پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۳۱
۸
۰
نسخه چاپی

صحبت های جدید محمد فکری بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان

صحبت های جدید محمد فکری بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان
فکری: در زمان حضور من در استقلال کودتا کردند ولی الان همه چیز گل و بلبل است، موهایم سفید شد ولی منتظر باخت هیچکس نبودم.

به گزارش تیتربرتر؛ مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان پس از سه شکست این تیم در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، داریوش یزدی را برکنار و پس از آن محمود فکری را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کردند.

جزئیات پیوستن محمود فکری به نفت مسجد سلیمان

جزئیات پیوستن محمود فکری به نفت مسجد سلیمان
جزئیات پیوستن محمود فکری به نفت مسجد سلیمان

 

گفتنی است اولین تمرین تیم نفت مسجدسلیمان با محمود فکری در تهران برگزار خواهد شد و البته هنوز زمین تمرین این تیم به رسانه‌ها اعلام نشده است.

همچنین حنیف عمران زاده، سعید لطفی به عنوان دستیار و عسگری به عنوان آنالیزور وی را همراهی می‌کنند‌. حمزه حدادی کاپیتان سابق نفت مسجدسلیمان به عنوان دستیار و همچنین داریوش صادقی به عنوان مربی دروازه‌بانان وی را در این مسیر یاری می‌دهند. در این خصوص محمود فکری با صمد مرفاوی برای همراهی وی در تیم نفت صحبت کرده است اما این موضوع هنوز قطعی نیست و باید دید در نهایت مرفاوی چه پاسخی به این پیشنهاد همکاری خواهد داد.

گفتنی است نفت مسجدسلیمان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و در هفته آتی مسابقات باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

صحبت های محمود فکری بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان

صحبت های محمود فکری بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان
صحبت های محمود فکری بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در زمان سرمربیگری من فضایی وجود داشت که اگر آب هم می‌خوردیم می‌گفتند چرا آب می‌خورند، ولی الان همه چیز خوب شده است و همه استقلالی شده‌اند.

محمود فکری در حاشیه مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: شناخت خیلی خوبی از نفت مسجدسلیمان و فضای شهر مسجدسلیمان داشتم. این تیم پتانسیل خیلی خوبی داشته و دارد. بازیکنان جوان خوبی در این تیم حضور دارند که خیلی آینده‌دار هستند و همین الان نیز می‌توان از آنها استفاده کرد.

خیلی امیدوارم با پتانسیل فنی این تیم، بازی‌های خوبی را ارائه کنیم. من عِرق خاصی به این تیم دارم، چون در صعودش به لیگ برتر نقش داشته‌ام و الان هم دوست داریم همه تلاش‌مان را انجام دهیم تا این تیم در لیگ برتر بماند. در چند بازی اخیر وضعیت نفت خیلی خوب نبوده است، ولی در خودم دیدم که می‌توانم به این تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه مدت قراردادش تا چه زمانی است، گفت: در حال حاضر قراردادم تا پایان همین فصل است و بعد از آن باید ببینم چه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه او در تیم‌های نه چندان مطرح خوب کار می‌کند و آیا الان فکر می‌کند می‌تواند به نفت که نزدیک به سقوط است کمک کند، عنوان کرد: ما تیم خوب هم گرفتیم و خوب کار کردیم، ولی از روز اول و زمانی که حتی بازی‌ها شروع نشده بود، اذیت‌مان می‌کردند. با همه مشکلاتی که وجود داشت، آن تیم را جمع و جور کردیم. وقتی عاشق کارت باشی و کارت را دوست داشته باشی، مطمئناً هر جایی می‌توانی تیم را جمع و جور کنی و نتیجه بگیری. بدون شک اینجا هم همه تلا‌ش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

فکری درباره مشکلات باشگاه نفت تصریح کرد: هیچ تیمی در ایران نیست که مشکل نداشته باشد و اکثراً دچار مشکل هستند. شاید یکی دو تیم از لحاظ مدیریت، تشکیلات و پشتیبانی مشکلات کمتری داشته باشند. مطمئناً ما هم به‌عنوان یک مربی ایرانی با این فضا آشنا هستیم و با شناخت این تیم را انتخاب کردیم تا بتوانیم فضای خوبی را به وجود بیاوریم و نگاه‌ها را دوباره به نفت مسجدسلیمان برگردانیم.

مطالب مرتبط:

وی درباره مصافش با سپاهان در نخستین گام، گفت: سپاهان غیر از هفته‌های اول شکل خوبی پیدا کرده و خودش را به صدر جدول رسانده است. این تیم یکی از تیم‌هایی است که مدیریت، تشکیلات و نظم خیلی خوبی دارد. ما برای 11 بازی به اینجا آمدیم تا بتوانیم تیم را از منطقه قرمز خارج کنیم. این پتانسیل را در تیم دیدم که از بازی اول هم امتیاز بگیریم.

علت سفید شدن موهای محمود فکری از زبان خودش

سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه آیا علت سفید شدن موه‌هایش حضور در این تیم بوده است، یادآور شد: اکثر عمرم را در استقلال گذراندم، ولی یکسری شاید نمی‌دانند یا خودشان را به خواب می‌زنند. اکثر عمرمان با استقلال گذشته است ولی در این مدت (حضور به عنوان سرمربی در استقلال) موهایم کم سفید نشده که البته فدای سر استقلالی‌ها.

فکری اشاره کرد: در استقلال عده‌ای کودتا و توطئه کردند، ولی دیگر نیازی نیست که به  این مسائل وارد شویم. فضایی وجود داشت که اگر آب می‌خوردیم هم می‌گفتند چرا آب می‌خورند، ولی الان همه چیز خوب شده و همه استقلالی شده‌اند و کادر هم استقلالی است. همه چیز گل و بلبل است. زیاد وارد این موضوعات نشویم چون استقلال در آسیا باید به میدان برود و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روز اول حضورم در استقلال سر همین زمین همه را به یک مبارزه جوانمردانه دعوت کردم. در فوتبال فقط اینکه امتیاز بگیریم و قهرمان شویم، مهم نیست. ما ورزشکار هستیم و باید اصول جوانمردی را رعایت کنیم. همه چیز در قهرمانی تمام نمی‌شود و باید انسانیت را حفظ کنیم و این خیلی مهم است. به بازیکنان باید یاد بدهیم که در زندگی‌شان مرد بوده و شرافت داشته باشند.

همه باید یاد بگیریم که زندگی بعد از مرگ هم هست و فقط این زندگی روی زمین نیست. خیلی‌ها بعد از مرگ نام نیکو گذاشه‌اند و خیلی‌ها هم نام بد. فقط روزی که علی انصاریان‌ها فوت می‌کنند نباید برای ما درس عبرت باشد. باید اگر روزی از دنیا رفتیم به نام نیک از ما یاد شود.

وی گفت: امیدوارم برای همه اتفاقات خوبی رخ بدهد. هیچ وقت برای کسی بد نخواستم و منتظر باخت هیچکس نبودم. برای همه ایرانی‌‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم. هر چقدر ما ایرانی‌ها پیشرفت کنیم حال همه خوب می‌شود، ولی هرچقدر در حوزه‌های مختلف بد نتیجه بگیریم حال همه بد می‌شود. ا‌‌ن‌شاءالله حال همه خوب باشد و به دنبال این باشیم که به یکدیگر کمک کرده و پیشرفت کنیم. دنبال خراب کردن و گرفتن پای همدیگر نباشیم و برویم دنبال اینکه دست یکدیگر را بگیرم و بلند کنیم.

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان راجع به اینکه در زمان حضورش در استقلال گفته بود سالم کار می‌کند و پوکر باز نیست، خاطرنشان کرد: از این بابت خدا را شکر می‌کنم. شاید من مدعی هستم که سالم کار می‌کنم و اگر واقعاً اینطور است، این بزرگترین حسن من است. زندگی در ظاهر برد و باخت دارد، ولی باید از اصل نیفتاد. در جوامع دیگر سالم کار کردن باعث پیشرفت می‌شود، ولی در جامعه ما در هر قسمت مشکل و گرفتاری وجود دارد. اگر ادعا دارم که سالم هستم و اگر واقعاً سالم هستم، این بزرگترین افتخار من است که از خانواده‌ام به ارث برده‌ام.

فکری افزود: یک روز در استقلال بازیکن بودم و 100 هزار نفر تشویقم می‌کردند. الان وارد مربیگری شدم و این هم یک روزی تمام می‌شود. یا دوباره به استقلال برمی‌گردم یا بر نمی‌گردم، ولی چیزی که می‌ماند نام و رفتار نیک و انسانیت است،‌ وگرنه اینکه به هر قیمتی جایی بمانم، اگر نباشم بهتر است.

وی درباره اینکه فکر می‌کند استقلال در آسیا می‌تواند موفق باشد، عنوان کرد: استقلال همیشه استقلال است و یکی از بزرگترین و پرافتخار‌ترین تیم‌های آسیاست. اسم این تیم همیشه ترس به اندام حریفان می‌اندازد و امیدوارم امسال نیز استقلال به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد راه پیدا کند.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری