریال، برخی بازیگران همچون "لیلا بلوکات" بزرگتر از سنی بودند که دختران هنرستانی را نشان می‌دهد اما گویا به این موضوع در بخش دوم بیشتر توجه شده و از دختران هنرستانی که در همان دبیرستان و لوکیشن اصلی (دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره)) درس می‌خواندند به عنوان بازیگر استفاده شده است.

علاقه مندی های زهره نعیمی

علاقه مندی های زهره نعیمی
علاقه مندی های زهره نعیمی

 

ورزش مورد علاقه ام تیراندازی است، با کمان چند سالی به صورت حرفه ای کار کردم، به جز ورزش های رزمی به انرژی و اکتیو بودن علاقه دارم که آن را در ورزش کردن پیدا می کنم.

به شدت به فیلم دیدن علاقمندم، هر نوع فیلمی که باشد فقط یک اتاق و یک مانیتور و فیلم باشد، عاشق هیجان و شهربازی هم هستم.

دوست دارم بیشتر نقش هایی که در ژانرهای معمایی ، جنایی و حتی وحشت باشد را تجربه کنم ، می توانم بگویم کاراکترهایی با ویژگی های خاص را دوست دارم.

مثل همه بازیگرهایی که امروز فعالیت می کنند دوست دارم با آقای اصغر فرهادی کار کنم ، اوج فعالیت های هنری در ایران همکاری با ایشان است

از بازیگرها هم دوست دارم در کنار شهاب حسینی و سوسن تسلیمی بازی کنم.

از بین تئاتر ، سینما و تلویزیون ؛ قطعا سینما را انتخاب می کنم ، من عاشق دوربین هستم ، فیلم کوتاه بازی کرده ام ولی هنوز تجربه سینمایی نداشتم.

در بازیگری برای خودم مرز تعیین نکردم که حتما باید به یک چیز خاص دست پیدا کنم، چون در آن صورت بعد از بدست آوردنش دیگه از تلاش دست می کشم، پس من فقط ماهیت هنر و بازیگری برام مهمه و میخوام به اون دست پیدا کنم.

مرتبط با رشته تحصیلی ام که ادبیات دراماتیک هست متن می نویسم اما هنوز خیلی راه دارم در این رشته، ولی هدف اصلیم بازیگری است.

بازی زهره نعیمی در سریال همبازی

زهره نعیمی در سریال همبازی در کنار بازیگرانی همچون مهسا نوعی،کامران تفتی، محیا دهقانی ، علی اوسیوند و ... ایفای نقش می کند.

بازی زهره نعیمی در سریال همبازی
بازی زهره نعیمی در سریال همبازی

 

معرفی سریال همبازی

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی نوید محمودی اواسط هفته گذشته با توجه به روابط جوانان به هویت جلوی دوربین رفت.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

«سروش محمدزاده» در آثاری همچون «زیبا»، «ایکس ری»، «خط وصل»، «چهارشنبه»، «تلخ و شیرین»، «فرشته دختر احمدآقا»، «#ساعت_چهار»، «خورشید نیمه‌شب»، «تابستان آرزوها»، «قهر و آشتی»، «دیوار به دیوار 2»، «دراکولا»، «دیوار به دیوار» به عنوان «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «تدوین‌گر»، «دستیار کارگردان»، «مشاور کارگردان»، «تدوین فیلم‌های آرشیوی»، «مشاور هنری» حضور داشته است.  

اسامی بازیگران سریال هم بازی

همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاوید نیا و محمد حیدری نیز به گروه بازیگران مجموعه اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط تصاویر هستند.  

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مهسا نوعی، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 18
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری