پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۰۴
۹
۰
نسخه چاپی

جزئیات پیوستن محمد انصاری به استقلال

جزئیات پیوستن محمد انصاری به استقلال
آخرین وضعیت محمد انصاری در پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ محمد انصاری که بعد از نیمکت نشینی طی نیم فصل اول، در نقل و انتقالات زمستانی در اقدام برای دریافت رضایتنامه و جدایی از این باشگاه قرار داشت، در این راه ناکام ماند.

آخرین وضعیت محمد انصاری در پرسپولیس

بعد از جلساتی که انصاری با مدیران باشگاه داشت، سمیعی به وی اعلام کرد که یحیی گل محمدی قصد ندارد او را در لیست عدم نیاز قرار دارد و صراحتا موضع خود را مبنی بر حفظ محمد انصاری اعلام کرده است.

علیرغم تلاش 48 ساعت اخیر محمد انصاری برای دریافت رضایت باشگاه و همچنین یحیی گل محمدی او تاکنون موفق به انجام این موضوع نشده است تا جدایی‌اش تا این لحظه منتفی شود و او تا پایان قراردادش متعهد به حضور و ادامه همکاری با این باشگاه شود.

طبق قرارداد او تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و البته باید دید با توجه به تصمیمی که دارد در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات قادر خواهد بود شرایط برای جدایی‌اش را شکل دهد یا تصمیمی دیگر دنبال خواهد کرد.

ماجرای جدایی محمد انصاری از پرسپولیس

ماجرای جدایی محمد انصاری از پرسپولیس
ماجرای جدایی محمد انصاری از پرسپولیس

 

 تلاش برای انتقال سومین بازیکن پرسپولیس به اردوگاه رقیب در یک فصل ادامه دارد این در حالی است که مدافع محبوب از تراکتور هم پیشنهاد جدی دارد.

بعد از اینکه امروز محمد انصاری از بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرد گمانه زنی‌هایی در خصوص پیوستن او به تیم‌های لیگ برتری انجام شده است. اما گفته می‌شود یکی از ایجنت‌ها که در ماجرای انتقال آرمان رمضانی به استقلال نقش داشته در تلاش است تا این بازیکن را هم راهی استقلال کند.

محمد انصاری بازیکن محبوبی بین هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود و انتقال او به استقلال باعث ناراحتی هواداران این تیم خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید ماجرای انتقال انصاری به استقلال به کجا خواهد انجامید.

فرهاد مجیدی اخیرا محمد دانشگر را از تیم خود کنار گذاشته است.

محمد انصاری به استقلال می رود؟

در خبرهای آمده است که محمد انصاری قرار است به استقلال بپیوندد و محمد انصاری مدافع چپ تیم پرسپولیس این روزها شدیدا به دنبال جدایی از این تیم است اما گل‌محمدی مدعی شده او را می‌خواهد و به این مدافع اجازه جدایی نخواهد داد. این درحالی است که انصاری از زمان بازگشت از مصدومیت دقایق کمی در برای پرسپولیس به میدان رفته و حتی در بازی با تیم دسته دومی مس نوین هم تنها ده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

او امروز راهی باشگاه شد تا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است. مدافع چپ پرسپولیس پس از جلسه با مدیران این باشگاه توئیت کوتاهی منتشر کرد و نوشت:« از ماست که بر ماست...»

مقصد محمد انصاری بعد جدایی از پرسپولیس

باشگه مس رفسنجان پیشنهاد خوبی به محمد انصاری مدافع پرسپولیس داده است و احتمال جدایی این بازیکن زیاد است.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده است که باشگاه مس رفسنجان پیشنهاد خوبی را به محمد انصاری ارائه کرده و توافقات ابتدایی بین طرفین نیز شکل گرفته است. حالا باید منتظر ماند و دید که مدافع محبوب پرسپولیس امروز یا فردا به طور رسمی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

مطالب مرتبط:

بیوگرافی محمد انصاری بازیکن پرسپولیس

بیوگرافی محمد انصاری بازیکن پرسپولیس
بیوگرافی محمد انصاری بازیکن پرسپولیس

 

محمد انصاری (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۷۰) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در پست مدافع میانی و دفاع چپ بازی می‌کند.

دوران حرفه‌ای باشگاهی محمد انصاری

فجر شهید سپاسی شیراز

وی سابقه عضویت در تیم فجر سپاسی را دارد؛ او در کل ۲۲ بازی رسمی برای این تیم به‌میدان رفته و ۱ گل هم زده‌است.

شهرداری تبریز

او در ۲۰ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال شهرداری تبریز حضور داشته‌است.

انصاری با تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۱۳۹۵

وی در ۲۲ تیر ۹۴ به‌عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و پس از یک هفته تمرین کردن توانست نظر برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و در ۲۹ تیر ماه ۹۴ با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

 پس از پایان اولین فصل حضور در پرسپولیس به عنوان مرد اخلاق لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد. درحالی که برخی رسانه‌ها مبلغ قرارداد او را با پرسپولیس کم و باورنکردنی می‌دانستند،

 محمد انصاری که با پیشنهاد افزایش قرارداد از ۲۴۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان به دلیل درخشش و رد پیشنهاد خارجی روبرو شده بود، این پیشنهاد را رد کرد.او ابتدا در پرسپولیس در پست دفاع چپ به‌میدان رفت اما برانکو او را برای پست دفاع میانی نیز مناسب دید.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم درحالی که از سید جلال حسینی و محمد انصاری در بیشتر بازی‌ها بهره برد، توانست بهترین خط دفاعی لیگ آن سال، و بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر به‌همراه استقلال خوزستان با ۱۴ گل را ازآن خود کند.

محمد انصاری با پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس ۹۶–۱۳۹۵ و سوپر جام ۱۳۹۶ به مقام قهرمانی دست یافت. همچنین وی با پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ صعود کرد اما در نهایت از صعود به فینال این مسابقات بازماند.

همچنین محمد انصاری با پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس ۹۷–۱۳۹۶ نیز به مقام قهرمانی دست یافت.

در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل ۹۸–۱۳۹۷ او به پیشنهادهای دیگر تیم‌ها پاسخی نداد و در ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، پس از دیدار و گفتگو با حمیدرضا گرشاسبی، قراردادش را با پرسپولیس به مدت سه سال تمدید کرد.

محمد انصاری در تاریخ نوزدهم آبان ماه ۱۳۹۷ در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه فصل را از دست داد.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 9
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری