پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۴۳
۷
۰
نسخه چاپی

جزئیات جدایی متین کریم‌زاده از استقلال

جزئیات جدایی متین کریم‌زاده از استقلال
فرهاد مجیدی، مدافع تیمش را خط زد.

به گزارش تیتربرتر؛ سرمربی استقلال بعد از دانشگر و باقری تصمیم دارد نام یک بازیکن دیگر خود را هم در صورت فراهم شدن شایط معاوضه از لیست خارج کند.

استقلال روزهای شلوغی را در نقل و انتقالات می‌گذراند و هر لحظه احتمالی جدایی و یا جذب یک بازیکن برای این تیم وجود دارد. بعد از اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرد به محمد دانشگر نیازی ندارد مدیران این تیم در تلاش برای معاوضه این بازیکن با گزینه های لیگ برتری مجیدی هستند.

جدایی متین کریم‌زاده از استقلال

جدایی متین کریم‌زاده از استقلال
جدایی متین کریم‌زاده از استقلال

 

فرشید باقری هم چنین وضعیتی دارد. هافبک دفاعی استقلال خودش هم خواستار جدایی شده است اما سرمربی استقلال نام یک گزینه دیگر را هم برای معاوضه در اختیار باشگاه قرار داده تا او هم به تیم های لیگ برتری پیشنهاد شود.

متین کریم‌زاده دفاع چپ آبی‌ها که ابتدای فصل توسط محمود فکری جذب شده بود بازیکنی است که مجیدی اعلام کرده باشگاه می‌تواند روی او هم برای معاوضه حساب کند.

کریم‌زاده با توجه به حضور میلیچ و نادری فرصت بازی در استقلال را به دست نخواهد آورد.

قرارداد امین قاسمی نژاد با استقلال

قرارداد امین قاسمی نژاد با استقلال
قرارداد امین قاسمی نژاد با استقلال

 

 با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات مدیران استقلال در صدد هستند خواسته های کادرفنی را اجرا کنند. از این رو امروز امین قاسمی‌نژاد به باشگاه اسقلال رفت و بعد از جلسه با مدیران باشگاه برای همکاری به توافق نیز رسید و حالا همه چیز منوط به اخذ رضایت از باشگاه پدیده است.

با وجود ترک باشگاه استقلال توسط قاسمی‌نژاد اما اعضای هیات مدیره باشگاه همچنان در جلسه هستند. در جلسه ای که اعضای هیات مدیره تشکیل داده اند آنها درباره نقل و انتقالات باشگاه بحث و بررسی می‌کنند تا بتوانند خواسته های فرهاد مجیدی را اجابت کنند.

در این جلسه احتمالا درباره وضعیت محمد دانشگر و فرشید باقری نیز تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین مالک باشگاه چوکای تالش نیز در جلسه با مدیران استقلال حضور دارد و گفته می‌شود قرار است یک پیمان خواهرخواندگی میان دو باشگاه به امضا برسد.

امین قاسمی نژاد مهاجم تیم پدیده خراسان امروز به باشگاه استقلال رفت و با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد. در این مذاکرات او با استقلالی ها به توافق رسید و حالا همه چیز منوط به توافق استقلال با باشگاه مشهدی است.

مطالب مرتبط:

از این رو قرار است امشب و فردا مذاکرات نهایی میان استقلال و پدیده دنبال شود تا اگر به نتیجه رسید قرارداد این بازیکن تنظیم و امضا شود.

در این خصوص اما مساله اصلی قرارداد بلند مدت قاسمی نژاد با استقلال است. مسئولان باشگاه ابی پوش پایتخت در توافقی که با این مهاجم داشته اند برای عقد قرارداد 2.5 ساله به توافق رسیده‌اند.

بر این اساس در صورتی که استقلالی ها موافقت پدیده را برای جذب قاسمی‌نژاد بگیرند، این بازیکن تا پایان لیگ بیست و دوم در استقلال خواهد بود.

واکنش ها به استقلالی شدن آرمان رمضانی 

واکنش ها به استقلالی شدن آرمان رمضانی 
واکنش ها به استقلالی شدن آرمان رمضانی 

 

انتقال آرمان رمضانی به استقلال با سر و صداهای زیادی همراه بوده است. تعداد کثیری از هواداران در فضای مجازی نسبت به این مساله که چرا مهاجم مازاد یحیی گل محمدی به استقلال پیوسته انتقاد کردند.

در این خصوص مسئولان باشگاه استقلال سکوت کرده بودند اما امروز حجت نظری سخنگوی باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

نظری درباره جذب رمضانی گفت: «اینکه چه بازیکنی جدا و یا اضافه شود در اختیار کادر فنی است. پیشنهاد مجیدی جذب رمضانی بود و این اتفاق بر اساس نظر کادر فنی انجام شد.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد مجیدی به مهاجمان دیگر تیمش اعتقاد ندارد که رمضانی را جذب کرده، گفت: « اینکه سرمربی به مهاجمان فعلی اعتقاد دارد یا نه، قطعا اعتماد وجود دارد و به نظر نمی‌آید مجیدی نسبت به استفاده از بازیکنان فعلی خط حمله نظر منفی داشته باشد. حدس من این است که کادر فنی نگران هستند که بعد از عید بازی های فشرده می‌شود و آنها می‌خواهند برای هر پست جایگزین‌هایی داشته باشند.»

نظری همچنین افزود: « با این وجود همه حوزه فنی در اختیار سرمربی است و مجموعه باشگاه همه تلاش خود را می‌کند تا همه چیز برای این عزیزان فراهم شود.»

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری