پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸
۹
۰
نسخه چاپی

بازی نازنین فراهانی در سریال مستوران

بازی نازنین فراهانی در سریال مستوران
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال مستوردان می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال تاریخی «مستوران» به کارگردانی «سید جمال سید حاتمی» و «تهیه کنندگی عطا پناهی» در شهرک سینمایی چهاردانگه کلید خورد.یکی از بازیگران این سریال نازنین فراهانی است که به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر سریال مستوران

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر سریال مستوران
بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر سریال مستوران

 

نازنین فراهانی متولد خرداد 1353 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات نازنین فراهانی

نازنین فراهانی فارغ التحصیل علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که با نوشتن در روزنامه شروع کرد سپس وارد بازیگری شد.

ازدواج نازنین فراهانی

هنوز بصورت رسمی ازدواج نازنین فراهانی تایید نشده است.

مصاحبه با نازنین فراهانی

مصاحبه با نازنین فراهانی
مصاحبه با نازنین فراهانی

 

اولین بار در مقطع راهنمایی از طریق آشنایی، پیشنهاد بازی در تئاتر به او شد اما بخاطر مخالفت های خانواده اجازه حضور در این نمایش را پیدا نکرد.

همین مخالفت اراده او برای بازیگر شدن را تقویت کرد تا جایی که روزی کنار مادرش نشست و به او گفت : من در آینده بازیگر می شوم.

در کودکی بیشتر وقت‌ هایم به نقاشی طی می‌ شد. یادم می‌ آید وقتی وارد مدرسه شدم درسی که همیشه نمره 20 از آن می‌ گرفتم نقاشی بود، کپی می‌ کردم، یعنی تصاویر را می‌ دیدم و آن‌ ها را می‌ کشیدم.

نازنین فراهانی هیچ نسبتی با بهزاد، شقایق و گلشیفته فراهانی که خانواده مشهور هنری هستند ندارد و صرفا یک تشابه اسمی می باشد.

شروع فعالیت نازنین فراهانی

 نازنین فراهانی در سریال ملکاوان
نازنین فراهانی در سریال ملکاوان

 

نازنین فراهانی از سال 1372 حرفه روزنامه نگاری را با نوشتن در روزنامه "آفتاب امروز" در بخش اجتماعی و در سرویس هنری "ایرانیان" شروع کرد. این اتفاق پای او را به دنیای تئاتر باز کرد. زمانی که او برای آغاز فعالیت حرفه ای خود به "سیروس شاملو" مراجعه کرد و از علاقه خود به بازیگری و تئاتر سخن گفت.

سیروس شاملو او را به حضور در کلاس پانتومیم خود در آموزشگاهش دعوت کرد و نازنین فراهانی با آغاز آموزش های خود در این دوره شروع به یاد گرفتن اصول و تکنیک های لازم نمود.

نازنین فراهانی فعالیت خود را در عرصه تئاتر با بازی در نمایشی با عنوان "جنبش عنفیه در کلکته" آغاز نمود که پس از مدتی جلوی آن گرفته شد. درخشش نازنین فراهانی در این تئاتر موجب شد تا به اولین فیلم سینمایی خود دعوت شود.

حضور نازنین فراهانی در فیلم "از کنار هم می گذریم"  باعث شد نازنین فراهانی در سال 1379 بیشتر از پیش دیده شود و توانایی های بارز خود در این حرفه را در یک قسمت از سری دوم مجموعه "داستان یک شهر " بخش مربوط به ایدز اثبات کند.

این بازیگر که در عرصه های مختلف توانایی خود را به اثبات رسانده است در جشنواره یاس برای فیلم "کوپال" در سال 1395 عنوان بهترین بازیگر زن را دریافت نمود.

بازی نازنین فراهانی در سریال مستوران

بازی نازنین فراهانی در سریال مستوران
بازی نازنین فراهانی در سریال مستوران

 

نازنین فراهانی در سریال مستوران در کنار بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، داریوش کاردان و عباس محبوب و ... به ایفای نقش پرداخته است.

معرفی سریال مستوران

سریال تاریخی «مستوران» تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی عطا پناهی در چهاردانگه کلید خورد.

تصویربرداری سریال «مستوران» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی عطا الله پناهی آغاز شد.

مطالب مرتبط:

تعداد قسمت های سریال مستوران

فصل اول سریال «مستوران» که برگرفته از قصه های کهن ایرانی است در 26 قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه را «استدیو بادبان» برعهده دارد.

این سریال که جزو سریال های الف تلویزیون به شمار می رود در ۴۰ قسمت طراحی و به تولید خواهد رسید.

خلاصه داستان سریال مستوران

قصه مجموعه تلویزیونی «مستوران» داستانی تاریخی در زمان صفویان و غزنویان است.

اسامی بازیگران سریال مستوران

چندی پیش بیژن بنفشه خواه در گفتگو با یکی از رسانه ها خبر از بازی در این سریال و یکی دیگر از رسانه ها از حضور سه بازیگر در این مجموعه از جمله دانیال حکیمی، داریوش کاردان و عباس محبوب خبر داده بود اما هنوز از سوی عوامل سازنده خبر رسمی درباره نام بازیگران سریال رسانه ای نشده است.

بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر سریال مستوران

بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر سریال مستوران
بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر سریال مستوران

 

داریوش کاردان متولد 1335  مجری، صداپیشه، دوبلور، کارگردان تلویزیونی، هنرپیشه، و طنزپرداز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است در آخرین کار خود در سریال وارش سال 98 بازی کرده است.

داریوش کاردان دیپلم ریاضی و کارشناسی کامپیوتر دارد. او کار در رادیو تلویزیون را درست پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران با گویندگی آغاز کرد و تا سال ۱۳۵۹ به صورت پراکنده و از طریق نوشتن با رادیو تلویزیون همکاری داشت.

داریوش کاردان از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۱ افسر وظیفه بود و به جبهه جنگ ایران و عراق رفت. در آنجا فرمانده دسته تانک بود و در عملیات فتح المبین، شکست محاصرهٔ آبادان و آزادی خرمشهر شرکت کرد. پس از بازگشت، بیشتر با تلویزیون و در شبکه دو همکاری داشت. در زمان مرگ سید روح‌الله خمینی، کاردان به مدت ۴۰ شب در صدا و سیما ماند و به اجرای برنامه‌های گوناگون رادیویی پرداخت و بابت این فعالیت پولی دریافت نکرد.

داریوش کاردان سال ۱۳۶۸ به مدت ۵ سال برنامهٔ عصرانه را به صورت زنده در رادیو اجرا کرد که شخصیت رادیویی «استاد خرناس» هم در این برنامه زاده شد.

شاعری که بهلول‌وار منتقد دوران خودش بود. در سال ۱۳۷۲ نویسندگی و سردبیری نشریه زائر ویژه حجاج را بر عهده داشت. برنامه جنگ ۳۹ و برنامه طنز رادیویی آینه که از سال ۱۳۷۴ صبح‌های پنجشنبه از رادیو تهران پخش می‌شد از دیگر کارهای او هستند. داریوش کاردان در رادیو پیام هم یک شیفت برنامه داشت. «بخش صورتی» رادیو پیام که مشکلات رانندگی و… را بیان می‌کرد از ابتکارات او در برنامه رادیو پیام بود.

سازمان هنری رسانه ای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از رسانه ملی می سازد.سید جمال سید حاتمی تجربه کارگردانی فیلم سینمایی «لاک قرمز» و همچنین سریال های «محکومین» و «سرگذشت» را در کارنامه کاری خود دارد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: مریم بالوی فیلی



+ 9
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری