پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۵
۱۱
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی کیست؟

بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی کیست؟
سریال روزهای آبی از عید فطر 1400 روی آنتن می رود در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال روزهای آبی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری ساخته شده است این سریال که پیش از این با نام «دلخوش» کلید خورده بود برای بعد از ماه رمضان 1400 آماده پخش است. یکی از بازیگران این سریال ویدا جوان است که نقش ساره را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی

بیوگرافی نقش ساره در سریال روزهای آبی
بیوگرافی بازیگر نقش ساره در سریال روزهای آبی

 

ویدا جوان متولد 1365 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات ویدا جوان

ویدا جوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری اسـت.

ازدوج ویدا جوان

ویدا جوان متاهل و نام همسرش ایلا تهرانی اسـت.

ماجرای ازدواج ویدا جوان

ماجرای ازدواج ویدا جوان
ماجرای ازدواج ویدا جوان

 

ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش بـه خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی‌اش همان لحظه جواب مثبت داده اسـت. ایلا تهرانی دراین باره میگوید راستش را بخواهید آن چیزی کـه باعث شد مـن شیفته ویدا شودم ودر تصمیم‌گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود کـه در او وجود داشت، چیزی کـه اینروزها کمتر بـه چشم می‌خورد.

ویدا جوان دربارۀ نحوۀ آشنایش با همسرش می‌گوید: یکی از دوستانم کـه از علاقه ام بـه دوبله باخبر بود مرا بـه استودیو ضبط صدای ایلا برد تا تست دهم. طی همین جلساتی کـه بـه آنجا میرفتم و با ایلا صحبت میکردیم بـه این نتیجه رسیدیم کـه علایق مشترکمان در رنگها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار اسـت.

شروع فعالیت هنری ویدا جوان

ویدا جوان طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال 91 شبکه 3 سیما در نقش نگار بـه کارگردانی حسن فتحی بـه تلویزیون معرفی شد.

ویدا جوان با سریال پژمان محصول سال 92 شبکه 3 سیما در نقش هدیه «نامزد پژمان» بـه کارگردانی سروش صحت بین مردم شناخته شد. وی درسریال ماه و پلنگ شبکه 3 سیما بـه کارگردانی احمد امینی در نقش کتایون بـه ایفای نقش پرداخته.

بازی ویدا جوان در سریال روزهای آبی

بازی ویدا جوان در سریال روزهای آبی
بازی ویدا جوان در سریال روزهای آبی

 

ویدا جوان در سریال روزهای آبی در کنار بازیگرانی همچون ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و ... نقش ساره را بازی می کند.

معرفی سریال روزهای آبی

معرفی سریال روزهای آبی
معرفی سریال روزهای آبی

 

سریال روز‌های آبی، سریالی اپیزودیک است که در هر قسمت‌اش یک داستان متفاوت، همراه با بازیگر‌های مهمان دارد. البته این سریال یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز دارد که از شخصیت‌های ثابتی در این داستان استفاده شده است. «روز‌های آبی» در دو فصل ۲۶ قسمتی که در مجموع ۵۲ قسمت است، تولید می‌شود.

طبق گفته‌های این تهیه کننده، سریال روز‌های آبی پروژه بزرگی است و اواسط آذرماه کار تصویربرداری را در تهران آغاز کرده اند و تلاش می‌کنند که فصل اول این سریال را هرچه زودتر به آنتن صداوسیما برسانند. بااین وجود، طی سال جاری و سال آینده کار فیلمبرداری این سریال  ادامه خواهد داشت. فصل اول روز‌های آبی در ۲۶ قسمتِ ۴۰ دقیقه ای، ساخته می‌شود.

امیری می‌گوید که «روز‌های آبی در قالب اپیزود ساخته خواهد شد، اما مدل جدیدی که خط داستانی دارد و ما را از لحاظ شکل و شمایل قالب ساختاری‌اش به یاد «قصه‌های جزیره» می‌اندازد. این سریال شخصیت‌های اصلی و فرعی دارد که در هر قسمت برخی ثابت‌اند و بعضا در جریان قسمت‌های مختلف به داستان اضافه می‌شوند. بازیگران زیادی به پروژه خواهند آمد، اما جزو بازیگران محبوب و حرفه‌ای تلویزیون‌اند.»

محمدرضا حاجی غلامی پیش از این سریال، کارگردانی سریال پدر پسری را برعهده داشت که از شبکه پنج پخش شد و دارای فضایی طنز و مفرح بود. چندی پیش برخی از بازیگران این سریال معرفی شده بودند که اکبر عبدی، فریبا متخصص، ویدا جوان و ایرج نوذری از جمله این بازیگران هستند. 

مطالب مرتبط:

اسامی بازیگران سریال روزهای آبی

اسامی بازیگران سریال روزهای آبی
اسامی بازیگران سریال روزهای آبی

 

ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری به عنوان اولین گروه بازیگران جدیدترین سریال شبکه پنج سیما معرفی شدند و گروه تولید برای آغاز تصویربرداری فصل اول این سریال عازم لوکیشنی در شمال کشور شدند. همچنین سریال به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، در شمال کشور کلید خورد.

خلاصه داستان سریال روزهای آبی

براساس گفته‌های پرویز امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی روز‌های آبی، داستان این سریال درباره خانواده‌ای است که در تهران دچار مشکل و مسائلی شده و مجبور به ترک شهر خود به مقصد یکی از روستا‌های کشور می‌شوند. طی این جابجایی و در ارتباط با اهالی روستا،  اتفاق‌های کمدی و فانتزی برای این خانواده به‌وجود می‌آید که داستان اصلی روز‌های آبی را تشکیل می‌دهد. قصه‌ای که از مصرف‌زدگی شهر به مولد بودن روستا و بحث تولید خواهد رسید.

زمان پخش سریال روزهای آبی

فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای بعد از ماه رمضان آماده پخش است.

معرفی عوامل سریال روزهای آبی 

علی عبدی ده سرخ مجری طرح، هاشم علی اکبری مدیر تولید، رامین راستجو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیربرنامه ریزی، افشین سنگ چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات، بهنام توفیقی روابط عمومی و احسان هوشیارگر مشار رسانه‌ای سایر عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» هستند و بزودی ترکیب کامل بازیگران نیز معرفی خواهند شد.

مجموعه کارهای ویدا جوان

فیلم های سینمایی ویدا جوان

  • جان به حراج    ۱۳۹۲    
  • ملبورن    ۱۳۹۲   
  • از ما بهترون    ۱۳۸۸ 
  • آبادان یازده ۶۰    ۱۳۹۸    

مجموعه فیلم های تلویزیونی ویدا جوان

  • زمانه به کارگردانی حسن فتحی محصول سال ۱۳۹۱
  • پژمان به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۲
  • آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج، محصول سال ۱۳۹۳
  • شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۴
  • ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی محصول سال ۱۳۹۵
  • نامه آخر به کارگردانی دانش اقباشاوی محصول سال ۱۳۹۶
  • سارق روح به کارگردانی احمد معظمی محصول سال ۱۳۹۶
  • زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی محصول سال ۱۳۹٨
  • سرگذشت قصه برکه به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی محصول سال ١٣٩٨

تئاترهای ویدا جوان

  • مضحکه شبیه قتل به کارگردانی حسین کیانی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۵
  • جان گز به کارگردانی نیما دهقان محصول ۱۳۹۴
  • به مناسبت ورود اشکان به کارگردانی رضا دادوئی محصول ۱۳۹۶
  • خاطرات هنرپیشه نقش دوم به نویسندگی بهرام بیضایی محصول ۱۳۹۷
  • زیبایی گاهی زن است به کارگردانی سهراب حسینی محصول ۱۳۹۸

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 11
مخالفم - 17
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری