پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴
۱۳
۱
نسخه چاپی

مجری خانم مسابقه دو در دو کیست؟

مجری خانم مسابقه دو در دو کیست؟
مسابقه دو در دو از شبکه دو در حال پخش است در ادامه به معرفی مجری این مسابقه می پردازیم.

تیتربرتر؛ مسابقه تلفنی دو در دو به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی صدخسروی از شبکه دو در حال پخش است مجری خانم این مسابقه کیمیا گیلانی است که به معرفی این مجری و بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی مجری خانم مسابقه دو در دو

بیوگرافی مجری خانم مسابقه دو در دو
بیوگرافی مجری خانم مسابقه دو در دو

 

کیمیا گیلانی متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۱ در تهران است.

تحصیلات کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه تهران می باشد علاوه بر اجرا تجربه بازیگری دارد و نویسنده زیر دستی می باشد می گوید من عاشقانه بچه ها را دوست دارم.

ازدواج کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

شروع فعالیت هنری کیمیا گیلانی

شروع فعالیت هنری کیمیا گیلانی
شروع فعالیت هنری کیمیا گیلانی

 

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مرکز آموزش های سیما، مدرک دوبله از فنی حرفه ای بوده و از 9 سالگی وارد تلویزیون شده اند و از سال 85 با برنامه نردبان، مثل تو و مثبت من به صورت جدّی کار خویش را آغاز کرد.

کیمیا گیلانی از سال 1391 به عنوان مجری و بازیگر در برنامه کودک رنگین کمان شبکه 5 کارش را به عنوان بازیگر  آغاز نمود و بعد از مدتی نویسندگی این برنامه را هم به عهده گرفت و همین اتفاق شروع کار نویسندگی او است.

کیمیا گیلانی خودش سریال روزهای بزرگ را که در آن ایفای نقش کرده است را موفقترین اثرش می داند. او به تله فیلم علاقه دارد و توانست سال 1396 با بازی کردن در سریال کمدی افسانه هزار پایان بار دیگر ستاره شود او می گوید بازیگری را دوست دارم زیرا شیرین است.

کیمیا گیلانی در سریال مثل هیچ کس در سال 87 به کارگردانی عبدالحسین برزیده و سریال افسانه هزار پایان سال 96 به کارگردانی شهاب عباسی ایفای نقش کرد.

نحوه ورود کیمیا گیلانی به حرفه نویسندگی

کیمیا گیلانی، اولین بار که نویسندگی را شروع کردم اصلا نوشتن دوست نداشتم و پایین ترین نمره ام را همیشه در درس انشاء می گرفتم ! قبل از اینکه کار نویسندگی را اجرا کنم سر صحنه پیشنهاداتی می دادم که مثلا فلان کار را انجام دهیم ، نویسنده اصلی برنامه رنگین کمان آقای حمید صالحی به من گفتند که متنی بنویس تا ببینیم چگونه است ! جالب است که اولین متنم را اصلاح کردند و فردای آن روز برای اجرا رفتیم.

همیشه در بچگی در ذهنم این بود که نویسندگی کار سختی است و زنگ های انشاء از فکر اینکه چه بنویسم دلهره داشتم. قدم به قدم شروع به نوشتن کردم و متن هایم اصلاح و مقایسه می شد و کم کم راه افتادم و کارهای بیشتر بهم پیشنهاد شد و الان هم برای فتیله می نوشتم و هم برای رنگین کمان …

مطالب مرتبط:

مصاحبه با کیمیا گیلانی

مصاحبه با کیمیا گیلانی
مصاحبه با کیمیا گیلانی

 

کیمیا گیلانی در کنار خاله نرگس در این برنامه قرار نبود که جای خاله نرگس بیایم حتی در برنامه ایشان عمه من هستند و من به ایشان عمه نرگس می گویم. ایشان به عنوان مجری و دانای کل بودند که نقش خودشان را دارند و من هم نقش یک بچه. بنابراین خیالم راحت بود که قرار نیست رقابتی باشد. از اول هم که می خواستم وارد شوم از ایشان اجازه گرفتم و راهنمایی خواستم و عنوان کردم که نیاز به کمک از طرف او را دارم.

خاله نرگس 13 سال است که تجربه اجرای رنگین کمان را دارد و می توانست در این راه بهترین راهنمای من باشد سعی کردم از عوامل برنامه کمک بگیرم چرا که سن کمی داشتم.

کیمیا گیلانی من عاشقانه بچه‌ها را دوست دارم. دنیای بچه‌ها خیلی زیبا و قشنگ است. کار کردن برای بچه‌ها لذتبخش و شیرین است. کافی است به صورت بچه‌هایی که با علاقه وارد استودیوی برنامه رنگین‌کمان می‌شوند، نگاه کنیم تا خستگی‌مان در برود.

همه ما در دوران کودکی معصوم هستیم و همه چیز را زیبا می‌بینیم. نسبت به کسی کینه‌ای به دل نمی‌گیریم و تلاش می‌کنیم با همه دوست باشیم. بنابراین وقتی من به عنوان مجری برنامه کودک انتخاب می‌شوم باید تمام این ویژگی‌ها را بپذیرم و آنها را در خودم تقویت کنم.

کیمیا گیلانی، قبل از برنامه رنگین‌کمان، اجرای برنامه‌های نوجوانان را به عهده داشتم و در آن برنامه‌ها هم سعی می‌کردم از جنس نوجوانان باشم تا آنها بتوانند ارتباط خوبی با من برقرار کنند. این قانون برای کودکان هم صادق است. باید بدانیم نیازهای کودکان چیست، آنها چه چیزی را دوست دارند، با چه کسی راحت هستند و اگر قرار است درباره کارهای اشتباه آنها بگوییم باید با ظرافت و از راه خودش بگوییم تا حرفمان تاثیرگذار باشد. وقتی حس کودکی زنده باشد بدون تردید راحت‌تر می‌توانیم با مسائل برخورد کنیم.

علاقه مندی های کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی، همیشه مرحوم مرتضی پاشایی را دوست داشتم و کنسرت هایش را می رفتم ولی محسن یگانه را هم دوست دارم.

کیمیا گیلانی، هنرپیشه خوب خیلی داریم و من شهاب حسینی را دوست دارم و شخصیت خوبی دارند و کارهای ماندگاری بازی کرده اند.

کیمیا گیلانی، هنوز به جایی نرسیده ام که بخواهم به این فکر کنم. در کار طنز خیلی دوست دارم با مهران مدیری کار کنم. کار سهیلی زاده و سیروس مقدم خیلی خوب است و باید خوش شانس باشید که با اینها کار کنید.

معرفی برنامه مسابقه تلفنی دو در دو

مسابقه تلفنی «دو در دو» با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی، ارتقای دانش عمومی و تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان پخش می‌شود که شامل بخش‌های اطلاعات عمومی، مسابقه حافظه، سوالات هوش و بازی با حروف است.

این مسابقه که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد در ساخت و اجرای دکور و نرم‌افزار از طراحی متفاوتی بهره برده و سوالات آن در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی-اسلامی طراحی شده است.

«دو در دو» کاری است از گروه اقتصاد و دانش به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی صدخسروی و اجرای کیمیا گیلانی که طراحی و اجرای دکور متفاوت مسابقه را نصیر قواعد برعهده داشته، طراح سوالات پیمان شوقی است و طراحی نرم‌افزار توسط شایان رنجبر صورت گرفته است.

زمان پخش مسابقه تلفنی دو در دو

مسابقه تلفنی دو در دو از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 45: 19 با اهدای جوایز مختلف و بخش های گوناگون و با شماره پیامک 30000221 در ارتباط مستقیم با بینندگان شبکه دو روانه آنتن این شبکه شد.

مجموعه کارهای کیمیا گیلانی

مجموعه کارهای کیمیا گیلانی
مجموعه کارهای کیمیا گیلانی

 

مجموعه فیلم های تلویزیونی کیمیا گیلانی

  • سریال زندگی شگفت انگیز است
  • مثل هیچ‌کس ۱۳۸۷ عبدالحسین برزیده
  • افسانه هزار پایان ۱۳۹۶ شهاب عباسی

نویسندگی کیمیا گیلانی

  • نویسنده آیتم‌های نمایشی طنز شکرآباد
  • نویسنده آیتم‌های نمایشی برنامه رنگین کمان
  • نویسنده آیتم‌های نمایشی فیتیله

تله فیلم های کیمیا گیلانی

  • بازی در تله فیلم روزهای بزرگ شبکه ۲
  • بازی در تله فیلم فردا در دستان توست

مجری گری کیمیا گیلانی

  • اجرای برنامه امید ایران از شبکه جام جم
  • اجرای برنامه نردبان از شبکه تهران به مدت ۵ سال
  • اجرای برنامه نوجوان شبکه یک
  • اجرای برنامه مثل تو از شبکه تهران
  • اجرای برنامه سیمای مدرسه از شبکه دو
  • اجرای برنامه نوجوان مثبت من از شبکه تهران
  • اجرای بازیگر و نویسنده برنامه کودک رنگین کمان از شبکه تهران
  • اجرای برنامه قاصدک شبکه نسیم

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 13
مخالفم - 15
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
امیرسلیمانی ۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۰
پاسخ
comments سلام امیر سلیمانی از شیراز چرا اسم ما مجری/2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری