پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۱۹
۹
۰
نسخه چاپی

برنده بازی استقلال-الاهلی در 27 فروردین 1400 کیست؟

برنده بازی استقلال-الاهلی در 27 فروردین 1400 کیست؟
استقلال 27 فروردین 1400 به مصاف الاهلی می رود.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم استقلال ساعت 00:45 جمعه 27 فروردین در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجوهره جده به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با الاهلی

آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با الاهلی
آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با الاهلی

 

تیم استقلال در اولین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا جدال حساسی را با الاهلی عربستان برگزار خواهد کرد. این بازی با توجه به اینکه در کشور عربستان برگزار می شود و به نوعی الاهلی میزبانش است، مسابقه سختی برای آبی ها محسوب می شود. با این حال استقلال نقاط قوتی دارد که الاهلی نیز از آن ترس دارد و می تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

یکی از این نقاط قول خط حمله قدرتمند استقلالی ها است. آبی های تهرانی در خط حمله خود شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری را در اختیار دارند که نفرات باتجربه ای محسوب می شود و سال گذشته یکی از خطرناک ترین مثلث های هجومی فوتبال آسیا بودند.

نکته قابل توجه درباره این 3 مهاجم استقلال این است که سال گذشته آنها در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به میدان رفتند و حتی گل هم زدند. در بازی رفت دور گروهی لیگ قهرمانان که با برتری دو بر یک نماینده عربستان مقابل استقلال همراه بود، ارسلان مطهری تک گل آبی ها را به ثمر رساند. در بازی برگشت اما استقلال 3 بر صفر الاهلی را شکست داد که در آن بازی مهدی قایدی گل اول و شیخ دیاباته گل سوم استقلال را وارد دروازه حریف کردند.

به عبارت بهتر هر 3 مهاجم اصلی استقلال سال گذشته دروازه الاهلی را باز کردند و همین موضوع باعث نگرانی حریف عربستانی از خط حمله زهردار نماینده ایران خواهد شد. البته استقلالی ها امسال آرمان رمضانی را نیز در خط حمله دارند که با صلاحدید کادرفنی می تواند به میدان برود و در کنار مثلث یاد شده به خط حمله تیمش کمک کند.

صحبت های فرهاد مجیدی درباره بازی با الاهلی

 فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار با الاهلی عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تورنمنت برای همه تیم‌ها مهم است. در سخت‌ترین گروه هستیم، اما برای رقابت در این گروه و کسب بهترین نتیجه آماده‌ایم.

او درباره تغییر محل برگزاری دیدارهای گروه سوم آسیا و اینکه عربستانی ها گفته اند ورزشگاه اصلی ملک عبدالله آماده نیست، گفت: اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و تمرکزم روی بازی فرداست، اما از AFC و فدراسیون فوتبال عربستان احترام می‌خواهیم. برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید ورزشگاه بهتری انتخاب می‌شد و من هم ترجیح می‌دهم اکنون بیشتر از این صحبت نکنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: الاهلی یکی از مهمترین تیم‌های این گروه است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این بازی استفاده کرده و به پیروزی برسیم.در مورد بازی فردا با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم الاهلی یکی از بهترین تیم های این گروه مسابقات است اما ما نیاز داریم که با تمرکز وارد مسابقه شویم.

مجیدی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در شرایط کرونایی تاکید کرد: بازیکنان ما می‌دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.امیدوارم در این مسابقات موفق شویم و در نهایت صعود کنیم.

 وریا غفوری که به همراه فرهاد مجیدی به نشست خبری قبل از دیدار با الاهلی عربستان رفت، درباره این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که به عربستان آمدیم و بازی‌ها اینجا برگزار می‌شود

کاپیتان استقلال که با پرسش خاصی از سوی خبرنگاران مواجه نشده بود، تاکید کرد: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و برای شروع پر قدرت آماده‌ایم. امیدوارم با بازی‌های خوب صعود و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

دیدار استقلال و الاهلی عربستان 45 دقیقه بامداد جمعه در ورزشگاه شماره ۲ ملک عبدالله شهر جده برگزار می شود.

آخرین وضعیت الاهلی برای دیدار با استقلال

آخرین وضعیت الاهلی برای دیدار با استقلال
آخرین وضعیت الاهلی برای دیدار با استقلال

 

الاهلی عربستان در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

تیم اصلی موردنظر لارنسیو ریجکامف، سرمربی الاهلی جده برای بازی بامداد جمعه برابر استقلال ایران هنوز روشن نیست. هرچند در آخرین تمرین الاهلی مانور 45 دقیقه‌ای برای شناخت ترکیب اصلی تیمش انجام داد. سرمربی جدید رومانیایی در این تمرین ضمن اصلاح اشتباهات بازیکنان الاهلی، گوشزد کردن نکته‌های فنی و تمرکز روی برخی بازیکنان از آنها خواست تا روی ارسال‌ پاس‌های کوتاه و شوتزنی از راه دور کار کنند.

تنها غایب الاهلی برابر استقلال محمد خبرانی، بازیکن خط دفاعی به دلیل آسیب‌دیدگی است.

مطالب مرتبط:

صحبت های سرمربی الاهلی پیش از دیدار با استقلال

سرمربی جدید الاهلی امید زیادی به شکست استقلال در دیدار نخست تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.

ریجکمپ، سرمربی رومانیایی و جدید الاهلی در نشست خبری قبل از بازی گفت: امیدوارم که شروع خوبی با الاهلی داشته باشم و بتوانیم در دیدار نخست استقلال را شکست دهیم.

او ادامه داد: ما همواره به دنبال پیروزی خواهیم بود. می خواهم این تفکر را در بین بازیکنان تیم ایجاد کنم. بازیکنان الاهلی باید بدانند که کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت و باید برابر تیم‌های قدرتمندی به میدان برویم.

ترکیب اصلی تیم فوتبال الاهلی جده برای نخستین بازی آسیایی برابر حریف ایرانی‌اش روشن نیست.

پیش بینی نتیجه بازی استقلال- الاهلی از زبان کارشناسان

پیش بینی نتیجه بازی استقلال- الاهلی از زبان کارشناسان
پیش بینی نتیجه بازی استقلال- الاهلی از زبان کارشناسان

 

پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هیچ حریف آسانی در لیگ قهرمانان ندارد اما این پتانسیل را دارد تا به مرحله حذفی برسد.

مهدی پاشازاده با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتواند نتایج لازم را جهت موفقیت گرفته و بتواند در اولین گام از گروهش صعود کند چرا که از دید من حضور در مرحله حذفی دور از دسترس نیست.

وی افزود: حضور در یک تورنمنت با بازی‌هایی مانند لیگ برتر متفاوت است و باید صددرصد تمرکز تیم روی مسابقات باشد. با این حال تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی هم در استقلال فعلی حضور دارند و امیدوارم که بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اولین بازی هر تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلال اگر در دیدار اول خود مقابل الاهلی عربستان به برتری برسد با روحیه مضاعفی این بازی‌ها را ادامه خواهد داد.  به همین خاطر استقلال به نظر من باید بازی اولش را ببرد تا بتواند در ادامه راه نیز موفق عمل کند.

وی  ضمن اشاره به تیم‌های حاضر در این گروه تصریح کرد: در این بازی‌ها حریف آسانی وجود ندارد و به نظر من هر چهار تیم از شانس بالایی برای صعود برخوردار هستند. نباید در طول بازی‌ها هیچ حریفی را دست کم گرفت و امیدوارم در پایان این استقلال باشد که به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.

پاشازاده تصریح کرد: از زمانی که مسابقات در نسخه جدید برگزار می‌شود، شرایط متفاوت شده است. در چنین اوضاعی باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا به هر نحوی از مسابقاتمان امتیاز لازم را بگیریم. در این شرایط بهتر است بازی به بازی پیش رویم تا تمرکزمان بهتر حفظ شود.

وی در مورد شانس صعود استقلال به مرحله حذفی تصریح کرد: گفتم که هیچ رقیبی در این گروه آسان نیست و هر تیمی بهتر بتواند تمرکزش را حفظ کند، می‌تواند در این بازی‌ها به موفقیت برسد. استقلال شانس صعود از گروهش را دارد.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری