پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰
۱۵
۰
نسخه چاپی

جزئیات ابتلای اکبر عبدی به کرونا+آخرین وضعیت جسمانی

جزئیات ابتلای اکبر عبدی به کرونا+آخرین وضعیت جسمانی
اکبر عبدی هم کرونایی شد.

به گزارش تیتربرتر؛ اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است.

ماجرای ابتلای اکبر عبدی به کرونا

ماجرای ابتلای اکبر عبدی به کرونا
ماجرای ابتلای اکبر عبدی به کرونا

 

برادر این بازیگر ضمن تایید این خبر گفت: اکبر عبدی فعلا در بیمارستان بستری است و زمان مرخص شدن هنوز به طور قطعی مشخص نیست، اما حال ایشان خوب است.

به گفته وی، اکبر عبدی این اواخر سر یک پروژه فیلمبرداری بوده، اما ابتلایش به کرونا به این کار مروبط نبوده و در زمان استراحت و تعطیلی کار رخ داده است.

آخرین وضعیت جسمانی اکبر عبدی بعد ابتلا به کرونا

پرویز امیری تهیه کننده سریال «روزهای آبی» درباره وضعیت حضور اکبر عبدی در این سریال تلویزیونی اظهار داشت: آقای عبدی در هفته‌های اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، به صحنه سریال حضور نداشتند و مدتی در ایفای نقش ایشان وقفه ایجاد شد.

وی افزود: الحمدلله در روزهای اخیر حال ایشان بهتر شده و رو به بهبودی هستند و به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه سریال روزهای آبی برمی‌گردد.

تایید و تکذیب ابتلای اکبر عبدی به کرونا از کجا شکل گرفت؟

 المیرا عبدی و پدرش
المیرا عبدی و پدرش

 

 صبح امروز، خبری در رسانه‌ها مبنی بر ابتلای اکبر عبدی به کرونا و بستری شدنش در بیمارستان منتشر شد. منبع اولیه خبر، صحبت‌های امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون در این‌باره بود که در ادامه با سخنان المیرا عبدی مبنی بر بستری شدن پدرش، تایید شد.

با این‌حال، یک ساعت پیش، المیرا عبدی، به میزان گفت: «پدرم کرونا ندارد. وی به دلیل کسالت کلیوی در بیمارستان بستری شده بود که به لطف خدا برطرف شد و اکنون از بیمارستان مرخص شده است.»

وی در همین رابطه تاکید کرد: «خبر ابتلای پدرم به کرونا را تکذیب می‌کنم.»

مطالب مرتبط:

علت ابتلای اکبر عبدی به کرونا

علت ابتلای اکبر عبدی به کرونا
علت ابتلای اکبر عبدی به کرونا

 

 چندی پیش اعلام شد که سریال "روزهای آبی" در شمال کشور کلید خورد، سریالی که با پیوستنِ اکبر عبدی پرحاشیه شد؛ چرا که بعد از آن خبری آمد که این هنرمند پیشکسوت به‌دلیل جراحی قلب نتوانسته است در این سریال و حتی کار سعید آقاخانی (نون.خ.3) حضور پیدا کند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  به بیمارستان نیکان غرب رسید؛ جایی که اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بستری است. 

المیرا عبدی دختر این بازیگر پیشکسوت   اعلام کرد که امروز بعد از 4 روز بستری در بیمارستان، پدرم مرخص می‌شود. او به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، دوره‌ نقاهت را گذراند و خوشبختانه حالش خوب است و به زودی به صحنه فیلمبرداری برخواهد گشت. 

او همچنین به این نکته اشاره کرد که خانوادگی به بیماری کرونا مبتلا شدند و آن‌ها دوره این بیماری را گذراندند اما اکبر عبدی به دلیل ناراحتی قلبی و جراحی که به تازگی داشته، راهی بیمارستان شد. 

او احتمالاً در روزهای آینده خودش را به ادامه فیلمبرداری سریال "روزهای آبی" شبکه پنج سیما خواهد رساند. کاری که بازیگرانی همچون ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین‌علی شهسواری در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند. 

فیلمبرداری سریال "روزهای آبی" در شمال کشور ادامه دارد و تقریباً از مرز 60 درصد تصویربرداری گذشت، کاری پربازیگر که برای بهار 1400 آماده می‌شود. "روزهای آبی" درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

اکبر عبدی متولد سال 1339 است که از اواخر دهه 50 فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرده است.

او که برای فیلم‌های «مادر» و «خوابم میاد» برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل جشنواره فجر شده، تاکنون در  نزدیک به 200 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.

پایگاه خبری تیتربرتر برای این بازیگر پیشکسوت و هنرمندان محبوب و مشهور کشورمان آرزوی صحت و سلامتی دارد. 

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 15
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری