پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۴۱
۱۳
۲
نسخه چاپی

زمان بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021

زمان بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021
زمان بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ در پایان مرحله رفت این مسابقات در منطقه غرب که برای اولین مرتبه با یک گروه بیشتر برگزار شد، الهلال مطابق انتظار در گروه اول این مسابقات عمل کرد و در گروه دوم شارجه امارات صدرنشین شد. رقابت در گروه سوم میان الدحیل و استقلال است و گروه چهارم نیز همانطور که از قبل پیش بینی می شد، فشرده در جریان است و درنهایت گروه پنجم تحت تاثیر نمایش قدرتمندانه پرسپولیس قرار گرفته است.

زمان بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021

زمانبندی مراحل مختلف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را منتشر شد و بدین ترتیب تاریخ بازیهای مرحله یک هشتم و یک چهارم و همچنین نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد.

اعلام تاریخ مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

اعلام تاریخ مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱
اعلام تاریخ مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

 

▪️مرحله مقدماتی (تک بازی)
۷ اپریل (۱۸ فروردین)

▪️مرحله گروهی (رفت و برگشت)
۱۴ تا ۳۰ اپریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰)

▪️مرحله یک هشتم نهایی (تک بازی)
۱۳ و ۱۴ سپتامبر (۲۲ و ۲۳ شهریور)

▪️مرحله یک چهارم نهایی (تک بازی)
۲۷ و ۲۸ سپتامبر (۵ و ۶ مهر)

▪️مرحله نیمه نهایی (رفت و برگشت)
رفت: ۱۹ و ۲۰ اکتبر (۲۷ و ۲۸ مهر)
برگشت: ۲۶ و۲۷ اکتبر (۴ و ۵ آبان)

▪️فینال (رفت و برگشت)
رفت: ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان)
برگشت: ۲۷ نوامبر (۶ آذر)

مسابقات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021

گروه اول مسابقات؛ الهلال صدرنشین قابل پیش بینی 

در این گروه چهار تیم الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان، آ جی ام کا ازبکستان و شباب الاهلی امارات با هم رقابت می کنند. نماینده عربستان که آخرین دوره رقابت ها را با حمله کرونا به اردوی تیم از دست داد، در فصل جدید مسابقات تساوی غیرقابل انتظاری مقابل نماینده ازبکستان داشت ولی دو دیدار بعدی را با پیروزی تمام کرد تا با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. برای رسیدن به رتبه دوم این گروه اما رقابت سختی میان سه تیم دیگر در جریان است. در هفته سوم از نتایج قابل توجه می توان به بازگشت بسیار خوب نماینده ازبکستان مقابل الشباب الاهلی اشاره کرد، که باعث شد دو تیم 4 امتیازی در پایان مرحله رفت در این گروه وجود داشته باشند.

گروه دوم؛ سه تساوی برای شاگردان خطیبی 

در این گروه تیم فوتبال شارجه امارات با کسب 2 پیروزی و یک تساوی توانسته شرایط خوبی برای خود در پایان مرحله گروهی رقم بزند. پایین تر از این تیم اما شرایط به هیچ وجه مشخص نیست و هر سه تیم تراکتور با سه امتیاز و نیروی هوایی و پاختاکور که هر 2 امتیازی هستند، می توانند با نمایشی که در سه بازی برگشت ارائه می کنند، شانس خودشان را برای قرار گرفتن در رتبه دوم و صعود از گروه بالا ببرند. شاگردان خطیبی در دور رفت این مسابقات نمایش قابل قبولی داشتند و در مرحله برگشت اگر باهوش تر در حمله و منسجم تر در دفاع باشند، می توانند حتی از نماینده امارات پیشی بگیرند.

گروه سوم؛ جنگ استقلال و الدحیل

استقلال شروعی خیره کننده در رقابت ها داشت و دو پیروزی در دو بازی ابتدایی برابر الاهلی و سپس الشرطه که با گل های پرتعداد به دست آمد، بسیاری از نگاه ها را به سوی این تیم بازگرداند. در سوی دیگر اما الدحیل پس از پیروزی در دیدار هفته اول مقابل الشرطه، مقابل الاهلی به تساوی یک بر یک دست یافت تا برای رسیدن به صدر در پایان دور رفت رقابت ها راهی جز بردن استقلال نداشته باشد؛ بردی که البته در یک بازی پرگل و تماشایی با اختلاف نزدیک برای این تیم رقم خورد و آنها با 7 امتیاز و یک امتیاز بالاتر از شاگردان مجیدی دور رفت را خاتمه دادند. به نظر می رسد رقابت اصلی در دور برگشت در این گروه همچنان میان نماینده امارات و ایران باشد و نتیجه بازی برگشت سرنوشت این گروه را تا حد زیادی تعیین خواهد کرد. البته در این بین پیروزی پر گل و 3 بر صفر الاهلی برابر الشرطه شرایط را در این گروه پیچیده تر کرد و این تیم پرستاره عربستانی حالا با کسب 4 امتیاز با امیدواری زیادی پا به مرحله برگشت رقابت ها خواهد گذاشت.

گروه چهارم؛ فولاد فراتر از انتظارات میان متمول‌ها 

در این گروه تساوی فولاد و السد در هفته اول شرایط را پیچیده کرد و در هفته دوم وقتی شاگردان نکونام مقابل الوحدات به پیروزی رسیدند و در بازی دیگر السد مغلوب النصر شد، شرایط سخت تر هم شد. هفته سوم با پیروزی السد مقابل نماینده اردن دنبال شد و تساوی النصر و فولاد خوزستان. معادلات صعود در این گروه کاملا غیرقابل پیش بینی پیش می رود و هیجان بالایی در بازی های برگشت حاکم خواهد بود. فولاد در این گروه بالاتر از تصورات ظاهر شده و شیوع کرونا در اردوی النصری ها از قدرت این تیم کاسته است؛ اگرچه آنها همچنان در قواره یک مدعی ظاهر شده اند و رقابتی سخت با السد نیز در بازی برگشت پیش روی آنها قرار دارد.

مطالب مرتبط:

گروه پنجم؛ قدرتنمایی سرخپوشان در هند 

تنها تیم 9 امتیازی این رقابت ها پرسپولیس است که توانسته با ارائه نمایش های قدرتمندانه پیروز دور برگشت رقابت ها شود. شاگردان گل محمدی یک پیروزی ۱ بر صفر در شروع بازی‌ها به دست آوردند و سپس در دو بازی برابر گوآ و الریان علی رغم اینکه عقب افتادند، در پایان سه امتیاز را کسب کردند. از نکات جالب توجه این گروه می توان به قعرنشینی الریانی ها در پایان دور رفت اشاره کرد که تنها یک امتیاز از سه مسابقه کسب کرده اند و البته هندی ها نیز در اولین حضور با نمایش منسجم در خط دفاعی موفق به ثبت دو کلین شیت شدند. الوحده در پایان مرحله رفت 4 امتیازی و در جایگاه دوم قرار گرفته ولی الریان علی رغم قرار گرفتن در رتبه انتهایی جدول خطری جدی برای این تیم اماراتی به شمار می رود.

بررسی دقیق تر عملکرد نمایندگان ایران در مرحله رفت 

بررسی دقیق تر عملکرد نمایندگان ایران در مرحله رفت 
بررسی دقیق تر عملکرد نمایندگان ایران در مرحله رفت 

 

*در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هر چهار نماینده ایران شانس صعود به مرحله حذفی را دارند.

* پرسپولیس با اختلاف ۵ امتیاز نسبت به تیم دوم، در صدر جدول گروه E قرار دارد.

*استقلال با اختلاف ۱ امتیاز نسبت به تیم اول جدول، در رقابت با الدحیل و الاهلی، از شانس های اصلی برای صعود از گروه C است.

* فولاد هم امتیاز با النصر عربستان و اختلاف ۱ امتیازی با تیم سوم گروه D، در فکر صعود به مرحله حذفی است.

* تراکتور هرچند با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به شارجه امارات در رده دوم قرار دارد، اما با ۳ امتیاز در رتبه دوم گروه B ایستاده و همچنان از شانس خوبی برای صعود برخوردار است.

نکته مهم این‌که از بین 20 تیم حاضر در مرحله گروهی (پنج گروه چهار تیمی)، 8 تیم راهی دور حذفی خواهند شد؛ تیم‌های صدرنشین و بهترین تیم‌های دوم. استقلال با شکست مقابل الدحیل به جدول تیم‌های دوم راه یافت و حالا به همراه فولاد خوزستان (از گروه D) و آلمالیق ازبکستان (گروه A) جایگاه بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارند.

استقلال - پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس صدرنشین، استقلال صدرنشین؛ ۱۰ درصد

اگر هر دو تیم پرسپولیس و استقلال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با صدرنشینی به اتمام برسانند، فقط یک احتمال از ۱۰ احتمال، سرخابی‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد. آن یک حالت، صعود تیم دوم گروه‌ خودشان به همراه تیم دوم گروه A، گروهی که الهلال در آن حضور دارد، است.

پرسپولیس صدرنشین، استقلال تیم دوم؛ ۴۰ درصد

اگر پرسپولیس جایگاه کنونی‌اش را حفظ کند اما استقلال قافیه را به رقبا ببازد، وقوع دربی آسیایی، بالاترین احتمال را برای پرسپولیس خواهد داشت و هیچ حریفی به اندازه استقلال به این تیم نزدیک نخواهد بود. یعنی از ۱۰ حالت ممکن، ۴ تا حکم به دربی می‌دهند و ۶ تای دیگر هم حالت های متفاوت هستند.

پرسپولیس تیم دوم، استقلال صدرنشین؛ ۲۰ درصد

اگر عکس اتفاق بالا رخ دهد، دو حالت حکم به دیدار پرسپولیس و استقلال می‌دهند. برای استقلال در صورت صدرنشینی، محتمل ترین اتفاق، تقابل با بهترین تیم دوم گروه A یعنی تیمی از بین استقلال تاجیکستان، شباب الاهلی امارات و آلمالیق ازبکستان است. دو حالت هم دیدار با پرسپولیس را نشان می‌دهد؛

۱. صعود تیم دوم گروه های B، C و E  و همچنین

۲. صعود تیم دوم گروه‌های B، D و E

پرسپولیس تیم دوم، استقلال تیم دوم؛ صفر درصد

تیم‌های دوم هرگز در مرحله یک هشتم نهایی تقابلی باهم نخواهند داشت و پرسپولیس و استقلال نیز اگر به عنوان بهترین تیم دوم صعود کنند، حداقل در مرحله اول حذفی باهم روددرو نخواهند شد. البته احتمال اینکه این دو تیم هر دو در گروه خودشان دوم شوند هم خیلی کم است.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی



+ 13
مخالفم - 14
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۶:۴۵
پاسخ
comments جذاب/1
 
 
de
+0
unlike
-0
بردیا ۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۵
پاسخ
comments استقلال همیشه بازنده است/2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری