پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۴۷
۱۲
۰
نسخه چاپی

بهترین لباس مردانه برای تابستان 1400

بهترین لباس مردانه برای تابستان 1400
در روزهای گرم تابستان خیلی ها به دنبال بهترین پوشش برای این فصل سال هستند.

تیتربرتر؛ تابستان گرم وقتی فرا برسد همه به فکر این هستند که هم ظاهری بسیار شیک و مرتب داشته باشند و هم اینکه لباسی که انتخاب می کنند زیاد گرم و عذاب آور نباشد.

مهم ترین نکات در انتخاب لباس تابستانه مردانه

پیراهن و تی شرت که یکی از کاربردی ترین لباس های مردانه هستند نیز براساس نوع یقه، طول آستین و … انتخاب می شوند.

اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس، نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد. 

رنگ لباس تابستانه مردانه

رنگ لباس تابستانه مردانه
رنگ لباس تابستانه مردانه

 

رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و… رنگ های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ ها تعادل وجود دارد. به همین جهت در این رنگ ها بـه سادگی سِت می شوند. رنگ های خنثی باعث می شوند توجه بـه رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین توصیه میشود که برای فصل تابستان ترکیبی از رنگ های سرد و خنثی را بپوشید.

جنس لباس تابستانه مردانه

جنس لباس تابستانه مردانه
جنس لباس تابستانه مردانه

 

در فصل تابستان لباس های نخی بپوشید، این جنس بـه راحتی عرق را جذب میکند و یکی از بهترین آیتم‌ها برای نفس کشیدن پوست شماست. از دیگر ویژگی‌های این جنس می‌توان بـه رفع چروک آسان از روی ان اشاره کرد که مزیت بسیار جالبی است. شستشو و نگه‌داری از آن بسیار آسان است و برای استفاده از صبح تا شب مناسبترین گزینه است.

لباس های پلی استر نپوشید. بسیاری از لباس ها از جنس پلی استر هستند، تاپ های چیفن و یا لباس های ساتن شما. توجه کنید که این دسته از لباس ها نیز بـه سرعت باعث ایجاد عرق خواهند شد و به علت نوع ساختار این دسته از پارچه ها، میزان جریان هوا میان پوست بدن و هوای بیرون بسیار کم بوده که بوی نا مطبوع را به همراه خود خواهد داشت.

وقتی هوا خنک و سرد میشود، جین‌های اسکینی و جذب کمک می کنند تا گرمای بدن حفظ شود اما وقتی دمای هوا خیلی بالا برود، پوشیدن این آیتم‌ها میتواند برای فرد بسیار ناخوشایند باشد. یکی از روش‌های ساختن یک استایل تابستانی و خنک، اضافه کردن شلوارهای گشاد بـه لباس‌های روزمره ست. این آیتم‌های پرطرفدار بـه آسانی با هر نوع استایلی جور میشوند.

رنگ های تیره، بـه ویژه رنگ مشکی، گرما را به خودت جذب می کنند. در واقع بازتاب این رنگ ها کم است و پس از تابش خورشید بـه لباس، انرژی آن را در خود ذخیره میکنند. به همین دلیل باعث میشوند گرما را بیشتر احساس کنیم. بر خلاف رنگ های تیره، رنگ های روشن انعکاس بالایی دارند. این رنگ ها، نور خورشید و انرژی حاصل از آن را بازتاب میدهند به همین خاطر از احساس گرما پیشگیری می کنند.

مطالب مرتبط:

لباس تابستانه مردانه مناسبتی

لباس تابستانه مردانه مناسبتی
لباس تابستانه مردانه مناسبتی

 

این استایل برای مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب‌تر خواهد بود. اگر به دنبال استایلی نسبتا رسمی برای یک مهمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این استایل جذاب ایده بگیرید. تی شرت سه دکمه سفید یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های موجود برای آقایان است. تنها کافی است این تی شرت را با یک شلوار کتان نازک نسبتا جذب ست کنید. سعی کنید قد شلوارتان تا مچ پا یا کمی بالاتر از آن باشد. رنگ کفش یا کتانی‌تان را نیز با تی‌شرت خود ست کنید.

برای پوشیدن شلوار‌های رنگی، هیچ فصلی مناسب‌تر از تابستان پیدا نخواهید کرد. یک شلوار کتان رنگی تهیه کرده و آن را با یک تی شرت رنگ روشن ست کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بهتر است اگر از رنگ‌های پررنگی مثل سبز تیره، استفاده می‌کنید، برای قسمت بالاتنه از پیراهن یا تی شرت‌های رنگ خنثی مثل آبی خیلی روشن یا طوسی استفاده کنید.

آیا در تابستان به یک مجلس رسمی دعوت شده‌اید؟ همین گزینه مناسب شما خواهد بود. یک دست کت و شلوار رنگ روشن مثل طوسی کمرنگ یا آبی آسمانی روشن خریداری کرده و آن را با خیال راحت در مجلس مورد نظرتان بپوشید. اگر قصد دارید استایل خود را از یک دست بودن و بی‌رنگ و رو شدن خارج کنید، می‌توانید زیر کت و شلوارتان از یک پیراهن تیره که تناژ رنگی آن با رنگ کت و شلوارتان همخوانی دارد استفاده کنید.

لباس تابستانه مردانه مناسبتی
لباس تابستانه مردانه مناسبتی

 

پیش از این نیز به استایلی شبیه با این استایل اشاره کردیم. اما این استایل صرفا برای روزمره مناسب بوده و برای مجالس رسمی‌تر کاربردی ندارد. یک تی شرت سورمه‌ای یا هر رنگ تیره دیگری خریداری کرده و آن را با شلوار تابستانی خود ست کنید. آزاد بودن، تهیه شده از پارچه‌های خنک و تابستانی و قد کوتاه (تا بالای مچ پا) از جمله خصوصیاتی است که شلوار تابستانی‌تان باید دارا باشد.

یکی از آیتم‌هایی که در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود، پیراهن چهارخانه است. یک پیراهن چهارخانه خنک خریداری کرده و با خیال راحت آن را در فصل تابستان نیز به تن کنید. این نوع پیراهن هم برای استایل‎‌های رومزه و هم استایل‌های رسمی و نیمه رسمی کاملا مناسب خواهد بود. در انتخاب شلوار نیز پیشنهاد می‌کنیم از شلوار‌های رنگ روشن استفاده کنید. اگر قصد دارید استایل خود را کمی رسمی‌تر کنید، یک کت تک به رنگ شلوارتان را به استایل خود اضافه کنید.

یکی از رنگ‌های مناسب برای تمام فصول، رنگ خاکی است. این رنگ جذاب را برای شلوار خود انتخاب کرده و با یک تی شرت مشکی یا سفید همراه کنید. سعی کنید شلوار خاکی که انتخاب می‌کنیداز جنس کتان نازک بوده و بیش از اندازه جذب نباشد. همچنین می‌توانید از شلوار‌های پاره استفاده کنید. برای دادن رنگ و حال و هوای تابستانی به استایل خود، اگر از تی شرت مشکی استفاده می‌کنید، رنگ کفش خود را سفید انتخاب کرده و بالعکس؛ اگر از تی شرت سفید استفاده می‌کنید، کفش مشکی بپوشید.

لباس تابستانه مردانه مناسبتی
لباس تابستانه مردانه مناسبتی

 

پیراهن‌های هاوایی در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و برای پوشیدن آن، چه فصلی بهتر از تابستان؟ یک پیراهن طرح هاوایی خریداری کرده و آن را با یک شلوار جین آزاد یا اورسایز همراه کنید. شما در این استایل هم می‌توانید تنها از یک پیراهن استفاده کنید، و هم می‌توانید در زیر پیراهن خود، یک تی شرت نازک سفید بپوشید.

همانطور که گفته شد، پیراهن‌های هاوایی برای تابستان کاملا مناسب و ایده‌آل هستند. برای انتخاب شلوار با این مدل پیراهن، حتما لازم نیست به سراغ جین بروید. بلکه می‌توانید به سادگی از شلوار‌های کتان تابستانی استفاده کنید. اگر رنگ پیراهن هاوایی شما تیزه است، حتما آن را با یک شلوار رنگ روشن ست کنید.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: هدیه معتمدی



+ 12
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری