پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۶
۱۹
۰
نسخه چاپی
نائب رئیس اتاق تهران؛

شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است

نائب رئیس اتاق تهران؛
نائب رئیس اتاق تهران گفت: شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است چراکه علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و شیوع کرونا توانست به رکوردهای متعددی در تولید دست یابد.

به گزارش تیتربرتر؛ علاءالدین میرمحمدصادقی درگفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: موانعی در صادرات محصولات فولادی وجود دارد که در دراز مدت برطرف می شود؛ چراکه تحریم ها نقش موثری در تولید و صادرات محصولات فولادی کشور نداشته است.

وی افزود: تحریم ها می تواند به فرصتی تبدیل شود تا صنایع با خودباوری و ارتقاء دانش بومی و تکیه بر توان متخصصان داخلی بتوانند به نیازهای موجود پاسخ دهند و موتور تولید بیش از پیش حرکت کند.

نائب رئیس اتاق تهران تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با دستیابی به رکوردهای سالیانه و ماهانه به ویژه در سال گذشته که با فشارهای حداکثری همراه بود موجب دلشادی دلسوزان انقلاب شد و باید از زحمات تمام پرسنل این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است چراکه علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و شیوع کرونا توانست به رکوردهای متعددی در تولید دست یابد.

میرمحمدصادقی گفت: تلاشگران در شرکت فولاد مبارکه جایگاه صنعت فولاد کشور را در جهان حفظ کرده اند و مطمئن هستیم با تلاش پرسنل این شرکت و بقیه شرکت های فولادی کشور می تواند به افق ۱۴۰۴ و تحقق ۵۵ میلیون تن فولاد نزدیک شود..

وی افزود: تامین نهاده های معدنی پایدار برای صنایع فولادی با سرمایه گذاری محقق می شود؛ چراکه این منابع در کشور موجود است و نیاز به توسعه سرمایه گذاری در زمینه اکتشاف و استخراج این بخش است.

نائب رئیس اتاق تهران گفت: وزارت صمت و وزارت اقتصاد نقش مهمی در مانع زدایی و پشتیبانی در تولید صنایع دارند چرا که مساعدت و وفاق این دو وزارتخانه با صاحبان تولید، به ویژه در بخش مالیات می تواند در تحقق شعار سال موثر باشد.



+ 19
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری