پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۰۶
۷
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم مهاجران چاله ها+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم مهاجران چاله ها+اسامی بازیگران
در ادامه به معرفی فیلم کوتاه مهاجران چاله ها می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ شاهد احمدلو و بابک نوری «مهاجران چاله‌ها» را برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی بازی کردند.فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهاجران چاله‌ها» با بازی شاهد احمدلو و بابک نوری به پایان رسید.

معرفی فیلم مهاجران چاله ها

«مهاجران چاله‌ها» عنوان فیلمی کوتاه به نویسندگی و کارگردانی شهاب احمدلو و رضا امینیان است که با اتمام فیلمبرداری در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. ستار اورکی ساخت موسیقی فیلم را بر عهده دارد و تدوین و صداگذاری نیز به ترتیب توسط سودابه سعیدنیا و سامان شهامت انجام می‌شود.

خلاصه داستان فیلم مهاجران چاله ها

خلاصه داستان فیلم مهاجران چاله ها
خلاصه داستان فیلم مهاجران چاله ها

 

داستان این فیلم به موضوع یک سرقت و روایت چند داستان موازی دیگر می‌پردازد.

اسامی بازیگران فیلم مهاجران چاله ها

اسامی بازیگران فیلم مهاجران چاله ها
اسامی بازیگران فیلم مهاجران چاله ها

 

«مهاجران چاله‌ها» با بازی شاهد احمدلو و بابک نوری برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش خواهد شد.

بیوگرافی کارگردان فیلم مهاجران چاله ها

بیوگرافی کارگردان فیلم مهاجران چاله ها
بیوگرافی کارگردان فیلم مهاجران چاله ها

 

شاهد احمدلو، (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۳) در تهران، بازیگر، نویسنده، مدرس و کارگردان سینما و تلویزیون است.

پدرش محمدولی احمدلو، بازیگر سینما و از مدیران تدارکات باسابقه سینما است. وی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی پسران و لیسانس رشته نقاشی دانشکده هنر و معماری بود؛ که به خاطر حضور پدرش در سینما، برای اولین بار در فیلم سرب - ۱۳۶۷ ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و این اولین تجربهٔ او در عرصه سینما بود.

مطالب مرتبط:

پس از آن، در دو فیلم دیگر از آثار مهم کیمیایی نقش آفرینی کرد که در همان سال بازیگر برگزیده منتقدین شناخته می‌شود و بازیگری را به صورت حرفه‌ای ادامه داد. او با کارگردانهای مطرحی چون: ساموئل خاچیکیان و ناصر تقوایی همکاری داشته‌است.

وی از سال ۱۳۷۲ با ساخت فیلم کوتاه سیاهی لشکر که برنده چهار جایزه نخست اولین جشنواره جهانی سوره شد، خیلی زود تبدیل به استعدادی درخشان شده و لقب جوانترین کارگردان سینمای ایران به او داده می‌شود. پس از آن به سراغ فیلمسازی می‌رود. او فیلمهای‌های کوتاه بسیاری ساخته که تعدادی از آن‌ها موفق به اخذ جوایز از جشنواره‌های داخلی و معتبر خارجی نیز شده‌اند.

شاهد، پس از مدتی تصمیم به ساخت فیلمی داستانی از پشت صحنه ی یک فیلم گرفت و فیلم پس از سکوت را که پشت صحنهٔ فیلم کاغذ بی‌خط ساخته ناصر تقوایی بود را ساخت. وی اولین کارگردان ایرانی بود که از پشت صحنهٔ یک فیلم سینمایی، یک فیلم داستانی خلق می‌کند و مورد استقبال منتقدان و مخاطبان سینما قرار می‌گیرد.

شاهد احمدلو تاکنون موفق به ساخت پنج فیلم بلند سینمایی شده که اثر اولیه او (چند می‌گیری گریه کنی) است که برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل و جایزه ویژه هییت داوران برای بهترین کارگردانی از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد. او مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بسیاری را هم کارگردانی کرده‌است.

معرفی عوامل فیلم مهاجران چاله ها

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارت هستند از: تهیه‌کنندگان: شهاب احمدلو، رضا امینیان، مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس: ندا تمیمی، طراح گریم: مهرنوش سلیمی، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: سهیل ملک‌نژاد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکس و فیلم پشت صحنه: علی نیکزاد، آرمان آقازاده،

سرپرست گروه تولید: محمدولی احمدلو، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات فضای مجازی: امین اعتمادی‌مجد، مدیر تولید: سهیل ملک‌نژاد، مدیر تدارکات: شایان طهماسب، اصلاح رنگ: علی تصدیقی، طراحی و اجرای پوستر: محمدرضا زرقان، سرمایه‌گذار و مجری طرح: یاران تجارت افق اندیش، بازیگران نوجوان: کسری ادهم، رضا سدیدی، متین طباطبایی، رضا حکیم، شایان یاحق، طاها یزدانی، امیر رضایی، کیان بابایی، عرشیا شریفی.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری