پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۴۱
۸
۰
نسخه چاپی

افزایش و تنوع خدمات غیرحضوری بانک آینده برای مقابله با موج چهارم کرونا

افزایش و تنوع خدمات غیرحضوری بانک آینده برای مقابله با موج چهارم کرونا
بانک آینده با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، با توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، بسترهای لازم و امکانات خود را برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی، بدون مراجعه به شعب، افزایش داده است.

به گزارش تیتربرتر؛ بدین منظور، مشتریان این بانک میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی بانک آینده بهنشانی ba24.ir و از طریق زیربخشهای «همیار مشتری» و دیگر ابزارهای موجود، خدمات موردنظر خود را بهصورت غیرحضوری، دریافت کنند.

در حال حاضر امکان ارائه خدماتی همچون: ثبت درخواست افتتاح حساب، انتخاب شعبه از سوی مشتری، ثبت درخواستهایی مانند واریز گروهی بینبانکی، واریز گروهی درونبانکی، درخواست افتتاح حساب جدید، فرم واریز و درخواست افتتاح حساب گروهی از طریق وبسایت بانک در دسترس عموم هموطنان است. 

یادآور میشود؛ مشتریان بانک آینده همچنان میتوانند با بهره گیری از خدمات الکترونیکی مستمر این بانک نظیر: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراهبانک، تلفنبانک و اینترنت بانک، نسبت به انتقال وجه بین حسابها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارتهای شتابی، پرداخت قبوض خدماتی، دریافت شارژ سیم کارتهای اعتباری و سایر خدمات، اقدام نمایند. بانک آینده، پیش از این نیز با پیشبینی امکان افتتاح غیرحضوری حساب در سامانه کیلید در این عرصه پیشگام بوده است.

کارشناسان مرکز ارتباط بانک آینده بهشماره 27663200-021 بهصورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به هموطنان محترم است. 



+ 8
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری