پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰
۱۲
۰
نسخه چاپی

بازی سامان صفاری در سریال روزهای آبی

بازی سامان صفاری در سریال روزهای آبی
سریال روزهای آبی از عید فطر 1400 روی آنتن می رود در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال روزهای آبی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری ساخته شده است این سریال که پیش از این با نام «دلخوش» کلید خورده بود برای بعد از ماه رمضان 1400 آماده پخش است. یکی از بازیگران این سریال سامان صفاری است که به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی سامان صفاری در سریال روزهای آبی

بیوگرافی سامان صفاری در سریال روزهای آبی
بیوگرافی سامان صفاری در سریال روزهای آبی

 

سامان صفاری متولد 6 شهریور 1366 در کرمان ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

تحصیلات سامان صفاری

سامان صفاری فارغ التحصیل لیسانس رشته جهانگردی می باشد.

خانواده سامان صفاری

سامان صفاری اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

ازدواج سامان صفاری

سامان صفاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت هنری سامان صفاری

شروع فعالیت هنری سامان صفاری
شروع فعالیت هنری سامان صفاری

 

سامان صفاری اولین بار در سال 1389 وقتی 23 ساله و سرباز بود به پیشنهاد یکی از دوستانش بنام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد که بهترین فیلم آسیا در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد.

سامان صفاری بعد از تجربه در فیلم کوتاه دوستش به کلاس های بازیگری رفت و در همین رفت و آمدها با علیرضا امینی کارگردان آشنا شد و در فیلم سقوط آزاد در سال 90 بازی کرد.

نرگس آبیار چهره سامان صفاری را در فیلم سقوط آزاد دید و از وی برای بازی در فیلم شیار 143 در نقش شهید یونس میرجلیلی دعوت کرد که اولین کار جدی سامان صفاری شکل گرفت و چهره هاش شناخته تر شد.

علاقه مندی های سامان صفاری

سامان صفاری در بین بازیگران خارجی آل پاچینو را دوست دارم و در نسل جدید هم جانی دپ دوست داشتنی است در ایران هم بازی حامد بهداد را در فیلم روز سوم را خیلی دوست داشتم.

مطالب مرتبط:

بازی سامان صفاری در سریال روزهای آبی

بازی سامان صفاری در سریال روزهای آبی
بازی سامان صفاری در سریال روزهای آبی

 

سامان صفاری در سریال روزهای آبی در کنار بازیگرانی همچون ایرج نوذری، علی سلیمانی، ویدا جوان ، کیوان ساکت اف، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و ... به ایفای نقش پرداخته است.

معرفی سریال روزهای آبی

سریال روز‌های آبی، سریالی اپیزودیک است که در هر قسمت‌اش یک داستان متفاوت، همراه با بازیگر‌های مهمان دارد. البته این سریال یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز دارد که از شخصیت‌های ثابتی در این داستان استفاده شده است. «روز‌های آبی» در دو فصل ۲۶ قسمتی که در مجموع ۵۲ قسمت است، تولید می‌شود.

طبق گفته‌های این تهیه کننده، سریال روز‌های آبی پروژه بزرگی است و اواسط آذرماه کار تصویربرداری را در تهران آغاز کرده اند و تلاش می‌کنند که فصل اول این سریال را هرچه زودتر به آنتن صداوسیما برسانند. بااین وجود، طی سال جاری و سال آینده کار فیلمبرداری این سریال  ادامه خواهد داشت. فصل اول روز‌های آبی در ۲۶ قسمتِ ۴۰ دقیقه ای، ساخته می‌شود.

امیری می‌گوید که «روز‌های آبی در قالب اپیزود ساخته خواهد شد، اما مدل جدیدی که خط داستانی دارد و ما را از لحاظ شکل و شمایل قالب ساختاری‌اش به یاد «قصه‌های جزیره» می‌اندازد. این سریال شخصیت‌های اصلی و فرعی دارد که در هر قسمت برخی ثابت‌اند و بعضا در جریان قسمت‌های مختلف به داستان اضافه می‌شوند. بازیگران زیادی به پروژه خواهند آمد، اما جزو بازیگران محبوب و حرفه‌ای تلویزیون‌اند.»

محمدرضا حاجی غلامی پیش از این سریال، کارگردانی سریال پدر پسری را برعهده داشت که از شبکه پنج پخش شد و دارای فضایی طنز و مفرح بود. چندی پیش برخی از بازیگران این سریال معرفی شده بودند که اکبر عبدی، فریبا متخصص، ویدا جوان و ایرج نوذری از جمله این بازیگران هستند. 

اسامی بازیگران سریال روزهای آبی

ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌ اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، سامان صفاری، پریا مهدوی و امین علی شهسواری به عنوان اولین گروه بازیگران جدیدترین سریال شبکه پنج سیما معرفی شدند و گروه تولید برای آغاز تصویربرداری فصل اول این سریال عازم لوکیشنی در شمال کشور شدند. همچنین سریال به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، در شمال کشور کلید خورد.

خلاصه داستان سریال روزهای آبی

براساس گفته‌های پرویز امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی روز‌های آبی، داستان این سریال درباره خانواده‌ای است که در تهران دچار مشکل و مسائلی شده و مجبور به ترک شهر خود به مقصد یکی از روستا‌های کشور می‌شوند. طی این جابجایی و در ارتباط با اهالی روستا،  اتفاق‌های کمدی و فانتزی برای این خانواده به‌وجود می‌آید که داستان اصلی روز‌های آبی را تشکیل می‌دهد. قصه‌ای که از مصرف‌زدگی شهر به مولد بودن روستا و بحث تولید خواهد رسید.

زمان پخش سریال روزهای آبی

فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای بعد از ماه رمضان آماده پخش است.

معرفی عوامل سریال روزهای آبی 

علی عبدی ده سرخ مجری طرح، هاشم علی اکبری مدیر تولید، رامین راستجو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیربرنامه ریزی، افشین سنگ چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات، بهنام توفیقی روابط عمومی و احسان هوشیارگر مشار رسانه‌ای سایر عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» هستند و بزودی ترکیب کامل بازیگران نیز معرفی خواهند شد.

مجموعه کارهای سامان صفاری

مجموعه کارهای سامان صفاری
مجموعه کارهای سامان صفاری

 

فیلم های سینمایی سامان صفاری

  • قیلوله 1389
  • شیار 143 -1392
  • ننه هما 1394
  • پارادایس 1394
  • بی سایه 1395
  • دعوتنامه 1396
  • سامورایی در برلین 1397

فیلم های تلویزیونی سامان صفاری

  • سقوط آزاد- 1390
  • روزهای بهتر- 1396
  • تنها در تهران -1396
  • ساعد- 1396
  • سایه بان- 1396
  • دلدادگان – 1396
  • ستایش (فصل سوم) -1398

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 12
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری