پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲
۱۵
۰
نسخه چاپی

40 خطای رایج در هنگام نصب برنامه های اندرویدی

40 خطای رایج در هنگام نصب برنامه های اندرویدی
اگر بعد نصب هر برنامه ای در گوشی های اندروید دچار خطا شدید امروز لیستی از خطاهای رایج را ما تهیه کردیم تا آموزش ببینید.

تیتربرتر؛ سیستم های اندورید معمولا بارها دچار خطاهای مختلفی می شوند که همه کاربران را نگران می کند .

گوشی های اندروید از سالها قبل به بازار وارد شدند و برای هر خطایی راهکاری قرار دادند تا بتوان رفع مشکل کرد.

لیست خطاهای رایج اندروید

لیست خطاهای رایج اندروید
لیست خطاهای رایج اندروید

 

خطای 1- (INSTALL_FAILED_ALREADY_EXISTS)

خطای دریافتی به دلیل این است که نام بسته برنامه‌ی مورد نظر با یکی از برنامه‌های نصب شده روی دستگاه اندرویدی شما یکسان است. برای رفع این مشکل، این برنامه را به طور کامل از دستگاه خود حذف کرده و مجددا از بازار نصب کنید.

خطای 2- (INSTALL_FAILED_INVALID_APK)

خطای دریافتی به علت کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه‌ی مورد نظر خود از بازار کنید.

خطای 4- (INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE)

خطای دریافتی به علت کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه‌ی مورد نظر خود از بازار کنید.

خطای 5- (INSTALL_FAILED_DUPLICATE_PACKAGE)

خطای دریافتی به این علت است که برنامه‌ی مورد نظر قبلا بر روی دستگاه شما نصب شده است. برای رفع این مشکل، برنامه  مورد نظر را به طور کامل از دستگاه خود حذف کرده و مجددا از بازار نصب کنید.

خطای 7- (INSTALL_FAILED_UPDATE_INCOMPATIBLE)

این خطا معمولا در هنگام آپدیت برنامه رخ می دهد و خطای دریافتی به دلیل وجود اپلیکیشن با امضای متفاوت در گوشی شما است. برای رفع مشکل،  لطفا برنامه را به صورت کامل از دستگاه خود حذف نموده و مجددا از بازار دریافت و نصب نمایید.

خطای 9- (INSTALL_FAILED_MISSING_SHARED_LIBRARY)

این خطا به دلیل وجود مشکل در داخل برنامه‌ی مورد نظر است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار برای ما ارسال کنید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم.

خطای 11- (INSTALL_FAILED_DEXOPT)

خطای دریافتی به علت کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه‌ی مورد نظر خود از بازار کنید. در صورت عدم رفع مشکل، نام برنامه را برای ما در بخش تماس با پشتیبانی بازار ارسال کنید.

خطای 12- (INSTALL_FAILED_OLDER_SDK)

خطای دریافتی به این علت است که برنامه‌ی مورد نظر شما به اندروید بالاتر جهت نصب نیاز دارد. نسخه‌ی اندروید دستگاه شما را از این اپلیکیشن پشتیبانی نمی کند.

خطای 13- (INSTALL_FAILED_CONFLICTING_PROVIDER)

خطای دریافتی به دلیل این است که نام بسته‌ی برنامه‌ی مورد نظر با یکی از برنامه‌های نصب شده روی دستگاه اندرویدی شما یکسان است. برای رفع این مشکل، این برنامه را به طور کامل از دستگاه خود حذف کرده و مجددا از بازار نصب کنید.

خطای 14- (INSTALL_FAILED_NEWER_SDK)

خطای دریافتی به این علت است که این برنامه با نسخه‌ی اندروید دستگاه اندرویدی شما سازگاری ندارد، لطفا جهت حل مشکل نام دقیق برنامه‌ی مورد نظر خود را در بخش تماس با پشتیبانی بازار برای ما ارسال کنید.

خطای 16- (INSTALL_FAILED_CPU_ABI_INCOMPATIBLE)

لیست خطاهای رایج اندروید
لیست خطاهای رایج اندروید

 

خطای دریافتی به این علت است که این برنامه با معماری پردازنده دستگاه شما سازگاری ندارد. 

خطای 17- (INSTALL_FAILED_MISSING_FEATURE)

خطای دریافتی به این علت است که این برنامه با دستگاه شما سازگاری ندارد. برخی از ویژگی هایی که توسعه دهنده در اپلیکیشن پیاده سازی کرده است، توسط گوشی شما پشتیبانی نمی شود.

خطای  18- (INSTALL_FAILED_CONTAINER_ERROR)

خطای دریافتی به علت کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه‌ی مورد نظر فرمایید. اگر در هنگام نصب محل پیش فرض حافظه جانبی در نظر گرفته شود، ممکنه است با این خطا مواجه شوید.

خطای 19- (INSTALL_FAILED_INVALID_INSTALL_LOCATION)

خطای دریافتی به علت کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه‌ی مورد نظر فرمایید.

خطا  20-  (INSTALL_FAILED_MEDIA_UNAVAILABLE)

خطای دریافتی به علت مشکل در دسترس نبودن sd card رخ داده است. اگر در هنگام نصب اپلیکیشن حافظه usb به دستگاه متصل باشد، ممکن است با این خطا مواجه شوید.

مطالب مرتبط:

خطای 21- (INSTALL_FAILED_VERIFICATION_TIMEOUT)

خطای دریافتی به علت وریفای نشدن فرآیند نصب رخ داده است. لطفا پس از خالی کردن فضای کافی مجددا اقدام به نصب برنامه کنید.

خطای  22- (INSTALL_FAILED_VERIFICATION_FAILURE)

خطای دریافتی، به علت سیستم امنیتی گوگل است. شما می‌توانید با غیرفعال کردن google protect در تنظیمات گوشی این برنامه را نصب کنید. برای این منظور تیک گزینه scan apps with play protect را غیرفعال نمایید.

خطای 25-  (INSTALL_FAILED_VERSION_DOWNGRADE)

این خطا به علت نصب نسخه پایین‌تر برنامه‌ای است که قصد نصب کردن آن را دارید. برای رفع مشکل خود برنامه را کاملا از دستگاه اندرویدی خود حذف کرده و مجددا از بازار نصب کنید.

خطای 26- (INSTALL_FAILED_PERMISSION_MODEL_DOWNGRADE)

این خطا به دلیل نداشتن دسترسی کافی به برخی از امکانات گوشی همراه شما رخ داده است. لطفا برنامه را حذف و مجددا از بازار دریافت کنید.

خطای 100- (INSTALL_PARSE_FAILED_NOT_APK)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. پسوند فایل مناسب برای نصب در 

وشی اندرویدی نیست. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید تا اقدامات لازک جهت رفع مشکل صورت بگیرد.

خطای 101- (INSTALL_PARSE_FAILED_BAD_MANIFEST)

لیست خطاهای رایج اندروید
لیست خطاهای رایج اندروید

 

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. فایل منیفست بارگزاری شده دچار مشکل است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 103- (INSTALL_PARSE_FAILED_NO_CERTIFICATES)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. برنامه نویس اپلیکیشن مورد نظر شما را ساین (امضا) نکرده است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 104- (INSTALL_PARSE_FAILED_INCONSISTENT_CERTIFICATES)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. ساین (امضا) جدید برنامه با ساین قبلی متفاوت است و نیاز به تغییر دارد. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 105- (INSTALL_PARSE_FAILED_CERTIFICATE_ENCODING)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. احتمالا ریسورس های اپلیکیشن به درستی نامگذاری نشده اند. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 106-  (INSTALL_PARSE_FAILED_BAD_PACKAGE_NAME)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 107- (INSTALL_PARSE_FAILED_BAD_SHARED_USER_ID)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. احتمالا مشکلی در نامگذاری صفات منیفست وجود دارد. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را برای ما در بخش تماس با پشتیبانی بازار ارسال کنید.

خطای 108- (INSTALL_PARSE_FAILED_MANIFEST_MALFORMED)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. فایل منیفست اپلیکیشن مشکل دارد. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 109- (INSTALL_PARSE_FAILED_MANIFEST_EMPTY)

این خطا به دلیل مشکلی در داخل برنامه است. منیفست اپلیکیشن خالی است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 110- (INSTALL_FAILED_INTERNAL_ERROR)

این مشکل به دلیل خطای سیستمی و داخلی است،  لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 111- (INSTALL_FAILED_USER_RESTRICTED)

این خطا به دلیل محدودیت هاییست که دستگاه اندرویدی شما ایجاد کرده است، شما میتوانید با غیرفعال کردن گزینه‌ی miui optimization مشکل خود را حل کنید.

خطای 112- (INSTALL_FAILED_DUPLICATE_PERMISSION)

خطای دریافتی به دلیل این است که نام بسته‌ی برنامه‌ی مورد نظر با یکی از برنامه‌های نصب شده روی دستگاه اندرویدی شما یکسان است. برای رفع این مشکل، این برنامه را به طور کامل از دستگاه خود حذف کرده و مجددا از بازار نصب کنید  در صورت عدم رفع مشکل نام برنامه را برای ما در بخش تماس با پشتیبانی بازار ارسال کنید.

خطای 113- (INSTALL_FAILED_NO_MATCHING_ABIS)

خطای دریافتی به دلیل عدم همخوانی معماری پردازنده با اپلیکیشن مورد نظر شما است. لطفا هنگام مشاهده این خطا نام برنامه را در بخش تماس با پشتیبانی بازار، برای ما ارسال کنید.

خطای 115- (INSTALL_FAILED_ABORTED)

خطای دریافتی به دلیل کنسل کردن فرآیند نصب رخ داده است. لطفا برنامه را مجددا نصب کنید.

خطای 116- (INSTALL_STATUS_FAILURE_BLOCKED)

لیست خطاهای رایج اندروید
لیست خطاهای رایج اندروید

 

این خطا به این علت است که دستگاه شما اجازه‌ی نصب این برنامه را نداده است. لطفا برنامه را مجددا نصب کنید.

خطای 117- (INSTALL_STATUS_FAILURE_CONFLICT)

خطای دریافتی به هنگام بروزرسانی برنامه بر روی دستگاه شما رخ می‌دهد.  لطفا برای رفع مشکل برنامه را به صورت کامل از دستگاه خود حذف نموده و مجددا از بازار دریافت و نصب نمایید.

خطای 118- (INSTALL_STATUS_FAILURE_INSTALLER_DISMISS)

خطای دریافتی به دلیل کلیک بیرون از دیالوگ نصب و یا طولانی شدن فرآیند نصب رخ داده است. لطفا مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه کنید.

خطای 119- (INSTALL_STATUS_FAILURE_STORAGE_PERMISSION_DENIED)

خطای دریافتی به این علت است که شما دسترسی‌های لازم را جهت اجرا به برنامه نداده‌اید. لطفا گزینه‌ی نصب برنامه در برنامه را مجددا انتخاب کنید و دسترسی های مورد نیاز را به برنامه بدهید.

خطای 120- (INSTALL_STATUS_FAILURE_EXPANSION_PACK_COPY)

خطای دریافتی به علت مشکل در نصب فایل دیتا رخ داده است. ممکن است کافی نبودن فضای حافظه دستگاه شما دلیل این خطا باشد. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه ی مورد نظر فرمایید.

خطای 121- (INSTALL_STATUS_FAILURE_CONFIRM_ACTIVITY)

خطای دریافتی به این علت است که دستگاه اندرویدی شما قابلیت ادامه‌ی نصب برنامه را ندارد. برای حل مشکل لطفا بازار خود را به‌روزرسانی کرده و سپس مجددا امتحان کنید و در صورتی که مشکل شما حل نشد، مدل دستگاه اندرویدی خود را برای ما در بخش تماس با پشتیبانی بازار ارسال کنید.

خطای 1000- (FAILURE)

اختلال غیر منتظره‌ای در فرآیند نصب رخ داده است. برای رفع مشکل خود پس از ایجاد فضای کافی، مجددا اقدام به دریافت و نصب برنامه ی مورد نظر فرمایید.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: آیدا رضایی



+ 15
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری