پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹
۶
۰
نسخه چاپی

فیلم| عامل ابتلای استقلالی ها به کرونا کیست؟

فیلم| عامل ابتلای استقلالی ها به کرونا کیست؟
آخرین وضعیت استقلال بعد ابتلا به کرونا: بازی استقلال پیکان لغو می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ در روزهای اخیر ۹ نفر از مجموعه باشگاه استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

چه کسی باعث ابتلای استقلالی ها به کرونا شد؟

چه کسی باعث ابتلای استقلالی ها به کرونا شد؟
چه کسی باعث ابتلای استقلالی ها به کرونا شد؟

 

بعد از این اتفاق عنوان شد مهدی قایدی کسی است که به سایر هم‌تیمی‌ها و کادر فنی آبی‌ها این ویروس را منتقل کرده است. بازیکنی که در تعطیلی لیگ به سفر رفت و گفته می‌شد در این سفر تفریحی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده است. اما قایدی در واقع خودش قربانی ابتلای بابک مرادی بود.

هافبک آبی‌ها اولین نفری از استقلال است که به کرونا مبتلا شد و احتمالاً او این بیماری را به دیگران‌ منتقل کرده است.

مرادی بعد از بازی ماشین سازی و در هنگام بازگشت استقلال به تهران احساس تب و لرز داشت و احتمال اینکه او این ویروس را به دیگران منتقل کرده باشد بسیار زیاد است.

آخرین تلاش فرهاد مجیدی برای لغو دیدار استقلال - پیکان

آخرین تلاش فرهاد مجیدی برای لغو دیدار استقلال - پیکان
آخرین تلاش فرهاد مجیدی برای لغو دیدار استقلال - پیکان

 

با توجه به کرونایی شدن چند بازیکن استقلال ، این باشگاه در تلاش است تا دیدار با پیکان را لغو کند . اتفاقی که فصل گذشته هم برای تیم پارس جنوبی جم افتاد.

جدای از مهدی قائدی تست کرونای دو ملی پوش دیگر استقلالی نیز مثبت شده تا رشید مظاهری و عارف غلامی اردوی تیم ملی را ترک کنند. در ادامه خبر ابتلای بابک مرادی و سیدحسین حسینی نیز منتشر شد تا بدین صورت شمار افراد مبتلا به کرونا در استقلال به شکل عجیبی افزایش پیدا کند!

این درحالیست که آبی ها باید روز ۱۴ فروردین در دیداری سخت به مصاف پیکان بروند. با توجه به فاصله زمانی ۱۰ روزه تا آن دیدار و مدت زمان دو هفته ای مورد نیاز برای سپری کردن دوران قرنطینه، به نظر می رسد مجیدی در این دیدار با کمبود بازیکن در چندین پست مواجه شود. برهمین اساس باشگاه استقلال قصد دارد درخواست تعویق یا لغو دیدار با پیکان را از سازمان لیگ داشته باشد.

جالب آن که فرهاد مجیدی اردوی ۴ روزه استقلالی ها را لغو کرد تا جلوی همه گیر شدن کُرونا در تیمش را بگیرد.

اگر سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال موافقت نکند، فرهاد مجیدی با مشکلات زیادی برای تقابل با پیکان روبرو خواهد شد.

در فصل گذشته لیگ برتر هم چند بازیکن استقلال کرونا گرفتند و بازی این تیم با پارس جنوبی لغو شد . باید دید در این فصل چه اتفاقی خواهد افتاد و دیدار آبی پوشان با پیکان هم لغو خواهد شد یا خیر .

مطالب مرتبط:

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال در سال 1400

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال در سال 1400
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال در سال 1400

 

بدون تردید عحیب‌ترین و جنجالی‌ترین نقل‌وانتقال نیم فصل فوتبال ایران حضور آرمان رمضانی در تیم فوتبال استقلال تهران بود. مهاجم بلند قامتی که ابتدای فصل با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوسته بود، عملکرد بسیار ضعیفی در ترکیب سرخپوشان داشت و حالا باید در دیگر تیم پرطرفدار پایتخت بازی کند.

آرمان رمضانی در روزهای پایانی نقل و انتقالات پیش فصل از سایپا به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا مشخص بود که با حضور عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و مهدی عبدی فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نخواهد کرد. کاپیتان فصل گذشته سایپا، در لیگ قهرمانان آسیا چند بار به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس وارد زمین شد و تنها موفق به ثبت یک پاس گل شد.

پس از محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر به نظر می‌رسید شرایط برای رمضانی بهتر شود و او بتواند بازی‌های بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد، اما این بازیکن تنها یک بار در ترکیب ابتدایی پرسپولیس قرار گرفت و در همان بازی مقابل شهر خودرو دو فرصت عالی گلزنی را هدر داد و تا پایان نیم فصل چند مرتبه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و موفق به گلزنی نشد.

رمضانی با آمار بسیار ضعیفی از پرسپولیس جدا شد و به تیم رقیب پیوست تا به جمع یاغی‌های فوتبال ایران اضافه شود. او که جزو بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است، سال گذشته هم جزو بازیکنان مدنظر این مربی بود، اما جدایی مجیدی و روی کار آمدن فکری این انتقال را منتفی کرد.

مهاجم بلندقامت فوتبال ایران که در پرسپولیس با فشار زیادی مواجه نبود حالا با شرایطی بسیار سخت‌تر باید در تیم استقلال بازی کند و برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم رقیبان خوبی مانند شیخ دیاباته و ارسلان مطهری را پیش رو دارد.

باید دید رمضانی که در پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی جایی نداشت می‌تواند در استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی به روزهای اوج خود بازگردد یا خیر.

صحبت های تند ستار همدانی درمورد مجیدی و استقلال

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال مهمان برنامه نوروز فوتبالی بود . او در بخشی از برنامه در پاسخ به این سوال که چرا اردوی استقلال درگیر ویروس کرونا شده است ، گفت : به نظر من سخت گیری مدیران در محیط کاری باشگاه و وجود ابزار لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی باید حتما انجام شود.

این ویروس خیلی از عزیزان  را از ما گرفت مانند مهرداد میناوند و علی انصاریان . سال سختی را سپری کردیم .

بازیکنان هم باید مراعات کنند و از حضور در مهمانی ها پرهیز کنند.

اما تعجب می کنم چرا چند بازیکن استقلال درگیری این ویروس شدند . البته این موضوع طبیعی است ، وقتی یک نفر درگیری این ویروس شود و پروتکل ها رعایت نشود همه درگیر می شوند.

نتایج خوب تیم در هفته های اخیر باعث ایجاد شور و شعف خاصی در تمرینات استقلال شد و همین موضوع باعث شده که رعایت پروتکل های بهداشتی به حداقل میزان خود برسد.

در پایان خبر می توانید فیلم صحبت های ستار همدانی درباره عملکرد مجیدی را ببینید.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی

فیلم صحبت های ستار همدانی درباره عملکرد مجیدی




+ 6
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری