پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۴۱
۱۴
۰
نسخه چاپی

مقصد فرشید باقری بعد از جدایی از استقلال

مقصد فرشید باقری بعد از جدایی از استقلال
فرشید باقری از استقلال جدا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ فرشید باقری با خروج از ساختمان باشگاه استقلال گفت: بله، توافق کردیم و جدا شدیم به نظرم این اتفاق باید خیلی زودتر از اینها می افتاد. خیلی وقت بود که نه من میتوانستم درست و حسابی به استقلال کمک کنم و نه استقلال به من.

جزئیات جدایی فرشید باقری از استقلال

او درباره عملکردش در این تیم گفت: بعد از اینکه به استقلال آمدم یک مقداری طول کشید که جا بیفتم اما بعد کم کم شرایط خوب بود. بعدش هم که به صورت کلی سال گذشته درگیر مصدومیت بودم. تمام شد، برای استقلال تهران، کادرفنی و بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم.

باقری درباره اینکه مقصد جدیدش مشخص شده است یا خیر گفت: مشخص نیست. تقریبا پیشنهاد خداراشکر هست ولی دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم. از همه تیم هایی که پیشنهاد دادند تشکر می کنم. دنبال آرامشم تا این نیم فصل را بتوانم راحت بازی کنم.

پس از این جدایی، فرشید باقری در مقابل ساختمان باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: به صورت توافقی جدا شدم، فکر می‌کنم این اتفاق باید زودتر از این‌ها می‌افتاد چرا که خیلی وقت بود نه من به استقلال می‌توانستم کمک کنم و نه استقلال به من. در اوایل حضورم در استقلال، کمی طول کشید تا در تیم جا بیفتم اما بعد از آن شرایط خوب شد، سپس مصدومیت من را از تیم دور کند. پارسال کامل درگیر مصدومیت بودم، البته حالا دیگر تمام شد و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و برای کادرفنی و بازیکنان و دوستانم.

او با گلایه از همبازیان خود در استقلال ادامه داد: درست است که یک زنگ به من نزدند بعد از این‌که این اتفاقات افتاد، اما برای همه آن‌ها و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. مقصد بعدی‌ام هنوز مشخص نیست، پیشنهادات خوبی خداراشکر دارم اما من به دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم و از همه تیم‌هایی که پیشنهاد دادند، متشکرم اما من بیشتر در حال حال حاضر به دنبال آرامش هستم که بتوانم نیم‌فصل دوم را راحت‌تر بازی کنم.

فرشید باقری درباره شرایط مالی که با باشگاه استقلال توافق کرده، توضیح داد: در فضایی دوستانه جدا شدم و با هم توافق کردیم؛ انشالله که باشگاه هم به تعهدات کادرفنی قبلی و هم ما عمل کند و امید به خدا به مشکلی بر نمی‌خوریم.

مقصد فرشید باقری بعد از جدایی از استقلال

مقصد فرشید باقری بعد از جدایی از استقلال
مقصد فرشید باقری بعد از جدایی از استقلال

 

فرشید باقری که طی هفته‌های گذشته بارها اخباری درباره جدایی او از استقلال شنیده می‌شد و حتی در ابتدای لیگ بیستم هم شایعاتی در این‌باره مطرح شده بود، پس از غیبت چند روزه در تمرینات استقلال و قرار گرفتن در لیست مازاد فرهاد مجیدی، امروز به باشگاه استقلال مراجعه کرد و پس از جلسه با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه، تصمیم خود را برای جدایی قطعی کرد و به صورت توافقی پس از چهار فصل حضور در استقلال، از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

باقری پس از جدایی‌اش در مصاحبه خود با تایید پیشنهادات مطرح شده از سوی باشگاه‌هایی چون سپاهان، گل‌گهر و تراکتور اعلام کرد که می‌خواهد در نیم‌فصل دوم در تیمی بازی کند که در آن‌جا احساس آرامش کند و این مسئله هدف اصلی او در مذاکرات برای تعیین مقصد بعدی خواهد بود.

مطالب مرتبط:

با این‌حال به نظر می‌رسد با توجه به جدایی مهدی کیانی از سپاهان و از سوی دیگر نیاز امیر قلعه‌نویی به تقویت کمربند میانی گل‌گهر، هافبک دفاعی کرمانی فوتبال ایران در رصد این دو باشگاه لیگ برتری باشد و باید دید سرانجام تصمیم نهایی فرشید باقری کدام تیم خواهد بود؛ البته که شنیده می‌شود او به واسطه رفاقتی که با مهدی رحمتی دارد، پیشنهادی را هم از شهر خودرو دریافت کرده و رحمتی می‌خواهد جای خالی بازیکنی چون اکبر صادقی در میانه زمین را با جذب فرشید باقری پر کند که باید دید سرانجام تکلیف بازیکن سابق استقلال به کجا خواهد رسید.

آخرین وضعیت استقلال در پایان سال 99

آخرین وضعیت استقلال در پایان سال 99
آخرین وضعیت استقلال در پایان سال 99

 

 فرهاد مجیدی بعد از پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: روز اولی که مسئولیت استقلال را قبول کردم و در مصاحبه اول گفتم این بود که باید روی بردن و شخصیت تیمی استقلال کار کنیم.

او در خصوص اینکه آیا با سفر دیاباته و بازی کردن مطهری باید شاهد دیدارهای استقلال بدون دیاباته باشیم، گفت: ما در مقابل پیکان و در مقابل ماشین سازی تاکتیک های مختلف داشتیم و اجازه بدهید در مورد مسائل تاکتیکی صحبت نکنم. در این بازی باد اجازه کار را به هر دو تیم نمی‌داد ولی ما به همه بازیکنان تیممان نیاز داریم و اگر لازم باشد از همه استفاده می‌کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های مجیدی برای ادامه راه چیست گفت: باز هم می‌گویم شخصیت تیمی در استقلال باید بیدار  شود و من سعی می‌کنم روی این موضوع در ادامه راه کار کنم.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 14
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری