پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۰۲
۶
۰
نسخه چاپی

ماجرای علاقه میلاد جهانی برای پیوستن به استقلال+سند

ماجرای علاقه میلاد جهانی برای پیوستن به استقلال+سند
میلاد جهانی در روزگذشته با پیام خود حاشیه ساز شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مدافع تیم ذوب آهن برای پیوستن به استقلال گلایه کرد.

ماجرای درخواست استقلال برای پیوستن میلاد جهانی

ماچرای درخواست استقلال برای پیوستن میلاد جهانی
ماچرای درخواست استقلال برای پیوستن میلاد جهانی

 

 روز گذشته و پیش از آغاز دیدار ذوب آهن و پیکان که در پایان با شکست یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی در خانه همراه شد، میلاد جهانی پیامی غیر رسمی به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ارسال می کند و خواهان دریافت مطالباتش و دریافت رضایت نامه اش می شود.

این اقدام وینگر تیم فوتبال ذوب آهن که در پنجره زمستانی صحبت هایی در مورد پیوستنش به استقلال وجود داشت، با ناراحتی مدیرعامل ذوب آهن مواجه می شود و مجتبی فریدونی که تاکید دارد 50 درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال باشگاه را پرداخت کرده و حرف های میلاد جهانی را غیرحرفه ای توصیف می کند، پیامی که از سوی وینگر شمالی تیمش دریافت کرده را به یکی از پیج های هواداری تیم فوتبال ذوب آهن می دهد و آنها نیز این پیام را منتشر می کنند.

به همین دلیل گفتگویی داشتیم با مجتبی فریدونی مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن  و او در این رابطه حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:«   ایشان دیروز 14:18 دقیقه متن را برای من فرستاده است. به جای اینکه تمرکزش روی بازی باشد، روزهای چیزهای دیگر بوده و بعد از بازی هم مصاحبه کرده و گفته که می خواهد بماند.»

فریدونی با اشاره به محتوای متنی که جهانی برایش ارسال کرده، توضیح داد:« ایشان می خواهد ما را رو در روی هواداران و همه قرار دهد. این درخواست خودش قبل از بازی بوده و  من این پیام را به یک پیج هوداری باشگه دادم تا ببینند و متوجه باشند. آنها خودشان این پیام را منتشر کرده اند و نمی دانم کارشان درست بوده یا نه.»

مطالب مرتبط:

پیام میلاد جهانی برای پیوستن به استقلال

پیام میلاد جهانی برای پیوستن به استقلال
پیام میلاد جهانی برای پیوستن به استقلال

 

این همان پیامی است که میلاد جهانی برای مجتبی فریدونی ارسال کرده و مدیرعامل ذوب آهن نیز آن را برای یکی از صفحات هواداری تیم فرستاده تا خبرهای زیادی پیرامون این موضوع از روز گذشته حول و حوش باشگاه ذوب آهن و انتقال میلاد جهانی به استقلال ایجاد شود.

او سپس در واکنش به این سوال که میلاد جهانی چه میزان از مطالباتش را دریافت کرده، بیان کرد:« تمام بازیکنان ما و همینطور میلاد جهانی 50 درصد از قراردادشان را گرفته اند.

ایشان یک ادعایی دارد و بیشتر از مبلغ قراردادش پول می خواهد. ما 50 درصد طبق قرارداد داده ایم. 10 درصد چند روز پیش دادیم و 10 درصد هم دیروز که در مجموع پرداختی هایمان را به 50 درصد رساندیم.»

مدیرعامل ذوب آهن سپس در واکنش به این موضوع که  با این شرایط میلاد جهانی نمی تواند از ذوب آهن به دلیل پرداخت نشدن مطاللباتش جدا شود، اضافه کرد:« نمی توانند جدا بشوند. می خواهند بروند استقلال. کدام حق و حقوق. یکی از آقای جهانی بپرسد. 

ما در قرارداد آورده ایم که تا پایان هفته بیستم 65 درصد پرداخت می کنیم و هفته بیستم باید پرداختی به ایشان 65 درصد شود. ضمن اینکه ما پاداش های هر برد را بلافاصله داده ایم. ماشین سازی را برده اند، چهار روز بعد پاداش دادیم و پاداش برد مقابل شهرخودرو هم پرداخت شده و حتی بالاتر از مبلغی بوده که در قراردادها آمده است.»

مجتبی فریدونی سپس در واکنش به این سوال که انتشار پیام خصوصی میلاد جهانی با انتقاداتی همراه شده است، افزود:« این ایراد را گرفته اند که پیام خصوصی را فرستاده اید به اشخاص دیگر؛ بله درست است ولی از طرفی این حق هواداران ذوب آهن بوده است. ایشان می گوید می ماند ولی بعد می گوید رضایت نامه ام را بدهید بروم. جالب اینکه دم ورزشگاه و بعد از بازی هم مصاحبه کرده و گفته که می مانم.»

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سپس با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنان تیم در دیدار مقابل پیکان حرف هایش را از سر گرفت و گفت:« تیممان هم بازی اش را دیدید. همه می گویند 30 درصد بازی های قبلی هم نبوده است.»

او در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا ممکن است در ساعات باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات  جهانی به استقلال انتقال پیدا کند، عنوان کرد:« نه فعلا نه. حالا که اصلا هیچ خبری نیست و بعید است در این هفت هشت ساعته اتفاقی بیفتد. ضمن اینکه باشگاه استقلال هیچ پیشنهاد رسمی و غیررسمی برای جذب میلاد جهانی به باشگاه ذوب آهن نداشته است.»  

بخش پایانی صحبت های مجتبی فریدونی در مورد نتایج ذوب آهن پس از حضور مجتبی حسینی بود و گفت:« بله تیم خب واقعا بهتر کار می کند. نظم تیمی و دفاعی ما بهتر شده است.

بچه ها هم تلاششان بیشتر شده و ان شاالله بیشتر از این هم می شود.  انتظارمان این است که در نیم فصل دوم، به سمت میانه جدول برویم. من خودم این چند روز آخر سال تمام تلاشم را کردم که درصد بازیکنان را به 50 درصد برسانیم. البته روزی که همین سوال را از آقای حسینی پرسیدیم، او گفت که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم خواهد کرد و من هم به هواداران تیم می گویم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد.»

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 6
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری