پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳
۴
۰
نسخه چاپی
درنشست شورای فرهنگی کانون استان اصفهان مطرح شد:

تشکیل بیست و سومین دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی در استان اصفهان

درنشست شورای فرهنگی کانون استان اصفهان مطرح شد:
سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون استان اصفهان از جدیت و همکاری همه جانبه کارکنان و مربیان بر اجرای دقیق شیوه نامه ها و ایجاد زمینه جهت مشارکت پرشور علاقه مندان در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سیدمحمد قلمکاریان ضمن اشاره به بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار "آینده ساختنی است" گفت: این جشنواره با محورهای موضوعی امیدها، آرزوها، شادی ها، غم ها، ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلفت زندگی) از ٢۵ فروردین آغاز و مرحله پایانی آن همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: معرفی قصه گوی برتر کشوری و دو بخش جدید با نام های" قصه گوی برتر" و "پادکست" به این جشنواره اضافه شده و علاقه مندان در حوزه های مختلف می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی http://www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

قلمکاریان به تشکیل دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اکرم شبان به عنوان رابط استان در این جشنواره با همکاری کارکنان و مربیان کانون استان اصفهان بر اجرای دقیق شیوه نامه ها و ایجاد زمینه برای مشارکت پرشور علاقه مندان به هنر قصه گویی همانند سال های گذشته با جدیت و پشتکار  انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با اشاره به شاخص های ارزیابی و عملکرد مثبت کانون استان اصفهان در سطح کشور گفت: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات کارکنان و مربیان کانون در سال گذشته با وجود مشکلاتی از جمله بیماری کرونا قابل قدردانی است و امیدوارم امسال با عزم جدی در کنار کودکان و نوجوانان اوقات خوشی را برای آنان رقم بزنیم.



+ 4
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری