پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
۱۱
۰
نسخه چاپی

اعلام ساعت پخش سریال‌ های ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰+معرفی

اعلام ساعت پخش سریال‌ های ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰+معرفی
ساعت پخش سریال های ویژه ماه مبارک رمضان در شبکه های تلویزیون مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ ساخت سریال های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان سالهاست که در کنداکتور پخش شبکه های تلویزیونی قرار دارد و حالا در آستانه شروع ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ زمان و ساعت پخش این سریال ها مشخص شد.

ساعت پخش سریال‌ های ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰

ساعت پخش سریال‌ های ماه رمضان ۱۴۰۰
ساعت پخش سریال‌ های ماه رمضان ۱۴۰۰

 

 زمان پخش سریال های ویژه در ماه رمضان 1400 از شبکه های تلویزیون مشخص شد.

«یاور»، «بچه مهندس ۴»، «احضار» و «رعد و برق» سریال‌هایی هستند که رمضان امسال روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون می‌روند.

«یاور» به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

شبکه دو سیما پخش سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری را در برنامه دارد که ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی، ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما و «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن خواهد رفت.

مطالب مرتبط:

حضور پیشکسوتان در سریال‌های رمضانی 1400

حضور پیشکسوتان در سریال‌های رمضانی 1400
حضور پیشکسوتان در سریال‌های رمضانی 1400

 

ماه رمضان امسال، تلویزیون نسبت به سال‌ گذشته، سریال‌های متفاوتی را برای پخش در نظر گرفته است و در رمضان 1400 شاهد ترکیب متفاوت‌تری خواهیم بود.

خراسان در ادامه نوشت: برخلاف رمضان 99 که مجموعه کمدی «زیرخاکی» روی آنتن رفت، ماه رمضان امسال جای یک سریال کاملا کمدی در کنداکتور خالی است و پس از سال‌ها بار دیگر مجموعه‌ای با حال‌وهوای ماورایی در ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

سریال های  «احضار»، «بچه مهندس 4»، «یاور» و «رعد و برق» چهار مجموعه‌ ویژه ماه رمضان در نوبت پخش هستند.

سریال احضار

سریال احضار
سریال احضار

 

علیرضا افخمی که سریال‌های ماورایی مانند «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در کارنامه دارد، سال گذشته پس از 9 سال سریال ماورایی جدید خود «احضار» را جلوی دوربین برد. این سریال که ابتدا «دعوت نحس» نام داشت، فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب را نقد می‌کند.

آرش مجیدی، رضا توکلی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، میلاد میرزایی، صالح میرزاآقایی و غزال نظر، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.

«احضار» نه فقط بازگشت علیرضا افخمی به ساخت سریال در فضای ماورایی است، بلکه بازگشت تلویزیون به دوران پخش سریالی با چنین ژانری در ماه رمضان نیز است.

هرچند که تلویزیون در سال‌های گذشته، سریال‌هایی با حال و هوای معنوی را در کنداکتور رمضانی جای داده است، اما مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» که سال 90 روی آنتن رفت، آخرین سریال ماورایی بود که تلویزیون در ماه رمضان روی آنتن برد. با توجه به فضای متفاوت «احضار» و سابقه افخمی، به نظر می‌رسد این مجموعه بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

سریال بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس 4
سریال بچه مهندس 4

 

سریال« بچه مهندس» اولین بار رمضان سال 97 روی آنتن رفت.سال گذشته فصل سوم این مجموعه پخش شد و اکنون قرار است فصل چهارم آن پس از یک سال،ماه رمضان 1400 پخش شود

.«بچه مهندس 3»که به دوران جوانی زندگی شخصیت اصلی قصه یعنی «جواد جوادی» و چالش‌ها و مشکلات او در دوران تحصیل می‌پرداخت، به نسبت آثار شبکه دو ، مجموعه پربیننده‌ای بود و در نهایت توانست 42 درصد مخاطب داشته باشد.

این مجموعه با یک تغییر مهم جلوی دوربین رفت و تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد. دراین فصل محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری شده و نقش «جواد جوادی» را ایفا کرده است.

طبق اعلام تهیه‌کننده سریال علت این جایگزینی،«درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای» حصاری بوده است.

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی و مهشید جوادی بازیگران فصل قبل هستند که در فصل چهارم نیز حضور دارند. عبدالرضا اکبری، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی و نگین صدق گویا از بازیگران جدید «بچه مهندس 4» هستند.

سریال یاور

سریال یاور
سریال یاور

 

سعید سلطانی سال گذشته پس از تجربه شکست‌خورده «بوم و بانو»، سراغ ساخت سریال «یاور» رفت. سعید مطلبی که به عنوان نویسنده در مجموعه «ستایش» با این کارگردان همکاری کرده بود، نگارش فیلم نامه «یاور» را نیز بر عهده داشته است. این نویسنده با مجموعه «ستایش» بار دیگر ثابت کرد که می‌داند چطور با قصه‌ای ساده و عامه‌پسند مخاطب را جذب کند. بنابراین اگر روی سابقه مطلبی در سرگرم کردن تماشاگر با چنین داستان‌هایی حساب کنیم، «یاور» می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند.

این ملودرام اجتماعی، فضایی معمایی نیز دارد و مضمون آن درباره جوانمردی است. علاوه بر داریوش ارجمند که نقش شخصیت اصلی سریال را بازی می‌کند، اسماعیل محرابی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد حاتمی، فقیهه سلطانی و ارسلان قاسمی هم در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند. «یاور» این روزها در حال تصویربرداری است.

سریال رعد و برق

سریال رعد و برق
سریال رعد و برق

 

بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، با سریال «رعد و برق» به سریال‌سازی بازگشت. پس از ماجرای سیل سال 98، این کارگردان تصمیم گرفت سریالی درباره این موضوع در مناطق سیل‌زده مانند استان گلستان، خوزستان و لرستان بسازد و این مجموعه اواخر سال 98 جلوی دوربین رفت.

بهروز افخمی به تازگی در برنامه «نوروزترین نوروز» گفت که شیوع کرونا و طرز برخورد دولت با کرونا، باعث شده تغییراتی در قصه سریال ایجاد شود و بخش‌های زیادی از داستان که در خوزستان و لرستان روایت می‌شده، حذف شود.

اکنون مجموعه «رعد و برق» با فیلم نامه جدید، تنها به سیل استان گلستان می‌پردازد. این که سریال یک حادثه واقعی و مهم را به تصویر می‌کشد، آن را جذاب می‌کند، اما «رعد و برق» جز شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی و شهین تسلیمی، بازیگر شناخته‌شده‌ای ندارد و بسیاری از بازیگران آن از چهره‌های جدید هستند، بنابراین کار «رعد و برق» برای جلب توجه مخاطب از دیگر سریال‌ها سخت‌تر است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 11
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری